Komunikacja na Targówku
Moderator: Wiliam
Oczywiście, oszczędzanie czasu i omijanie skrzyżowania, gdzie można stać 2 - 3 cykle jest bez sensu. Tym bardziej, gdzie można przenieść przystanek o minimalną odległość. 527 jest linią dowożacą ludzi z Białołeki do metra i z metra na Białołeke. Zresztą jak ktoś by przeszedł ten kawałek to nic by mu się nie stało.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Największą bolączką kierowców na 527 jest raczej brak postojów na Skarbka Z Dziur i jeżdżenie w czasie szczytu popołudniowego całe kółko na minusie.jacek pisze:Akurat ten przystanek jest faktycznie strategiczny, a lewoskrety z nim zwiazane, podobnie jak nawierzchnia Malborskiej i Glebockiej, a także folklor zamieszkujacy os.Skarbka z Gor, to najwieksza bolączka kierowców, obsługujacych 527
Kolejny mądrala na forum... Nie wpadłeś może na to, że tenże przystanek służy również do przesiadek w linie jadące w kierunku zachodnimWebsterek pisze:527 jest linią dowożacą ludzi z Białołeki do metra i z metra na Białołeke. Zresztą jak ktoś by przeszedł ten kawałek to nic by mu się nie stało.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Znam doskonale realia tej lini, ale jak wspomnailem wczesniej, przystanek "ratusz' jest strategiczny i niestety nic zrobic sie niedaWebsterek pisze:Z kierunku Arkadii. Zresztą jadac od strony Białołeki też traci się czas. Zamiast śmignąć prosto, musi robić "kółko"*.
* - proszę nie brać tego dosłownie...
Tutaj się nie zgodze, że jest tak bardzo ważny. Głównie rozchodzi mi sie o to skrzyżowanie. Autor projektu powinien dostać Nobla za największy kretynizm...Lepiej było wtedy, kiedy Wincentego "leciało" obecną ulicą pod Ratusze, o ile dobrze pamiętam - 20 Dywizji WP. Wtedy, obecna trasa była by b. dobra.
Po co chcesz rozbija wspólny przystanek dla linii jadących w stronę Grodziska?Websterek pisze:Oczywiście, oszczędzanie czasu i omijanie skrzyżowania, gdzie można stać 2 - 3 cykle jest bez sensu. Tym bardziej, gdzie można przenieść przystanek o minimalną odległość. 527 jest linią dowożacą ludzi z Białołeki do metra i z metra na Białołeke.
A gdyby tak [szalona propozycja] skrócić do Ronda Radosława tylko w DP, a w DS zostawić na dłuższej trasie, do DC? W rozkładach oznaczone byłoby to tak samo jak w przypadku 170. W DP usunęlibyśmy linię w korków (i umożliwili podbicie częstotliwości, żeby przesiadka była kusząca), ale w DS - gdy zatorów nie ma lub są małe, utrzymane zostałoby bezpośrednie połączenie JP II z cmentarzem oraz Bródnem. Szczególnie przydatne mogłoby to być w niedzielę wieczorem, podczas weekendowych powrotów.[/szalona propozycja]ZaciszaniN pisze:500 – BRÓDNO PODGRODZIE – Krasnobrodzka – Chodecka – Kondratowicza – św. Wincentego – Starzyńskiego – Most Gdański – Słomińskiego – RONDO „RADOSŁAWA”
Przystanki: BRÓDNO-PODGRODZIE, ŁOJEWSKA, SZPITAL BRÓDNOWSKI, TARGÓWEK-RATUSZ, ŻUROMIŃSKA, CM. BRÓDNOWSKI-BRAMA GŁ.* (obecnie CM. BRÓDNOWSKI), RONDO ŻABA, DW. GDAŃSKI, RONDO „RADOSŁAWA”
* - tylko w soboty i święta)
Wycofanie z korkogennego odcinka trasy i połączenie z linią E-3 dla uzyskania lepszej częstotliwości kursowania.
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Za szaloną można ją uznać tylko ze względu na to, że na weekendowej trasie na DWC nadal kursowałoby co 20 min. - albo jedno albo drugie. Do samego pomysłu nie mam jednak zastrzeżeń.geograf pisze:A gdyby tak [szalona propozycja] skrócić do Ronda Radosława tylko w DP, a w DS zostawić na dłuższej trasie, do DC? W rozkładach oznaczone byłoby to tak samo jak w przypadku 170. W DP usunęlibyśmy linię w korków (i umożliwili podbicie częstotliwości, żeby przesiadka była kusząca), ale w DS - gdy zatorów nie ma lub są małe, utrzymane zostałoby bezpośrednie połączenie JP II z cmentarzem oraz Bródnem. Szczególnie przydatne mogłoby to być w niedzielę wieczorem, podczas weekendowych powrotów.[/szalona propozycja]
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27424
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Nie jestem co prawda specjalistą od północnowschodnich rejonów Warszawy, niemniej jednak, po solidnym przeanalizowaniu proponowanego przez Ciebie układu tras, muszę wyrazić swoją niemal całkowitą aprobatę. Za wręcz rewelacyjne zaś uznaję propozycje przebiegu 156 i 176 - klarowne, bez niepotrzebnego kręcenia, a zapewniające sporą ilość relacji obecnie realizowanych przez cztery linie. Wielkie brawa.ZaciszaniN pisze:Oto i kompleksowy projekt (a w zasadzie zlepek różnych pomysłów, na które wpadłem wcześniej lub później):
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
- ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
- Kontakt:
Do przedstawionego na stronie 3 projektu dołączam schemat zmian.
Uwzględnione zostały w nim jedynie te linie, które przejeżdżają przez obszar dzielnicy.
Uwzględnione zostały w nim jedynie te linie, które przejeżdżają przez obszar dzielnicy.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.