Obwodnica ekspresowa Warszawy: S2-S7/S8-S17
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26878
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skoro wiadomo, że północny odcinek jest wielopasowy (na krzyżówkach skanalizowany do dwóch jezdni) to raczej logiczne, że chodziło mi o południowy, prawda?
[ Dodano: Pon 22 Wrz, 2008 19:35 ]
[ Dodano: Pon 22 Wrz, 2008 19:35 ]
Bo i projekt objazdu od dupy strony był przygotowanyTLG pisze:Podpatrzone rano z tramwaju: pierwsze podkłady już położone. Ciekawe, że zabierają się do tego trochę od dupy strony, bo zazwyczaj równolegle z robotami ziemnymi stawia się przynajmniej fundamenty pod słupy. A tutaj na odwrót.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
- Kontakt:
Własnie tak się zastanawiam, co to (S) może znaczyć.
Tak dla warszawskiej obwodnicy www.siskom.waw.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
Na zdjęciu jest ul. Światowida. Ciekawe, czy tramwaj też tak będą budować?
Wojciech Tumasz
radny dz. Białołeka
www.radny.com.pl
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26878
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
S jak południe. Południowe skrzyżowanie Wrocławskiej z Powstańców Sląskich.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1720
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Na Górczewskiej/Warszawskiej gdzie byłem pierwszy raz od wielu miesięcy zastałem totalnie wykoszoną dziurę w domach, zastępczą jezdnię, ale przede wszystkim ślady pracy. W stronę Konotopy widać już wyraźne zarysy kształtu drogi, nawet ziemny podkład jest już wygładzony. Wbijane są też pierwsze pale pod wiadukt. Oczywiście robotnicy działają z subtelnością słonia. Widziałem uroczy gejzer po tym jak koparka rozpieprzyła kanalizację. Ciekaw jestem jak Ci ludzie co tam mieszkają to znoszą. Nie dość, że zabrano im kawał ziemi, mają hałas cały dzień, to w dodatku potem też będzie hałas cały dzień, a obecnie nie mają wody. Współczuję.
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
Koło mnie, na odcinku Radiowa - Powązkowska, gdzie trasę stawia STRABAG, prace na budowie trwają też i w nocy, więc spokoju właściwie nie ma. Ponadto jak to trafnie ujął wczoraj kumpel z Górc mieszkam teraz "za wielkim błotem".Colony pisze:Na Górczewskiej/Warszawskiej gdzie byłem pierwszy raz od wielu miesięcy zastałem totalnie wykoszoną dziurę w domach, zastępczą jezdnię, ale przede wszystkim ślady pracy. W stronę Konotopy widać już wyraźne zarysy kształtu drogi, nawet ziemny podkład jest już wygładzony. Wbijane są też pierwsze pale pod wiadukt. Oczywiście robotnicy działają z subtelnością słonia. Widziałem uroczy gejzer po tym jak koparka rozpieprzyła kanalizację. Ciekaw jestem jak Ci ludzie co tam mieszkają to znoszą. Nie dość, że zabrano im kawał ziemi, mają hałas cały dzień, to w dodatku potem też będzie hałas cały dzień, a obecnie nie mają wody. Współczuję.
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]
W ogóle sam wiadukt będzie bardzo ciekawy. Możliwe, ze jutro się tam wybiorę na rowerku, to dorzucę jakieś zdjęcia.KornShell pisze:Nad linią kolejową E-20 też budują wiadukt na wysokości 11,0 km. Spore zaawansowanie robót...
W stronę Konotopy panie Kolego to są już wyasfaltowane całe odcinki dróg dojazdowychColony pisze:W stronę Konotopy widać już wyraźne zarysy kształtu drogi, nawet ziemny podkład jest już wygładzony.
Nie wiedziałem, że to barachło ma już nadaną ludową nazwęa/p TALENT pisze:tzw. Mordoru
Owszem, dzieje się dużo, bo widać już zarys jednej z dróg wyjazdowych z S-8 na Lazurową. Na gotowej ściane pojawiają się nawet fragmenty barierek z blachy ocynkowanej.KornShell pisze:Dużo się dzieje też przy Lazurowej, niestety nie mam zdjęć
Tam wybieram się w niedzielę, bo można podejść bliżej. Trzeba zlustrować postępy robót przy budowie murów oporowych na wysokości stawu.KornShell pisze:Przekładka torów z WMH ( przy skrzyżowaniu z Lazurową ) ma być przedłużona w kierunku PŚ.
15/12/2005-12/7/2019
- Colony
- Posty: 2932
- Rejestracja: 05 sty 2006, 17:43
- Lokalizacja: przychodzimy i dokąd zmierzamy?
- Kontakt:
Zupełnie nie widziałem. Ja jednak mam spory kawał od domu, żeby się temu przyglądać. Ale wybiorę się na Szeligowską niedługo i popatrzę.TLG pisze:W stronę Konotopy panie Kolego to są już wyasfaltowane całe odcinki dróg dojazdowych
(podpis tymczasowy zanim nie znajdę czegoś niebanalnego co was zbije z pantałyku)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26878
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
No, to wysoki rzeczywiście (NP, NMSP - prawidłowo bardzie by było napisać na wysokości km 11+0,0)KornShell pisze:Nad linią kolejową E-20 też budują wiadukt na wysokości 11,0 km. Spore zaawansowanie robót...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.