W nd z helu jeździ jeszcze Nida Hel - Kraków.zeus pisze:Zastawia mnie jeszcze kwestia artykułu o "Jantarze", skoro nie mogą doczepić wagonów to czemu nie można po prostu puścić jescze jednego pociągu np w niedzielę tak jak w przypadku Zakopanego, poza "Tatrami" odjeżdża jescze jakiś pociąg IC rano..?
Podróşowanie kolejÄ po Polsce: PR a IC
Moderator: JacekM
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Jaka jest obecnie różnica między pociągiem Intercity, a ekspresem?
Podróżowałem 8 lat temu do Krakowa i była wyraźna - 2 klasa w Intercity miała 6 estetycznych miejsc w przedziale, a ekspres 8 obskurnych (ruda tapicerka, drewnopodobna okleina). Wczoraj jednak znowu jechałem dwoma ekspresami do/z Krakowa i oba miały eleganckie 6-osobowe przedziały (modernizacja Newagu). Czyżby te dodatkowe 15 zeta za rezerwację zapewniały tylko kawę i Prince-Polo w cenie?
Podróżowałem 8 lat temu do Krakowa i była wyraźna - 2 klasa w Intercity miała 6 estetycznych miejsc w przedziale, a ekspres 8 obskurnych (ruda tapicerka, drewnopodobna okleina). Wczoraj jednak znowu jechałem dwoma ekspresami do/z Krakowa i oba miały eleganckie 6-osobowe przedziały (modernizacja Newagu). Czyżby te dodatkowe 15 zeta za rezerwację zapewniały tylko kawę i Prince-Polo w cenie?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
O jeny, przecież do banalne - IC jeździ w porach o lepszej frekwencji w pociągach, jest ersatzem oferty relacyjno-terminowej którą ma (czy też miał) na przykład Polski Ekspres.
A najlepszy price-performance mają EuroCity standard IC a miejscówka tańsza.
A najlepszy price-performance mają EuroCity standard IC a miejscówka tańsza.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja ze zniżek nie korzystam.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pomijając te wszystkie sezonówki, z gNIDĄ na czeleratraciak pisze:Ekspresy również mają 6 miejsc w przedziale i co za tym idzie komfort podróży jest większy.
Niestety, jest to sztuczne nabijanie kieszeni i zmuszanie ludzi do płacenia za bilet horrendalnych stawek. Niestety, takie uroki monopolu i faworyzowania PKP IC przez PLK...Glonojad pisze:O jeny, przecież do banalne - IC jeździ w porach o lepszej frekwencji w pociągach, jest ersatzem oferty relacyjno-terminowej którą ma (czy też miał) na przykład Polski Ekspres.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
Oj jaki ty wygodnicki. Dla mnie liczy się cena. Za 25zł za ulgowy bilet niewiele się mogę spodziewać jeżeli chodzi o komfort podróży. PIC jest za drogi. I ten haracz w postaci miejscówki. To ze za nią się zapłaci wcale nie oznacza że będzie się miało miejsce siedzące.wyzszosc ic na pr? wczoraj jechalem do lublina pospiesznym... raz, ze cholernie w nim smierdzialo , to dwa byl mega tlok i oczywiscie stalem cala droge... a gdyby byly miejscowki kupilbym sobie tydzien przed i jechal jak czlowiek a nie jak sardynka...
To sobie zarezerwuj tydzień wcześniej busa, skoro nie jeżdżą tam Jaśnie ICchruscik pisze:wyzszosc ic na pr? wczoraj jechalem do lublina pospiesznym... raz, ze cholernie w nim smierdzialo , to dwa byl mega tlok i oczywiscie stalem cala droge... a gdyby byly miejscowki kupilbym sobie tydzien przed i jechal jak czlowiek a nie jak sardynka...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
IC jest spółką z o.o. i też może.jasiu pisze:poza tym Polski Express nie jest państwowy, więc sobie może wymyślać dowolne ceny biletów.
[ Dodano: Nie 12 Paź, 2008 11:46 ]
Próbowałeś kiedyś kupić bilet na samolot? Mam prośbę, wejdź sobie na którąś z licznych wyszykiwarek, wybierz jakieś połączenie, nie wiem, Warszawa - Bruksela i spróbuj kupić bilet powrotny z powrotem nie ustalonym sztywno. I popatrz sobie, jak kształtuje się cena biletu.Wolfchen pisze:Niestety, jest to sztuczne nabijanie kieszeni i zmuszanie ludzi do płacenia za bilet horrendalnych stawek. Niestety, takie uroki monopolu i faworyzowania PKP IC przez PLK...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.