1486, 1566+1567piotram pisze:A tak z innej beczki - czy aby nie przybyły nam jakieś jednostki po modernizacji? Parę dni temu na Ochocie widziałem 3 sztuki z "odrzutową" klimatyzacją, a zdaje się wczesniej był jeden skład 1486+1500coś.
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
A o dwóch kursach do Siedlec zapomniałeś?TOMEK pisze:A myślałem, ze one tylko na Radom/Skarżysko jeżdżą
Kod: Zaznacz cały
8922 - Siedlce 5:37 - Zach. 7:37
8938 - Siedlce 17:48 - Zach. 19:38
8033 - Zach. 14:20 - Siedlce 16:20
8041 - Zach. 22:35 - Siedlce 0:29
W rozkładzie na pewno jest: KM 2 Warszawa - Łuków 01.09.pdf. Z resztą w wykazie też.TOMEK pisze:A czy one też zostały ujęte w wykazie na stronie KM?
No popatrz, a w piatek jechalem jeszcze 1486+1567Mr_Kolesław pisze:1486, 1566+1567piotram pisze:A tak z innej beczki - czy aby nie przybyły nam jakieś jednostki po modernizacji? Parę dni temu na Ochocie widziałem 3 sztuki z "odrzutową" klimatyzacją, a zdaje się wczesniej był jeden skład 1486+1500coś.
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
W kibelki 1566 też nieco zmian w stosunku do poprzednika - zabudowali wyświetlacze nad drzwiami, zamiast klamek do drzi międzywagonowych-automatycznych wstawili przyciski i taka tam kosmetyka...
Z kolei piętrusy i ich wejścia. Jedyne, co spowolni wymianę pasażerów, to stopień ,jak w 14WE. Samo wejście jest tak szerokie, że nawet 3 osoby na raz mogą wychodzić
Z kolei piętrusy i ich wejścia. Jedyne, co spowolni wymianę pasażerów, to stopień ,jak w 14WE. Samo wejście jest tak szerokie, że nawet 3 osoby na raz mogą wychodzić
W dzisiejszym ,,Fakcie'' lub SE jest notatka o tym jak na Wileniaku 5 osób zdemolowało ezt. Od siebie powiem, ze było to ok 19:50 na poc 7941.florekf pisze:Oczywiście Koleje Mazowieckie nie puszczają żadnych push and pulli na Tłuszcz w ramach prewencji przed "zniszczeniem", a narażają te same wagony na zniszczenia poza obszarem województwa, wożąc nimi mieszkańców innych województw....to sie nazywa spółka samorządowa
Dwie rzeczy mnie zastanawiają- o tej porze raczej babcie i dziadki nie jeźdzą-nie było wśród bywalców służbówek nikogo kto by gnoi uspokoił/
I druga - jak długo jeszcze będa takie jęki jak Twój? Najpierw niech się ludzie z tamtej linii nauczą szanowac to co maja
P.s Pisząc te słowa własnie dostałem zgłoszenie o wypchnieciu 4 szyb w drzwiach automatycznych przez jakis małolatów na linii Tłuszczowskiej. Niech to posłuzy za puente
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
rufio198 pisze:W dzisiejszym ,,Fakcie'' lub SE jest notatka o tym jak na Wileniaku 5 osób zdemolowało ezt. Od siebie powiem, ze było to ok 19:50 na poc 7941.
rufio198 pisze:własnie dostałem zgłoszenie o wypchnieciu 4 szyb w drzwiach automatycznych przez jakis małolatów na linii Tłuszczowskiej. Niech to posłuzy za puente
Jak długo jeszcze? Jak uświadamiać pozostałych pasażerów, że dopóki nie złapie się i przykładnie ukara jakąś ekipę (najlepiej z każdej wioski po trasie, w tymz Wołomina i Tłuszcza/Starej Wsi) dopóty lepiej na pewno nie będzie?