Ja mam taki przypadek i jednak nie raz korzystam z przesiadki do metra. Jest nie raz o wiele szybciej.rubeus pisze:Widocznie w tym przypadku jest wychodzenie na konkretny kurs, o konkretnej godzinie, a nie łapanie pierwszego lepszego.
Jakbym miał linię autobusowa od drzwi do drzwi na trasie praca-dom, to bym z niej raczej korzystał , nie bacząc, że szybciej dojadę z przesiadką i metrem.
Projekt zmian na Ursynowie
Moderator: Wiliam
- R-9 Chełmska
- Posty: 6064
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Zastanawia mnie ta nowa linia 192,
zdarzyło mi się parę razy jeżdżić busami,
zapełnienie ma takie sobie od słabego do średniego,
zależy głównie od tego jak długo i ile ludzi czeka na
przystankach na inne busy mających podobne trasy
co 192 np. 166, 504 czy 503.
Zmodyfikowałbym nieco trasę 192 na Ursynowie,
mianowicie gdyby zamiast Cynamonową jeździła
Rosoła czyli na kursie z Wilanowska do Kabat z Ciszewskiego
skręciłaby w prawo na Rosoła i potem znowu w prawo
tym razem na Gandhi. Zauważyłem, że praktycznie nikt
nie wsiada i nie wysiada na przystanku przy Cynamonowej,
zarówno w kierunku Kabat jak i Wilanowska. Można by przewieźć
ludzików z metra Imielin na Rosoła i odciążyć co nieco
przeładowane 179.
Jeśli użytkownicy będą tak chętnie korzystali ze 179 na odcinku
metro Imielin - metro Natolin to trzeba będzie
zapewne dać większe wozy na tę linię.
Przyznać trza, że modyfikacja trasy 179 okazała się szalenie
udana, ta linia jest teraz oblegana.
Niedługo zapewne trzeba będzie
dać PKS na 179 a SU10 na 192
To tyle uwag
Pozdrówka Kabaciany
zdarzyło mi się parę razy jeżdżić busami,
zapełnienie ma takie sobie od słabego do średniego,
zależy głównie od tego jak długo i ile ludzi czeka na
przystankach na inne busy mających podobne trasy
co 192 np. 166, 504 czy 503.
Zmodyfikowałbym nieco trasę 192 na Ursynowie,
mianowicie gdyby zamiast Cynamonową jeździła
Rosoła czyli na kursie z Wilanowska do Kabat z Ciszewskiego
skręciłaby w prawo na Rosoła i potem znowu w prawo
tym razem na Gandhi. Zauważyłem, że praktycznie nikt
nie wsiada i nie wysiada na przystanku przy Cynamonowej,
zarówno w kierunku Kabat jak i Wilanowska. Można by przewieźć
ludzików z metra Imielin na Rosoła i odciążyć co nieco
przeładowane 179.
Jeśli użytkownicy będą tak chętnie korzystali ze 179 na odcinku
metro Imielin - metro Natolin to trzeba będzie
zapewne dać większe wozy na tę linię.
Przyznać trza, że modyfikacja trasy 179 okazała się szalenie
udana, ta linia jest teraz oblegana.
Niedługo zapewne trzeba będzie
dać PKS na 179 a SU10 na 192
To tyle uwag
Pozdrówka Kabaciany
Problemem 192 na Cynamonowej jest brak przystanku przy Gandhi w strone Kabat. Autobus skręca w prawo i staje dopiero przy metrze Imielin, a między przystankami Magellana i Metro Imielin jest troche dystansu, co powoduje, że linia w tej formie na tej ulicy jest bez sensu. Chyba, żeby postawić słupek przez skrzyżowaniem z Gandhi, albo przenieść przystanek Polinezyjska 04 za skrzyżowanie (btw kiedyś już tam był, ale nie wiem co komu przeszkadzał), a wtedy załapałoby się na niego więcej linii i wszyscy byliby szczęśliwi.
Na to samo by wyszło, co pisze Mihau. Przystanek na Cynamonowej powinien być. Nikt Ci prawie na Magellana nie wsiądzie, a na Metrze Imielin to inna bajka.kam pisze:to już lepiej zrobić przystanek gdzieś na Cynamonowej, mniej więcej w połowie pomiędzy Gandhi a Ciszewskiego
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie
To tylko efekt uboczny.
Zły chłopiec i troll pozdrawia
Paweł Ney
Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie
Zły chłopiec i troll pozdrawia
To 715 do Natolina to miało być, żeby dowieźć do większego węzła przesiadkowego od Ursynowa Płd, jak mniemam? Tak czy siak to troche przerost formy nad treścią, bo 90% pasażerów wysiada przy Metro Stokłosy, dalej jadą (o ile jadą) jakieś pojedyncze osoby. A przy takiej częstotliwości o jakiejkolwiek funkcji lokalnej raczej nie może być mowy.
Nie.Mihau pisze:To 715 do Natolina to miało być, żeby dowieźć do większego węzła przesiadkowego od Ursynowa Płd, jak mniemam?
UD Ursynów stwierdził, że tzw. Zielony Ursynów (Jeziorki, Pyry, Dąbrówka po części) powinny mieć bezpośredni dojazd KM do UD. No i mają.
Pomysł nie jest zły. Bezpośredni dojazd do Multikina też jeszcze nikomu nie zaszkodził, jednak 715 powinno jechać prosto Al. KEN. Zawijas via Cynamonowa jest tylko i wyłącznie sztuką dla sztuki, szczególnie przy takiej częstotliwości.
Dzisiaj napiszę tylko o 192 które nadal frekwencję ma do niczego, linia chyba w ogóle zbędna.
Jeszcze najgorsze co widziałem to korki na Dolinie Służewieckiej i Nowursynowskiej z Powodu remontu jezdni Drogi Krajowej.
Jeszcze najgorsze co widziałem to korki na Dolinie Służewieckiej i Nowursynowskiej z Powodu remontu jezdni Drogi Krajowej.
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36113
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Jeśli już musisz odpisać, to się trochę hamuj, proszę 
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow