Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
Witam. Chciałbym zamieścić o to projekt zmian tras linii autobusowych na Targówku i nie tylko.
Projekt
Założenia:
- Połączenie linii 307, 390 i 512 w jedną silną linię 212 na trasie ZACISZE - DW. WILEŃSKI
- Odcinek 512 po lewej stronie Wisły przekształcony w 128 na trasie SZCZĘŚLIWICE - PL. TRZECH KRZYŻY.
- zachowanie połączenia szczytowego Utraty z Dw. Wileńskim za pomocą linii 338.
- wycofanie linii 170 i skierowanie na Targówek Mieszkaniowy za linię 406, na Elsnerowie pojawia się 210 do Pl. Hallera.
- połączenie linii 406 i E3 w jedną silną linię 406 na trasie: STARE BEMOWO - BRÓDNO-PODGRODZIE
- zamienienie końcówkami linii 176 i 204. 176 po skróceniu zostaje zwiększona częstotliwość kursowania i staje się atrakcyjną dowozówką do tramwajów, zastąpienie przez 204 na końcowym odcinku.
- całkowita zmiana trasy linii 202, skierowanie linii przez ulice Rolanda i Korzona i na Pl. Hallera za linię 199.
- skierowanie linii 199 od przystanku Pratulińska do Zajezdni Stalowa z jednoczesną likwidacją linii 156, oraz wyprostowanie linii 140 przez Trocką i Borzymowską.
- skrócenie 105 do Dw. Centralnego.
- skierowanie na Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście linię 127.
Czekam na opinię
Projekt
Założenia:
- Połączenie linii 307, 390 i 512 w jedną silną linię 212 na trasie ZACISZE - DW. WILEŃSKI
- Odcinek 512 po lewej stronie Wisły przekształcony w 128 na trasie SZCZĘŚLIWICE - PL. TRZECH KRZYŻY.
- zachowanie połączenia szczytowego Utraty z Dw. Wileńskim za pomocą linii 338.
- wycofanie linii 170 i skierowanie na Targówek Mieszkaniowy za linię 406, na Elsnerowie pojawia się 210 do Pl. Hallera.
- połączenie linii 406 i E3 w jedną silną linię 406 na trasie: STARE BEMOWO - BRÓDNO-PODGRODZIE
- zamienienie końcówkami linii 176 i 204. 176 po skróceniu zostaje zwiększona częstotliwość kursowania i staje się atrakcyjną dowozówką do tramwajów, zastąpienie przez 204 na końcowym odcinku.
- całkowita zmiana trasy linii 202, skierowanie linii przez ulice Rolanda i Korzona i na Pl. Hallera za linię 199.
- skierowanie linii 199 od przystanku Pratulińska do Zajezdni Stalowa z jednoczesną likwidacją linii 156, oraz wyprostowanie linii 140 przez Trocką i Borzymowską.
- skrócenie 105 do Dw. Centralnego.
- skierowanie na Nowy Świat i Krakowskie Przedmieście linię 127.
Czekam na opinię
-
- Posty: 868
- Rejestracja: 28 lut 2007, 15:12
170 - ok. całotygodniowy dojazd z os. Targówek do najbliższej stacji metra jest na pewno pożądany
406-czy po połączeniu z E3 obsługiwałoby nadal ZP Kołowa i Żaba? Bo jeśli nie, to mieszkańcy Targówka Mieszkaniowego raczej nic z niej nie bedą mieli
Likwidacja 156? Czyli Targówek i Bródno zostają bez bezpośredniego połączenia (pomijam rzadkie 140, a także 127, 169 i 500, jadące skrajem osiedla). Nic też nie będzie jeździć Borzymowską (a jest tam Lidl i trochę nowych bloków). Choć jakimś rozwiązaniem mogłoby tu być solidne wzmocnienie 202. Przyznam, że pomysł puszczenia zbiorkomu w nowe osiedla między Targówkiem a Zaciszem jest dobry.
Co do 307, 390 i 512 nie wypowiadam się, gdyż rzadko korszystam. Wątpliwości mam natomiast odnośnie proponowanej trasy 199. Nie wiem, czy pry częstotliwości 30 min. będzie ktoś tym do Stalowej jeździł. Może lepiej zakrańcować po staremu na Targówku, może z ewentualnym zahaczeniem o wspomniane Zacisze. Wtedy 202 od Bródna: św. Wicentego-Borzymowską-Trocką-Pratulińską-i śladem dzisiejszego 199 do Hallera
406-czy po połączeniu z E3 obsługiwałoby nadal ZP Kołowa i Żaba? Bo jeśli nie, to mieszkańcy Targówka Mieszkaniowego raczej nic z niej nie bedą mieli
Likwidacja 156? Czyli Targówek i Bródno zostają bez bezpośredniego połączenia (pomijam rzadkie 140, a także 127, 169 i 500, jadące skrajem osiedla). Nic też nie będzie jeździć Borzymowską (a jest tam Lidl i trochę nowych bloków). Choć jakimś rozwiązaniem mogłoby tu być solidne wzmocnienie 202. Przyznam, że pomysł puszczenia zbiorkomu w nowe osiedla między Targówkiem a Zaciszem jest dobry.
Co do 307, 390 i 512 nie wypowiadam się, gdyż rzadko korszystam. Wątpliwości mam natomiast odnośnie proponowanej trasy 199. Nie wiem, czy pry częstotliwości 30 min. będzie ktoś tym do Stalowej jeździł. Może lepiej zakrańcować po staremu na Targówku, może z ewentualnym zahaczeniem o wspomniane Zacisze. Wtedy 202 od Bródna: św. Wicentego-Borzymowską-Trocką-Pratulińską-i śladem dzisiejszego 199 do Hallera
ZP Kołowa nie, ZP Rondo Żaba tak. Na Kołowej masz 170.pietia pisze:406-czy po połączeniu z E3 obsługiwałoby nadal ZP Kołowa i Żaba?
140 będzie.pietia pisze:Nic też nie będzie jeździć Borzymowską (a jest tam Lidl i trochę nowych bloków).
Na podstawie zmian związanych z otwarciem metra Młociny wolę wywalić takie dziadostwo co miało jeździć co 30 minut do nikąd...pietia pisze:Likwidacja 156? Czyli Targówek i Bródno zostają bez bezpośredniego połączenia
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Może to i dobry pomysl, bo pewne jest że planowane-nowe-skrócone 156, długo nie pożyjesolaris8315 pisze:skierowanie linii 199 od przystanku Pratulińska do Zajezdni Stalowa z jednoczesną likwidacją linii 156,
Dokładnie, chyba że by robilo oberka po Brodnie, krańcując przy Budowlanej, jak obecnie 134Colony pisze:176 na PKP Praga odpada, bo musiałyby na niej jeździć mikrobusy. Przecież wiesz jak wygląda ta pętla.
Czy kalkulowales liczbe brygad, w tym projekcie?solaris8315 pisze:Chciałbym zamieścić o to projekt zmian tras linii autobusowych na Targówku
Można i tak, ale skoro na PKP Praga zawracają U10 a mikrobusami nie są.jacek pisze:Dokładnie, chyba że by robilo oberka po Brodnie, krańcując przy Budowlanej, jak obecnie 134Colony pisze:176 na PKP Praga odpada, bo musiałyby na niej jeździć mikrobusy. Przecież wiesz jak wygląda ta pętla.
Tak, żeby powstały linia 210 i była nowa 202 to trzeba wtyki z 169 zdjąć...jacek pisze:Czy kalkulowales liczbe brygad, w tym projekcie?solaris8315 pisze:Chciałbym zamieścić o to projekt zmian tras linii autobusowych na Targówku
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
One i tak zejda, jak to wczesniej bylo opisywane.solaris8315 pisze:Tak, żeby powstały linia 210 i była nowa 202 to trzeba wtyki z 169 zdjąć...
Zasadniczo krancówka ta, raczej nie spełnia warunków, aby wozy na niej zawracały, gdyz konieczny jest manewr cofania, a wozem 12 metrowym, bylby już utrudnionysolaris8315 pisze:Można i tak, ale skoro na PKP Praga zawracają U10 a mikrobusami nie są.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Tylko z kolei proponowane przez ciebie, wydlużone 204 robi sie korkogenne i traci punktualnośc, więc zostawiłbym ją w spokoju, ewentualnie podciągnal na Zacisze, lub pokombinował z polączeniem z 202solaris8315 pisze:Ok, zgodzę się tym. 176 CHOSZCZÓWKA - ... - Wysockiego - Budowlana - Rembielińska - Bartnicza - Wysockiego - ... - CHOSZCZÓWKA, dzięki czemu mamy system door-to-door.
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
No to niech zawraca jak cmentarka 276, bo bez sensu pchać tą linię na Hallera.Colony pisze:176 na PKP Praga odpada, bo musiałyby na niej jeździć mikrobusy. Przecież wiesz jak wygląda ta pętla.