A to prawda, nie sposób zaprzeczyć. O dziwo współpraca z nim układa się całkiem niezgorzej.inż. Glonojad pisze:Inżynier Ruchu i tak ostatnio się zreformował
No tak, to by nawet miało ręce i nogi, choć aż takich częstotliwości byś nie wykroił, przerzucając brygady ze 184 i 129 na 106 (nadal by się zbyt wiele marnowało na 189 na OSG, bo inaczej trudno napełnienia rzędu 14% na PŚ nazwać). Chyba, żeby jeszcze mały odzysk ze skrócenia części kursów 189 do PKP Włochy...R-11 Kleszczowa pisze:Silniejsze 112, 189 na Górczewską (np. przez Człuchowską), 106 ze Starego Ursusa na UKSW, 129 do kosza. Nawet Ci się nie dawno podobało 184 won
Tym niemniej okazało się, że 184 ruszyć się nie da, więc koncepcja upadła
Natomiast nawet po korekcie projektu różnica polega na tym, że brygady na 189 wykorzystujesz na maksa na PŚ, zamiast wzmacniania 106 na odcinku Chomiki - UKSW (wbrew pozorom wcale nie takim krótkim), gdzie 114 wystarczy.