Dyskusja o 521

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 04 sie 2008, 19:38

A termin "cięcia planu MZA" mówi Ci coś?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 04 sie 2008, 20:18

Rosa pisze:Wg tego wspaniałego raportu na temat buspasów w porannym szczycie na najbardziej zakorkowanym odcinku trasy 521 czyli od Zawiszy do Wiaduktu M Poniatowskiego
Przeciwpotok.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 sie 2008, 17:37

Jakby tak wykorzystać wszystkie brygady 521 do uruchomienia linii 113 na trasie Falenica - Wiatraczna wyszłaby następująca częstotliwość 5/7-8/6/10.
Nawet ciekawie wygląda:-k

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8452
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 29 sie 2008, 18:05

Krzysiek pisze:Nawet ciekawie wygląda:-k
"Ale Panie, kiedyś miałem bezpośrednią linię do centrum, a teraz muszę się przesiadać"
"Ale Panie, rondo Wiatraczna jest niebezpiecznym miejsce, podobnie plac Szembeka. Bałbym się o moje dzieci wieczorem."
"Ale Panie, wolę dłużej czekać, ale mieć miejsce siedzące aż do samego centrum..."
"Ale Panie, jak się tramwaje zepsują, to nie będzie żadnej alternatywy!"

i tak dalej...

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 sie 2008, 18:11

geograf pisze:
Krzysiek pisze:Nawet ciekawie wygląda:-k
"Ale Panie, kiedyś miałem bezpośrednią linię do centrum, a teraz muszę się przesiadać"
"Ale Panie, rondo Wiatraczna jest niebezpiecznym miejsce, podobnie plac Szembeka. Bałbym się o moje dzieci wieczorem."
"Ale Panie, wolę dłużej czekać, ale mieć miejsce siedzące aż do samego centrum..."
"Ale Panie, jak się tramwaje zepsują, to nie będzie żadnej alternatywy!"

i tak dalej...
A ja bym powiedział Panie bierzcie przykład z mieszkańców Traktu Lubelskiego , oni od zawsze się przesiadali, a do centrum macie teraz 119 i kolej. A i no pół mojego życia przesiadam się na Wiatraku , nawet o 21-22 i krzywda mi się nie stała. Trzeba mieć naprawdę szczęście... :D

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36667
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 sie 2008, 19:22

A ja bym powiedział, że jeśli mieszkańcy i Mieszkanka nie pozwolili na linię do Politechniki, bo to nie Centrum, to i można zapomnieć o wyrwaniu im jej w ogóle. Więc raczej dzielcie te brygady, bo wszystkich na dowozówkę i tak dać by się dało.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 sie 2008, 19:26

Bastian pisze:A ja bym powiedział, że jeśli mieszkańcy i Mieszkanka nie pozwolili na linię do Politechniki, bo to nie Centrum, to i można zapomnieć o wyrwaniu im jej w ogóle. Więc raczej dzielcie te brygady, bo wszystkich na dowozówkę i tak dać by się dało.
Nawet jak będzie skrócona i inaczej się nazywała?

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36667
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 29 sie 2008, 19:36

A co, myślisz, że jak zrobisz linię do Wiatraka, to się ona ludziom spodoba o tyle bardziej, niż linia do Politechniki, że pozwolą wtedy 521 skasować? Chyba żartujesz.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 sie 2008, 19:44

Bastian pisze:A co, myślisz, że jak zrobisz linię do Wiatraka, to się ona ludziom spodoba o tyle bardziej, niż linia do Politechniki, że pozwolą wtedy 521 skasować? Chyba żartujesz.
No dobra to niech powstanie 113 czy tam inna 1xx do Wiatracznej, co 15/30/20/30 oraz 521 na Szczęśliwice z taką samą częstotliwością , skoro kilka osób tak chce, to będą tak mieli, zamiast jednej częstszej. #-o

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 29 sie 2008, 20:42

Krzysiek pisze:Jakby tak wykorzystać wszystkie brygady 521 do uruchomienia linii 113 na trasie Falenica - Wiatraczna wyszłaby następująca częstotliwość 5/7-8/6/10.
Nawet ciekawie wygląda:-k
No jasne... zabrać brygady Ochocie żeby mieć częściej na Pradze.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 29 sie 2008, 21:14

Bastian pisze:A ja bym powiedział, że jeśli mieszkańcy i Mieszkanka nie pozwolili na linię do Politechniki, bo to nie Centrum, to i można zapomnieć o wyrwaniu im jej w ogóle.
Bo to nie ścisłe Centrum. Gdyby była dobra kolej na linii otwockiej, to mieszkańcy systematycznie opuszczaliby i zapominali o 521, i Mieszkanka nie musiałaby się za nikim wstawiać.
Pomysł z 521 bardzo dobry, ale wprowadzony co najmniej o rok, o dwa za wcześnie.

macwit
Posty: 7
Rejestracja: 10 sie 2007, 22:13

Post autor: macwit » 29 sie 2008, 23:11

Możecie mnie ochrzanić za to, ale kilkadziesiąt osób chciało abym wysłał tego maila. Mój mail na dole, mail od ztm-u na górze.



Szanowny Panei,

Uprzejmie informuję, że z dniem 1 września 2008 r. ze względu na występujące
oczekiwania pasażerów korzystających z linii 521 przed remontem mostu
Poniatowskiego, planowane jest przywrócenie podstawowej trasy tej linii,
przebiegającej ul. Grójecką i ciągiem Aleje Jerozolimskie - most
Poniatowskiego - al. Waszyngtona.

Jednocześnie Informujemy, że ZTM widzi potrzebę uruchomienia linii
autobusowej przebiegającej po obecnej, objazdowej trasie linii 521,
zapewniającej m.in. bezpośrednie połączenie w interesującej Pana relacji. W
chwili obecnej prowadzone są prace zmierzające do sprawdzenia możliwości
wygospodarowania puli pojazdów do obsługi nowego połączenia.

Wyjaśniamy bowiem, że zmiany w układzie linii komunikacyjnych są wynikiem
prowadzonych analiz (mających na celu wypracowanie rozwiązań optymalnych z
punktu widzenia większości pasażerów), ale także muszą uwzględniać
możliwości budżetowe miasta oraz liczbę taboru autobusowego, którym
dysponujemy. Na obecnym etapie nie można więc ostatecznie przesądzić, kiedy
postulowane przez Pana połączenie mogłoby zostać ostatecznie uruchomione.

Zarząd Transportu wyraża podziękowanie za wniesienie uwag do kształtu układu
komunikacyjnego naszego miasta. Otrzymywane opinie pasażerów są dla nas
cennym źródłem informacji i stanowią ważne wskazówki przy planowaniu nowych
bądź modyfikacji istniejących połączeń.

Dodatkowo proponuję kontaktować się z Urzędem Dzielnicy Wawer w kwestii
rozwoju komunikacji zbiorowej na terenie tej dzielnicy - urząd ma możliwość
proponowania zmian.



Z poważaniem,

Łukasz Filipczak
Zarząd Transportu Miejskiego

-----Original Message-----
From: XXXX
Sent: Friday, August 29, 2008 12:50 AM
To: ztm@ztm.waw.pl
Subject: Pytania...

Mam do Was kilka pytań:

1. Skoro linia 521 na trasie objazdowej cieszyła się dobrą frekwencją to
może wypadało by połączyć Wawer z Trasą Łazienkowską po lewej stronie Wisły.
Mam dla was propozycję:

*Linia 521 - FALENICA - ... - płowiecka - ostrobramska - trasa łazienkowska
- ... - DW. Centralny *Linia XXX - FALENICA - ... - płowiecka - grochowska -
waszyngtona - jerozolimskie - ... - ( dowolna pętla) (może być linia E-X,
która w Wawrze by się tylko zatrzymywała na przystankach PKP ...

Dużej ilości osób spodobała się taka propozycja

2. To chyba jest ważniejsze pytanie: Dlaczego, za przeproszeniem,
"olewacie!" komunikację miejską w gminie wawer?! Dla ludzi z Falenicy
Miedzeszyna, Radości jedynym wybawieniem dotarcia do centrum jest linia 521.
I proszę nie mówić, że mamy pociągi, jak państwo pisali innym osobom. Te
pociągi jeżdżą co 1h, 1,5 h - nie wiem komu się chce czekać... Nie dość,
że podrożały bilety po to aby polepszyć warunki to i tak jeżdżą nadal STARE
IKARUSY, nawet te z drzwiami HARMONIJKOWYMI, których jest brudno i farba
odlatuje. Klimatyzacją tak bardzo chwalono, ale kierowcy jak jest mu zimno w
lato to niech innym nie daje ciepłoty...

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 29 sie 2008, 23:32

A konkretnie gdzie Ciebie dowoziło 521 jak jeździło przez Most Łazienkowski?

macwit
Posty: 7
Rejestracja: 10 sie 2007, 22:13

Post autor: macwit » 29 sie 2008, 23:40

rozbrat, ujazdowskie

reserved
Posty: 14639
Rejestracja: 27 gru 2005, 17:51
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: reserved » 30 sie 2008, 11:48

A np. nie dałoby się tego nowego 411 przeciągnąć z Metra Politechnika dalej po trasie obecnego 521 na Szczęśliwice? Wspomożenie 188, dojazd Szczęśliwic w rejony TŁ a i tak by jeździł tylko w DP.

ODPOWIEDZ