Czy GrĂłjecka zmieni przebieg?

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 07 kwie 2006, 10:19

:arrow: Hmmm, no to w takim układzie będzie problem: która z tych ulic (Grójecka czy Aleje Jerozolimskie) powinna mieć większy priorytet? W końcu obie są bardzo ruchliwe, chociaż Grójecka chyba bardziej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36650
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 07 kwie 2006, 10:22

To chyba bardziej kwestia geometrii - Jerozolimskie są na wprost. Nie wiem, co tam w końcu ma powstać, ale w przypadku jakichś np. wiaduktów to gra rolę, jak podejrzewam. No i rzecz druga - trochę miejsca można zaoszczędzić ewentualnie faktycznie na osi Grójeckiej, zaś między torami (lub przyszłą planowaną inwestycją na miejscu Głównego) a Jerozolimskimi byłoby to trudniejsze...

[ Dodano: 2006-04-07, 10:24 ]
Jeszcze jedno, co do ruchliwości: obecnie Grójecka góruje, ale po pierwsze - w kierunku Zawiszy przyjmuje też ruch z Jerozolimskich, po drugie - trzeba brać uwagę planowaną trasę Wolica - Salomea. Te proporcje mogą się więc wyraźnie zmienić...
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 kwie 2006, 12:15

Generalnie rzecz biorać, tramwaje w jakiejśtam perspektywie czeka przekładka na Aleje, niemniej jest to perspektywa co najmniej tak odległa, jak trasa do Wilanowa albo i przejście przez Zachodni...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 09 kwie 2006, 15:23

inż. Glonojad pisze:jest to perspektywa co najmniej tak odległa, jak trasa do Wilanowa albo i przejście przez Zachodni.
:arrow: A co z tych dwóch rzeczy (Wilanów i Dworzec Zachodni) wydaje się odleglejsze?

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 kwie 2006, 18:50

Przejście przez tory przy Zachodnim jest odleglejsze raczej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 09 kwie 2006, 20:31

Wracając do tematu, a właściwie do tego z czego wynikł temat. ;-) Jak ktoś ma dużo wolnego czasu to polecam stronę na ktorej są dokumenty studium uwarunkowań i kierunków zagospodarowania przestrzennego. Jest co poczytać i nie tylko o komunikacji.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26836
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 kwie 2006, 21:02

O, już opublikowali? Można sobie poczytać o 3 milionowej Warszawie, przy czym większość terenów rozwojowych to zabudowa ekstensywna (niech zyje Urban Sprawl :roll: )
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 09 kwie 2006, 21:12

Z ciekawostek, ktore już tam znalazłem jest jak najszybsza budowa łącznika tramwajowego NB - Broniewskiego. :mrgreen: :mrgreen:

Awatar użytkownika
MeWa
Cukiereczek
Posty: 25176
Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy

Post autor: MeWa » 09 kwie 2006, 22:14

I zajezdnia Na Zaporze oraz tramwajowa na Żeraniu ;) ale jakoś nie ma linii tramwajowej przez Świętokrzyską i Świętokrzyski
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"

[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8620
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 10 kwie 2006, 9:35

Plesim pisze:Z ciekawostek, ktore już tam znalazłem jest jak najszybsza budowa łącznika tramwajowego NB - Broniewskiego.
:arrow: Co, jeszcze jednego? :mrgreen: Skoro takie rzeczy też są tam wpisane, to potem będą mogli chwalić się, że część z nich udało się im już zrealizować.

Awatar użytkownika
Kleszczu
Stoi... Sofista?
Posty: 13046
Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
Lokalizacja: Nowe Włochy
Kontakt:

Post autor: Kleszczu » 10 kwie 2006, 20:18

MeWa pisze:I zajezdnia Na Zaporze oraz tramwajowa na Żeraniu ;) ale jakoś nie ma linii tramwajowej przez Świętokrzyską i Świętokrzyski

BTW to chyba Kraków proponował Warszawie Szybki Tramwaj wzdłuż Świętokrzyskiej OIDP :-k
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"

"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 11 kwie 2006, 14:30

Jeszcze jedną ciekawostkę znalazłem. Wzamian za Redutową jest proponowany teren przy Jana Olbrachta tylko niestety nie podano dokładnie w ktorym miejscu.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36650
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 kwie 2006, 14:48

Wiele możliwości nie ma. IMHO w rachubę wchodzi tylko teren po północnej stronie JO, między Znaną a Krępowieckiego, czy gdzieś tam (piszę z pamięci). Po południowej stronie ostatnie wolne tereny (między Sowińskiego a Znaną) bodajże poszły pod zabudowę.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Plesim
Posty: 4181
Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11

Post autor: Plesim » 11 kwie 2006, 15:11

Właśnie o to mi chodzi, że nie bardzo jest gdzie. Teren te (nawt według tego studium) mają iść pod zabudowę mieszkaniową. I jaki jest w tym przypadku sens zamykania Redutowej gdyż przeszkadza mieszkańcom i pakować w nowopowstające osiedle.

ODPOWIEDZ