151 - zmiana w kursach dojazdowych
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Oczywiście, że tak. Dlatego długie lata na 189 nie było żadnych wyjazdów i zjazdów, bo była to idealna linia do przerzutów pomiędzy R-7 i R-11. Teraz podobny rezerwuar tworzy się na liniach kończących na DWC tworząc brygady, które mają oba dojazdy tamże i też są gotowe do przerzucania bez większych komplikacji w rozkładach.inż. Glonojad pisze:Jestem przekonany, że statystyka wykazuje, że stosunkowo duży % obsady zmienia się w sposób bardzo rzadki.
Podejrzewam, że można wyznaczyc brygady, które idą "na pierwszy ogień" do przerzutów - np. co druga brygada całodzienna czy dodatki silnych, jadących przez "strefy" kilku zajezdni linii.
[ Dodano: 2008-09-08, 22:38 ]
Tak wyszło kiedyś z bilansu brygadowego, że Ostra musiała wspomóc Stalową. I tak sobie żyje.pasażer pisze:Kto tak genialnie ustawia zjazdy :
1.509 z Nowodworów do Zielenickiej i dalej Grochowską na R-3
2.805 Zieleniecką do R Waszyngtona na R-3
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Co tu ma pomoc R-3 dla R-4, - nie rozumię? Chodzi o trasy zjazdu: 805 od Zielenieckiej na pusto Rondo Waszyngtona ,Saską zjeżdża na zaklad, a 509 też na R-3 od Zielenieckiej zjeżdza Grochowsą jest tu jakakolwiek logika?pawcio pisze:[
[ Dodano: 2008-09-08, 22:38 ]Tak wyszło kiedyś z bilansu brygadowego, że Ostra musiała wspomóc Stalową. I tak sobie żyje.pasażer pisze:Kto tak genialnie ustawia zjazdy :
1.509 z Nowodworów do Zielenickiej i dalej Grochowską na R-3
2.805 Zieleniecką do R Waszyngtona na R-3
Na 805 to były brygady Stalowej. W pewnym momencie z bilansu wyszło, że Stalowa ma manko, a Ostrobramska nadwyżkę, więc ukuto taką zmianę z takimi zjazdami (mogły być jeszcze na pusto z Kijowskiej).
Natomiast na 509 sprawa jest bardziej skomplikowana, bo tam większość dodatków wykręca x i pół kółka na zmianę, więc żadna zajezdnia nie jest idealna.
Natomiast na 509 sprawa jest bardziej skomplikowana, bo tam większość dodatków wykręca x i pół kółka na zmianę, więc żadna zajezdnia nie jest idealna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pawciu powiedz mi tylko dlaczego to 805 jedzie przez Saską a nie prosto Grochowska , 123 też zjeżdza tak jak 509 Grochowską z Kijowskiej a kiermani z 805 co nie wiedzieli jak się szybko i prosto zjeżdża na zakład nie wierzę.pawcio pisze:Na 805 to były brygady Stalowej. W pewnym momencie z bilansu wyszło, że Stalowa ma manko, a Ostrobramska nadwyżkę, więc ukuto taką zmianę z takimi zjazdami (mogły być jeszcze na pusto z Kijowskiej).
Natomiast na 509 sprawa jest bardziej skomplikowana, bo tam większość dodatków wykręca x i pół kółka na zmianę, więc żadna zajezdnia nie jest idealna.
Nie wiem, jaka trasa jest wpisana w karty, ale w trasę przez Saską nie wierzę. Zawsze (no prawie) się ją wytycza po najkrótszym odcinku by zaoszczędzić kilometry.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
pawcio pisze:Nie wiem, jaka trasa jest wpisana w karty, ale w trasę przez Saską nie wierzę. Zawsze (no prawie) się ją wytycza po najkrótszym odcinku by zaoszczędzić kilometry.
Dzisiaj widziałem 04/805/2511 zjeżdzające Zieleniecką ,co dalej niewiem.Ostatni kurs ma do Ząbkowskiej
Czy każdy możne wpisać zjazd jak się komu podoba(dyspozytor , kierowca). To nie oszczędza się już na palliwie i zużyciu autobusów (gdzie tu ekonomia) , a może wiadomo ,że na Grochowskiej stoi ITD i lepiej złomu tędy nie puszczać. .
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Kto wpisuje trase zjazdowa i po co?pasażer pisze:Czy każdy możne wpisać zjazd jak się komu podoba(dyspozytor , kierowca). To nieoszczędza się już na palliwie i zużyciu autobusów (gdzie tu ekonomia) , a może wiadomo ,że na Grochowskiej stoi ITD i lepiej złomu tędy nie puszczać. .
Może pojechal Zieleniecka, a potem Waszyngtona, bo taki mial kaprys, lub wiedział ze jest tam luzniej i lepszy układ swiateł, co daje krotszy czas przejazdu na zaklad.
Kiedyś pisalem o dodatkach wyjazdowych z Ostrobramskiej na kraniec Żerań FSO, jadacych Wybrzezem Szczecinskim i Wybrzezem Helskim, też niby nie po trasie, ale jakis sens tego musiałbyć, pomijając fakt, że nie startowały z Wiatracznej
Chyba tras zjazdowo/wyjazdowych nikt nie pilnuje, bo kierowca sam powinien znac najkrótsza, lub najszybsza trase wyjazdowo/zjazdową.
Ostatni moj wyjazd na kraniec Huta, był od trasy TT, Żeromskiego i dalej po trasie 114, dla przypomnienia lini, a może powinienem jechać Wybrzeżem Gdynskim , a może Marymoncką, kto to wie, grunt, abym odjechał o czasie z krańca Huta.
Za mna od samej Plochocinskiej jechał drugi przegub ITSu, myslalem że to wyjazd na 195, czyli też na Hute, a koles pomknął Zeromskiego, Wólczynską na Cm.Północny na linie 181, zapewne miał taki kaprys, Ja wolę na 181 jezdzić Wybrzeżem Gdynskim, Pułkową, bo szybciej i prosciej
Mysle że wszystko w rekach kierowców.
Kiedys tez pisałem o zjazdowej brygadzie 715 zauważonej na Raclawickiej, bo zapewne szybciej jest objechać , ciagle zakorkowana Marynarska, wiec trudno teraz obliczyć zużycie paliwa, stojacego wozu w korku i tego który objechał korek, zyskując kilkanascie minut do przodu
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Chyba najbardziej idiotyczna jest sytuacja ze 145 i jej "stalowymi" dodatkami rozpoczynającymi i kończącymi pracę na Wiatracznej Jakby nie można byłoby oddać ich "Ostrobramskiej", przyjmując równocześnie te na 805.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.