Informacja pasażerska i oznaczenia linii kolejowych w WWK
Moderator: JacekM
Nie rozumiem. Coś poplątałeś numerację. Spytaj lepiej swojego kierownika o zasady które przed laty wspólnie opracowaliśmy.Bastian pisze:I pasażer z Żyrardowa będzie do Warszawy jechał R3, R5, jakimś R7 (linia otwocka)... A pociąg kończący na DWW oznaczymy R1. Dopiero będzie różnorodność...
[ Dodano: Nie 28 Wrz, 2008 19:43 ]
DokładnieFikander pisze:Pasażer z Żyrardowa do Warszawy nie będzie patrzył na numer.
Polityka złym doradcą w pracy!
Ale z Wołomina czy Legionowa już tak.JotPeCet pisze:Dokładnie
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Mnie to wsio rawno.JotPeCet pisze:Wolelibyście żeby stosować R12 <-> R21??
Ale Tłuszcz na Wileński - jedno oznaczenie (stałe).
Tłuszcz na średnice, jeden do Zachodniej, następny do Czachówka, trzeci do Sochaczewa, a czwarty do Żyrardowa. Zaczyna sie mętlik.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To się da rozwiązać- dajesz tablice np. R1 i obok nazwę stacji docelowej.bohun pisze:Mnie to wsio rawno.JotPeCet pisze:Wolelibyście żeby stosować R12 <-> R21??
Ale Tłuszcz na Wileński - jedno oznaczenie (stałe).
Tłuszcz na średnice, jeden do Zachodniej, następny do Czachówka, trzeci do Sochaczewa, a czwarty do Żyrardowa. Zaczyna sie mętlik.
Tak jest w Niemczech
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Wraz z nowym rozkładem - od 14 grudnia - mogli by coś takiego wrzucić, było by łatwiej. Ale przy częstotliwości zmian RJ na kolei, to pewnie nikomu się nie będzie chciało nawet tego dotknąć. Na razie rozkład i KM i SKM sprawdzam w komórce ze stron DBTeokryt pisze:Czy wraz ze wspólnym biletem pojawi się wspólny rozkład?
To niech zatrudnia kogos odpowiednio albo sami dotykają, bo naprawdę czasem wszystko pięknie wygląda a rozwala sie o drobne szczegóły.przewoz pisze:Ale przy częstotliwości zmian RJ na kolei, to pewnie nikomu się nie będzie chciało nawet tego dotknąć.
Bo na co Mi wspólny bilet skoro nie wiem kiedy mogę nim jechać?
,Premo pisze:Wsiadasz do pierwszego pociągu jadącego w tamtym kierunku.
I jade nim, dokąd? Bo kierunek nadal jest widoczny tylko wtedy kiedy stoimy i czekamy na stacji.
Dwa ze nadal jest to niespójne. Jadąc KM nadal mam wątpliwości gdzie mnie to wywiezie... Dlaczego system nie może być przejrzysty?
Tak, i mi sie to bardzo podoba, nie nosze karteluchów.MeWa pisze:przywiązałeś się do tego WAP-a
Dzięki temu planowanie trasy jest efektywne bo jak jade jakimś busem na określony przystanek to w czaise jazdy sprawdzam jak wyglada tam przesiadka.
Jeśłi wiem wiem ze przyjadę 3 minuty po czasie (a następny za 27 minut) tego na co czekałem to szybko szukam alternatywy - bez WAP to niemożliwe.
Tak właściwie to po prostu powinien spojrzeć na rozkład. Mam nadzieję, że KM powróca do rozkładu w korzystnej cenie. 2 lata temu były po jakieś 1-2zł. Wszystko w jednym. Nikt by nie zadawał głupich pytań, gdzie jaki pociąg jedzie i gdzie to go KM wywiozą.Premo pisze:Cytat:
I jade nim, dokąd? Bo kierunek nadal jest widoczny tylko wtedy kiedy stoimy i czekamy na stacji.
To spisz sobie rozkłady i sobie opracuj