PoĹÄ czenie Berestecka - Centrum przez Dworzec Zachodni
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36687
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Prędzej bym się spodziewał krańca BERESTECKA i przystanku technicznego gdzieś na tyłach, ale kto wie...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Przejechałem się do Reduty i stwierdzam, co następuje.
1. Droga, na której znajduje się pętla 157 nie jest drogą wewnętrzną, więc zapewne znajduje się w zarządzie dzielnicy, co może komplikować sprawę.
2. Parametry skrętu z drogi, na której znajduje się pętla 157 w ulicę Mszczonowską w kierunku torów WKD wyglądają mocno niefajnie i wątpię, by ktoś się na taki skręt zgodził. A to utrudnia mocno korzystanie zarówno z zatoki przy przystanku WKD, z którego obecnie korzystają darmobusy (na dwie linie do postoju technicznego jak znalazł).
3. Cały przejazd po trasie darmobusa wygląda na lekko karkołomny (pomijam już nawet te plastikowe progi) i też nie sądzę, by był on do wykorzystania.
4. Na drodze, na której znajduje się pętla 157 jest jeszcze krawężnik pomiędzy wjazdem do garażu podziemnego Reduty, a parkingiem przed Decathlonem o długości ok. 40 metrów (o ok. 10 m więcej niż obecna pętla), który znakomicie nadawałby się na drugi przystanek. Konieczna byłaby tylko zmiana organizacji ruchu na ulicy wzdłuż pętli i pewnie wyjazdów i wjazdów na parking (odcinek uliczki zaczynającej się pomiędzy stanowiskami musiałby zapewne być tylko jako wjazd na parking).
1. Droga, na której znajduje się pętla 157 nie jest drogą wewnętrzną, więc zapewne znajduje się w zarządzie dzielnicy, co może komplikować sprawę.
2. Parametry skrętu z drogi, na której znajduje się pętla 157 w ulicę Mszczonowską w kierunku torów WKD wyglądają mocno niefajnie i wątpię, by ktoś się na taki skręt zgodził. A to utrudnia mocno korzystanie zarówno z zatoki przy przystanku WKD, z którego obecnie korzystają darmobusy (na dwie linie do postoju technicznego jak znalazł).
3. Cały przejazd po trasie darmobusa wygląda na lekko karkołomny (pomijam już nawet te plastikowe progi) i też nie sądzę, by był on do wykorzystania.
4. Na drodze, na której znajduje się pętla 157 jest jeszcze krawężnik pomiędzy wjazdem do garażu podziemnego Reduty, a parkingiem przed Decathlonem o długości ok. 40 metrów (o ok. 10 m więcej niż obecna pętla), który znakomicie nadawałby się na drugi przystanek. Konieczna byłaby tylko zmiana organizacji ruchu na ulicy wzdłuż pętli i pewnie wyjazdów i wjazdów na parking (odcinek uliczki zaczynającej się pomiędzy stanowiskami musiałby zapewne być tylko jako wjazd na parking).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Zawsze można jechać prosto Jerozolimskimi do skrzyżowania z Mszczonowską.pawcio pisze:2. Parametry skrętu z drogi, na której znajduje się pętla 157 w ulicę Mszczonowską w kierunku torów WKD wyglądają mocno niefajnie i wątpię, by ktoś się na taki skręt zgodził. A to utrudnia mocno korzystanie zarówno z zatoki przy przystanku WKD, z którego obecnie korzystają darmobusy (na dwie linie do postoju technicznego jak znalazł).
Jadę za chwilę tam z rowerem do serwisu, to się przyjrzę. O ile rower da radę dojechać...
[ Dodano: Sob 30 Sie, 2008 21:39 ]
Wizja w terenie odbyła się. Bezinwestycyjnie nie uda się wygospodarowac miejsca na dodatkową linię.
A propos. Na zepsutym rowerze jechałem 25min. Z powrotem, z dwiema przesiadkami na Jelonki - 50. Taki to jest efekt nadmiaru linii i ich niekoordynowalności. A i tak częstotliwości przeciez i w Alejach, i na Prymasa, i na Kasprzaka są przyzwoite.
[ Dodano: Sob 30 Sie, 2008 21:39 ]
Wizja w terenie odbyła się. Bezinwestycyjnie nie uda się wygospodarowac miejsca na dodatkową linię.
A propos. Na zepsutym rowerze jechałem 25min. Z powrotem, z dwiema przesiadkami na Jelonki - 50. Taki to jest efekt nadmiaru linii i ich niekoordynowalności. A i tak częstotliwości przeciez i w Alejach, i na Prymasa, i na Kasprzaka są przyzwoite.
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Czy jest szansa, że przy najbliższych zmianach rozkładów (tylko nie tnijcie 127 ) przystanki w Alejach Jerozolimskich między Placem Zawiszy, a Dworcem Zachodnim także dla 127 i 130 uzyskają status NŻ
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Wlasnie , moznaby zdecydowac albo wszystkie NZ albo wszystkie nieNZ. Czym spowodowane jest takie zroznicowanie? Ludzie beda sie wkurzac ze nie mogli , bo nie wcisneli guzika przyzwyczaiwszy sie do niekorzystania.R-11 Kleszczowa pisze:Czy jest szansa, że przy najbliższych zmianach rozkładów (tylko nie tnijcie 127 ) przystanki w Alejach Jerozolimskich między Placem Zawiszy, a Dworcem Zachodnim także dla 127 i 130 uzyskają status NŻ
Tym, że takie zmiany przeprowadza się przy okazji zmiany rozkładu danej linii. 130 pewnie dostanie przy okazji końca kursowania do Powsina, 127 nie wiem.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
- Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
- Kontakt:
Mało przyjemny dla autobusów byłby wjazd pod wiadukt - po przebudowie Alej Jerozolimskich zmienił się tam przecież nieco układ drogowy. Podejrzewam, że to zablokowałoby zmianę.dzidek pisze:Jeżeli linia 208 zatrzymuje się w zatoce to 157 mogłoby również tam stawać.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Kiedyś przystanek był dokładnie pod wiaduktem. No ale nie wiem, jak skręty i łuki przy wjeździe na Aleje...pawcio pisze:Nie do końca. 157 musi mieć postoje i to dość znaczne. Więc musi mieć samodzielny przystanek.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]