Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 27 wrz 2008, 17:33

Niestety, poza złośliwością to za wiele mięska w tych postach nie ma... :-$
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

smoła
Posty: 47
Rejestracja: 01 cze 2006, 15:37

Post autor: smoła » 27 wrz 2008, 22:59

Może za wiele nie ma, za to jak ładnie opakowane :D i przyprawione. :twisted:

Za to przystanek CM.Prawosławny istnieje i ma się dobrze a tramy jak jeździły powoli przed remontem tak po remoncie jeżdżą jeszcze wolniej :cry:

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 28 wrz 2008, 13:06

smoła pisze:Za to przystanek CM.Prawosławny istnieje i ma się dobrze a tramy jak jeździły powoli przed remontem tak po remoncie jeżdżą jeszcze wolniej
powiem Ci ze jezdzc linnia 26 odnioslem wrazenie ze jest tam bardziej napiety rozklad ( przynajmniej w weekendy ) i naprawde trzeba ostro jechac.Ale to moja opinnia

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 28 wrz 2008, 13:55

smoła pisze: a tramy jak jeździły powoli przed remontem tak po remoncie jeżdżą jeszcze wolniej :cry:
Bujda. Co najwyżej mniej trzęsą stąd i wrażenie wolniejszej jazdy.

[ Dodano: Nie 28 Wrz, 2008 13:56 ]
2525 pisze: powiem Ci ze jezdzc linnia 26 odnioslem wrazenie ze jest tam bardziej napiety rozklad ( przynajmniej w weekendy ) i naprawde trzeba ostro jechac.Ale to moja opinnia
Pamiętaj, że na razie masz objazdy i to z wrednymi skrętami. Wydaje mi się, że po powrocie będzie taki luz jak poprzednio (czyli 8 dojeżdżające na Fort Wola na +4 :p )
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

smoła
Posty: 47
Rejestracja: 01 cze 2006, 15:37

Post autor: smoła » 28 wrz 2008, 23:19

2525 pisze:
smoła pisze:Za to przystanek CM.Prawosławny istnieje i ma się dobrze a tramy jak jeździły powoli przed remontem tak po remoncie jeżdżą jeszcze wolniej
powiem Ci ze jezdzc linnia 26 odnioslem wrazenie ze jest tam bardziej napiety rozklad ( przynajmniej w weekendy ) i naprawde trzeba ostro jechac.Ale to moja opinnia
Ale czy faktycznie jeżdżą ostro ? Co rozumiesz przez określenie : ostro ? - 30 zamiast 25 km/h czy ostre hamowanie, zamykanie ludziom drzwi przed nosem i dalej 20 km/h, przepuszczanie czasem dwóch faz zielonego aby pogadać przez komórkę.
inż. Glonojad pisze:Bujda. Co najwyżej mniej trzęsą stąd i wrażenie wolniejszej jazdy.
Czy jakiś tramwaj pojechał tam po remoncie szybciej niż 40 km/h ?
Jakoś ja nie zauważyłem a jeszcze np. w 2003 r. tramy jadące w stronę Centrum wyrabiały się na światłach przed Elekcyjną. Teraz właściwie każdy stoi, ale w 2003 może i bardziej trzęsło za to na pewno jeździło się szybciej.
Poza tym biorę pod uwagę odcinek za Fortem Wola w stronę Jelonek - doszły 2 cięzkie punkty: światła przy wyjeżdzie z hipermarketu (szczęśliwie czasem trafiają sie ci lepsi co je lekceważą) oraz najbardziej oblegany przystanek Połczyńska P+R. Zniknęły co prawda światła między Klemensiewicza a Bemowo Ratusz, ale w stronę Centrum szyny są mocno nadwyrężone na łuku ,więc ograniczenie do 20 km'h (powinni priorytetowo wymienić na równe) natomiast w stronę pętli szyny są względnie równe , ale potencjał b. słabo wykorzystany - a wiem, że da się tam nieźle rozpędzić bo i z górki i odc. niezbyt krótki.

Wystarczy porównać tą trasę np. z odc. Pl. Grunwaldzki - Huta. Mało - nawet 27 po skręcie z W-Z w Okopową jedzie znacznie żwawiej mimo długich świateł.

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 29 wrz 2008, 1:42

smoła pisze:Ale czy faktycznie jeżdżą ostro ? Co rozumiesz przez określenie
przez ostro rozumiem predkosc miedzy przystankowa oscylujaca w granicach 50-6km/h.I wiekszoszc motorowych tak smiga (przynajmniej z Pingwinowa) moze reszta nie lubi swojej przerwy :))

0
smoła pisze:Czy jakiś tramwaj pojechał tam po remoncie szybciej niż 40 km/h ?
tak ja :) i wiekszosc z R4 :)

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 wrz 2008, 8:50

2525 pisze: 0
smoła pisze:Czy jakiś tramwaj pojechał tam po remoncie szybciej niż 40 km/h ?
tak ja :) i wiekszosc z R4 :)
Taaak, zwłaszcza ten, który o 22 przyjechał spóźniony 13 minut i jeszcze mu się nie spieszyło wcale ](*,) Generalnie R-4 na 26 jeździ w pierwszych dwóch wagonach pociągu czterowagonowego (drugie dwa wagony obstawia dowolna inna zajezdnia :P )

[ Dodano: Pon 29 Wrz, 2008 08:51 ]
smoła pisze: Czy jakiś tramwaj pojechał tam po remoncie szybciej niż 40 km/h ?
ROTFL! I PLONK od razu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 29 wrz 2008, 11:17

inż. Glonojad pisze:Taaak, zwłaszcza ten, który o 22 przyjechał spóźniony 13 minut i jeszcze mu się nie spieszyło wcale
no i nieudala sie promocja zoliborza : O-) :D

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 wrz 2008, 11:23

2525 pisze:
inż. Glonojad pisze:Taaak, zwłaszcza ten, który o 22 przyjechał spóźniony 13 minut i jeszcze mu się nie spieszyło wcale
no i nieudala sie promocja zoliborza : O-) :D
Żoliborzowi potrzebna jest wymiana kierownictwa, a nie promocja :p
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

smoła
Posty: 47
Rejestracja: 01 cze 2006, 15:37

Post autor: smoła » 29 wrz 2008, 13:07

inż. Glonojad pisze:ROTFL! I PLONK od razu.
Czy mógłbyś wyjaśnić co to znaczy ?
2525 pisze:przez ostro rozumiem predkosc miedzy przystankowa oscylujaca w granicach 50-6km/h.I wiekszoszc motorowych tak smiga (przynajmniej z Pingwinowa) moze reszta nie lubi swojej przerwy )
Z Pingwinowa ? Gdzie to jest ? 50 -60 km'h ? - ale ja piszę o WOLSKIM fragmencie W-Z
Może tak się jeżdzi na Bielanach , ale nie na Jelonki ani na Nowe Bemowo. Już na Kasprzaka wygląda to nieco lepiej. Nawet 27 po skręcie z W-Z w Okopowa jedzie znacznie żwawiej mimo długich świateł.
Dawniej tam jeździło się lepiej : raz ,że nie było takich "kwiatków" jak światła przy wyjeździe z hipermarketu, Parking P+R oraz CM.Prawosławny, dwa: tramy wyrabiały się na światłach przed Elekcyjna od strony Jelonek bo motorowi ostro dawali w pedał (nawet na zdezelowanych torach na łuku) a teraz wszystkie się zatrzymują i dłuugo czekają na zielone.

[ Dodano: Pon 29 Wrz, 2008 13:14 ]
inż. Glonojad pisze:Taaak, zwłaszcza ten, który o 22 przyjechał spóźniony 13 minut i jeszcze mu się nie spieszyło wcale Generalnie R-4 na 26 jeździ w pierwszych dwóch wagonach pociągu czterowagonowego (drugie dwa wagony obstawia dowolna inna zajezdnia )
Niestety jest to prawda. A póżniej na następny czterowagonowiec, którego dwa ostatnie wagony odczepiane są przy Płockiej i kierowane w stronę Mokotowa albo Centrum ;-) trzeba czekać bardzo dłuuugo.

[ Dodano: Pon 29 Wrz, 2008 13:18 ]
Nie zapominajmy o pociągach sześciowagonowych na tej trasie :D , do których przy Sowińskiego często doczepiana jest salonka do Metra Marymont.

Awatar użytkownika
Pingwin
(2525)
Posty: 662
Rejestracja: 23 sty 2006, 11:50
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Pingwin » 01 paź 2008, 15:07

inż. Glonojad pisze:Żoliborzowi potrzebna jest wymiana kierownictwa, a nie promocja
nie mi o tym decydowac ( jak glosza informacje rozklejane na naszych ekspedycjach) =P~
smoła pisze:tramy wyrabiały się na światłach przed Elekcyjna od strony Jelonek bo motorowi ostro dawali w pedał (nawet na zdezelowanych torach na łuku) a teraz wszystkie się zatrzymują i dłuugo czekają na zielone.
ale cykl swietlny nie ulegl tam zmianie, jest identyczny jak poprzednio, win za to nieudolnosc niektorych motorniczych, ktorzy nie umieja ruszyc z wyprzedzeniem tylko czekaja na swiatlo ](*,) i wynikaja z tego takie kwiatki

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 01 paź 2008, 16:47

Wracając do meritum tematu - TW właśnie ogłosiły przetarg zaprojektowanie i wykonanie II etapu modernizacji torowiska w ciągu trasy WZ. Termin składania ofert - 5 listopada, termin realizacji - 31.10.2009

was
Posty: 70
Rejestracja: 07 kwie 2008, 19:51

Post autor: was » 01 paź 2008, 22:33

gazeta.pl pisze: Na Trasie W-Z tylko mały remont tramwajowy

Zamiast wielkiej modernizacji torów na Trasie W-Z zaledwie prowizorka. Tramwaje Warszawskie odkładają m.in. budowę przystanków tramwajowo-autobusowych przy pl. Zamkowym
Wczoraj Tramwaje Warszawskie ogłosiły przetarg na projekt i remont torów w al. "Solidarności" od pl. Bankowego do ul. Jagiellońskiej. Prace mają być prowadzone od wiosny do jesieni przyszłego roku. Koncepcja modernizacji tej linii zakładała jednak wytyczenie na tym odcinku pasa tramwajowo-autobusowego oraz budowę sygnalizacji i przystanków przy torach pod pl. Zamkowym. Miały one zostać zadaszone nowoczesnymi szklanymi wiatami. Teraz jest tam dość niebezpiecznie, bo piesi muszą dochodzić do wagonów przez jezdnię, a nie wszyscy kierowcy zatrzymują się przed przystankiem.

Torowisko w przyszłym roku ma być wprawdzie tak wzmocnione, by mogły po nim jeździć autobusy, ale nowych przystanków z wiatami ani sygnalizacji na razie nie będzie. Wzdłuż Trasy W-Z miasto nie planuje też na razie instalowania wyświetlaczy pokazujących godziny odjazdów poszczególnych linii (takich jak w Al. Jerozolimskich). Wybrana firma ma stworzyć tylko projekty nowego układu komunikacyjnego w tym rejonie i zaproponować nowe, bezpieczniejsze dojścia do przystanków przy parku Praskim i na pl. Bankowym.

- Najpierw muszą powstać ich dokładne kosztorysy, żeby uniknąć dyktowania wysokich cen - mówi Michał Powałka, rzecznik Tramwajów Warszawskich. Nie wiadomo jednak, kiedy inwestycja zostanie dokończona. Jak się dowiedzieliśmy, budowa przystanków przy pl. Zamkowym ma być połączona ze wzmocnieniem skarpy w tym miejscu.

Wykonawca, którego urzędnicy chcą wybrać w tym roku, ma za to wykonać skręt z al. "Solidarności" w ul. Jagiellońską. Będzie on służyć tramwajom w czasie budowy stacji metra przy Dworcu Wileńskim.

W przyszłym roku ma być też dokończony remont torów na wolskim odcinku Trasy W-Z. Powstaną wydzielone tory do skrętów u zbiegu al. "Solidarności" i Towarowej. Odbędzie się przełożony z tej jesieni remont rozjazdów przy kinie Femina.

Źródło: Gazeta Wyborcza Stołeczna
http://miasta.gazeta.pl/warszawa/1,3486 ... ajowy.html

Awatar użytkownika
Jarek
Posty: 2962
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:09

Post autor: Jarek » 02 paź 2008, 21:15

Prawda to?! :neutral:

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 02 paź 2008, 21:25

Akurat z tego, co pisał Glon, to wyświetlaczami tutaj zajmuje się już ZTM :P
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

ODPOWIEDZ