Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36816
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
156 bardzo ciekawe. Tylko powinno nosić numer 126. Zresztą niewiele brakowało, a już wkrótce by było... Może po wyborach, teraz chyba już nikt nie odważy się zaproponować zerwania połączenia Tarchomina z CH MARKI i Targówka z Bielanami
107/108 interesujące (zresztą sam już kiedyś takie 108 proponowałem ). Tylko obawiam się jęków o połączenie różnych dziwnych zakątków Mokotowa ze Szpitalem MSW na Wołoskiej...
176 też ciekawe, ale niestety nierealne. Skręt z Budowlanej w Wincentego jest na małe wozy
Tym niemniej projekt wart uwagi
PS Projekt Solarisa 8coś tam też zawierał parę ciekawych pomysłów, żeby nie było, że nie
107/108 interesujące (zresztą sam już kiedyś takie 108 proponowałem ). Tylko obawiam się jęków o połączenie różnych dziwnych zakątków Mokotowa ze Szpitalem MSW na Wołoskiej...
176 też ciekawe, ale niestety nierealne. Skręt z Budowlanej w Wincentego jest na małe wozy
Tym niemniej projekt wart uwagi
PS Projekt Solarisa 8coś tam też zawierał parę ciekawych pomysłów, żeby nie było, że nie
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
aha co do 108 jako daily user sie wypowiem
Takt 20 min i trasa wymagaja od niej w miare znosniej punktualnosci, ktora na szczecie na dzien dziesiejszy jeszcze posiada (choc pare min na wiecej na wilanowskiej by jej nie zaszkodzilo).
Wrzucanie jej na patelnie czy bankowy to nieporozumienie.
Ale ogolnie, jesli chodzi o brodnowskie linie, projekt ciekawy (moze dlatego ze mam pobiezne o nich pojecie ;x).
Takt 20 min i trasa wymagaja od niej w miare znosniej punktualnosci, ktora na szczecie na dzien dziesiejszy jeszcze posiada (choc pare min na wiecej na wilanowskiej by jej nie zaszkodzilo).
Wrzucanie jej na patelnie czy bankowy to nieporozumienie.
Ale ogolnie, jesli chodzi o brodnowskie linie, projekt ciekawy (moze dlatego ze mam pobiezne o nich pojecie ;x).
Bardzo dobry pomysł z tym 156, lepszy niż planowana trasa z krańcem na Podgrodziu. 500 tylko do Arkadii? W godzinach szczytu stoi w korkach, ale ma bardzo dobrą frekwencję od DWC (nawet po 22). Ciekawy pomysł z krańcem BRÓDNO WSCHODNIE, w sumie już niebawem w tej okolicy przybędzie trochę mieszkańców. Linia mikrobusowa 210 byłaby dla mieszkańców Zacisza rekompensatą za ś.p. 326.
Szkoda, że nikt nie pomyślał o 527, które zamiast jechać cały czas Św. Wincentego do CH Targówek, skręca w Kondratowicza, a potem w Malborska, przez co traci dużo czasu. Zastanawiąjące jest, że takie 140 jedzie prosto, a linia pośpieszna traci czas na chorym skrzyżowaniu Kondratowicza i Św. Wincentego.
Wiem, jednak zwróć uwage na to, że 50 metrów dalej masz przystanek. Tam można by dodać przystanek N/Ż, a 140 skierować obecną trasą 527 na tym odcinku. Czas przelotu 527 skróciłby się o 2 - 3 minuty.radeom pisze:Ale przy Ratuszu do/z 527 wsiada/wysiada dużo osób. W przeciwieństwie do 140, które wozi tylko muchy.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Międzylesie nie wymaga chyba niczego silniejszego od 125, tymbardziej czerwonego, które już tam jest pod postacią 525.195 pisze:mi tam by bardziej odpowiadało połączenie 506 z 125 w bardzo silne 506 czyli: Os.Górczewska-do Powiśla po trasie 506 a później do Międzylesia po trasie 125...oczywiście kasacja 125ZaciszaniN pisze:506 – OS. GÓRCZEWSKA - … - Dobra (powrót: Nowy Zjazd, Wybrzeże Gdyńskie, Karowa) – MARIENSZTAT
Szczerze powiedziawszy na Kazimierzowską wysłałem pierwszą lepszą linię, bo skupiałem się na Targówku. A na tej w/w mogłoby się pojawić np. przekształcone 505 na jakieś Liberowe 1xx z trasą: EC SIEKIERKI - Augustówka - Statkowskiego - Gołkowska - Idzikowskiego - Puławska - Woronicza - Krasickiego - Kazimierzowska - Rakowiecka - Al. Niepodległości - Batorego (powrót: Rakowiecka) - RAKOWIECKA-KOŚCIÓŁ.volviak pisze:Może nie jest to najważniejszą częścią projektu, ale... 107 jest masowo użytkowane przez pasażerów z ciągu Chełmska-Dolna w charakterze dojazdu do <M> Racławicka a ty pozbawiasz ich bezpośredniego dojazdu. Ta relacja wymaga wzmacniania, nie likwidacji.
Co wy na to
Po jakich wyborach, jak te były przecież dopiero coBastian pisze:156 bardzo ciekawe. Tylko powinno nosić numer 126. Zresztą niewiele brakowało, a już wkrótce by było... Może po wyborach, teraz chyba już nikt nie odważy się zaproponować zerwania połączenia Tarchomina z CH MARKI i Targówka z Bielanami.
Patrz: 1xx - EC SIEKIERKI - RAKOWIECKA-KOŚCIÓŁ. 107 było tylko wstawką roboczą.107/108 interesujące (zresztą sam już kiedyś takie 108 proponowałem ). Tylko obawiam się jęków o połączenie różnych dziwnych zakątków Mokotowa ze Szpitalem MSW na Wołoskiej...
Przecież można wymalować oznakowanie poziome, oznajmujące, że autobus skręcający w prawo zajmuje dwa pasy ruchu. Takie sposoby są praktykowane w wielu miastach.176 też ciekawe, ale niestety nierealne. Skręt z Budowlanej w Wincentego jest na małe wozy
Zastanawiałem się też nad zmianą: 162 przez Radzymińską i obwodnicę, a 160 przez Szwedzką i św. Wincentego na BRÓDNO WSCHODNIE, jednak doszedłem do wniosku, że dwie linie ze św. Wincentego na Trakt to za dużo, choć świąteczny bilans brygadowy by się zgodziłradeom pisze:Ciekawy pomysł z krańcem BRÓDNO WSCHODNIE, w sumie już niebawem w tej okolicy przybędzie trochę mieszkańców.
Zacisze otrzyma (doraźną - ale zawsze) rekompensatę znacznie wcześniej, niż można byłoby się spodziewaćLinia mikrobusowa 210 byłaby dla mieszkańców Zacisza rekompensatą za ś.p. 326.
A ktoś zauważył, że 527 ma za mało przystanków na św. Wincentego by mogłoby sobie pozwolić na ominięcie jednego z najważniejszych przystanków na Bródnie - obok ratusza Z resztą, gdyby 527 omijał ratusz, to nawet po uruchomieniu przystanku NŻ obok Zielonego Zacisza, panowałyby w nim luzy.Websterek pisze:Szkoda, że nikt nie pomyślał o 527, które zamiast jechać cały czas Św. Wincentego do CH Targówek, skręca w Kondratowicza, a potem w Malborska, przez co traci dużo czasu. Zastanawiąjące jest, że takie 140 jedzie prosto, a linia pośpieszna traci czas na chorym skrzyżowaniu Kondratowicza i Św. Wincentego.
A 140 w moim projekcie przewiduję skasować, więc nie rozumiem też po co je do niego mieszasz.
BTW - zwrócił ktoś uwagę na bilans brygad i częstotliwości po zmianach
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
Wybacz, ale nie wmówisz mi, że z powodu ominięcia przystanu pod Ratuszem, przy okazji przesunięciu go o 50 dalej spowoduje luzy. Przechodze obok tego przystanku, a nawet czasami wsiadałem pod Ratuszem do 527, ponieważ był tak zatkany, że na Żuromińskiej wejść się nie dało. Zresztą pod Ratuszem podobna sytuacja.ZaciszaniN pisze:A ktoś zauważył, że 527 ma za mało przystanków na św. Wincentego by mogłoby sobie pozwolić na ominięcie jednego z najważniejszych przystanków na Bródnie - obok ratusza Z resztą, gdyby 527 omijał ratusz, to nawet po uruchomieniu przystanku NŻ obok Zielonego Zacisza, panowałyby w nim luzy.Websterek pisze:Szkoda, że nikt nie pomyślał o 527, które zamiast jechać cały czas Św. Wincentego do CH Targówek, skręca w Kondratowicza, a potem w Malborska, przez co traci dużo czasu. Zastanawiąjące jest, że takie 140 jedzie prosto, a linia pośpieszna traci czas na chorym skrzyżowaniu Kondratowicza i Św. Wincentego.
A 140 w moim projekcie przewiduję skasować, więc nie rozumiem też po co je do niego mieszasz.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
A Ty mi nie wmawiaj, że ominięcie jednego z dwóch/trzech najważniejszych przystanków na trasie 527 nie spowoduje spadku frekwencji.Websterek pisze:Wybacz, ale nie wmówisz mi, że z powodu ominięcia przystanu pod Ratuszem, przy okazji przesunięciu go o 50 dalej spowoduje luzy. Przechodze obok tego przystanku, a nawet czasami wsiadałem pod Ratuszem do 527, ponieważ był tak zatkany, że na Żuromińskiej wejść się nie dało. Zresztą pod Ratuszem podobna sytuacja.
I nie porównuj TARGÓWKA-RATUSZA do ŚW. WINCENTEGO, bo same zestawienie zainteresowania jednym, a drugim zespołem przez pasażerów nie wymaga dalszego komentarza.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Akurat ten przystanek jest faktycznie strategiczny, a lewoskrety z nim zwiazane, podobnie jak nawierzchnia Malborskiej i Glebockiej, a także folklor zamieszkujacy os.Skarbka z Gor, to najwieksza bolączka kierowców, obsługujacych 527Websterek pisze:Wybacz, ale nie wmówisz mi, że z powodu ominięcia przystanu pod Ratuszem, przy okazji przesunięciu go o 50 dalej spowoduje luzy. Przechodze obok tego przystanku, a nawet czasami wsiadałem pod Ratuszem do 527, ponieważ był tak zatkany, że na Żuromińskiej wejść się nie dało. Zresztą pod Ratuszem podobna sytuacja.