Moderator: Wiliam
-
matmi
- Posty: 18
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:19
- Lokalizacja: Targówek
Post
autor: matmi » 23 gru 2005, 11:48
Chciałbym poruszyć temat dotyczacy propozycji zmian w infrastrukturze miasta, tak aby umozliwic płynniejszy przejazd KM.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
budowa zatoczki przystanku: Park Praski
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Centrum. Obecnie autobusy zatrzymujac się na przystanku blokują pozostałe pojazdy wtym inne autobusy. Problemem może byc ponowne włączenie do ruchu, ale tą sprawę mozna rozwiazać ustawiajac odrębny cykl swiateł na skrzyzowaniu
-
tarantula01
- Posty: 1714
- Rejestracja: 15 gru 2005, 15:51
- Lokalizacja: Warszawa
-
Kontakt:
Post
autor: tarantula01 » 23 gru 2005, 15:23
Zatoczkę można tak wybudować, aby jej fragment był już za skrzyżowaniem i sygnalizatorami. Potem trzeba dostawić dodatkowy sygnalizator dla bus i gotowe.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 27 gru 2005, 16:24
Dobudowanie /jest miejsce/ dodatkowego pasa /nawet tylko dla autobusów/ na Ryżowej od Zapustnej do Kleszczowej w stronę Centrum. Bardzo potrzebna inwestycja.
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Paweł_K
- Taki ligowy Bełchatów
- Posty: 5312
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
- Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
-
Kontakt:
Post
autor: Paweł_K » 27 gru 2005, 17:52
Z cyklu "myślenie życzeniowe": o b w o d n i c a W a r s z a w y (ale nie Trasa Trouńska - Al Prymasa - Rondo Zesłańców - Jerozolimskie tylko taka naprawdę poza Warszawą) i całkowity zakaz ruchu tranzytowego tirów....
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8621
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 28 gru 2005, 9:07
R-11 Kleszczowa pisze:Dobudowanie /jest miejsce/ dodatkowego pasa /nawet tylko dla autobusów/ na Ryżowej od Zapustnej do Kleszczowej w stronę Centrum. Bardzo potrzebna inwestycja.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Bardzo potrzebna, tylko coś mi się wydaje, że trzeba byłoby wejść w prywatne tereny, a to wiąże się z czasem i kosztami. Zresztą wystarczy, że jeden właściciel nie zgodzi się na "przybliżenie" jezdni do jego posesji i nic z tego nie wyjdzie...
-
Ikarus 5780
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Post
autor: Ikarus 5780 » 28 gru 2005, 9:30
matmi pisze:Chciałbym poruszyć temat dotyczacy propozycji zmian w infrastrukturze miasta, tak aby umozliwic płynniejszy przejazd KM.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
budowa zatoczki przystanku: Park Praski
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Centrum. Obecnie autobusy zatrzymujac się na przystanku blokują pozostałe pojazdy wtym inne autobusy. Problemem może byc ponowne włączenie do ruchu, ale tą sprawę mozna rozwiazać ustawiajac odrębny cykl swiateł na skrzyzowaniu
nie wiem jak to może wyglądać ale kilka metrów dalej przy Parku jest taka zatoczka parking - trzeba by było tylko zlikwidować chodnik a ludzie mogli by przechodzić za przystankiem. Ale nie wiem jak to wygląda z punktu technicznego.
-
Kleszczu
- Stoi... Sofista?
- Posty: 13046
- Rejestracja: 14 gru 2005, 19:48
- Lokalizacja: Nowe Włochy
-
Kontakt:
Post
autor: Kleszczu » 28 gru 2005, 10:56
MZ pisze:R-11 Kleszczowa pisze:Dobudowanie /jest miejsce/ dodatkowego pasa /nawet tylko dla autobusów/ na Ryżowej od Zapustnej do Kleszczowej w stronę Centrum. Bardzo potrzebna inwestycja.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Bardzo potrzebna, tylko coś mi się wydaje, że trzeba byłoby wejść w prywatne tereny, a to wiąże się z czasem i kosztami. Zresztą wystarczy, że jeden właściciel nie zgodzi się na "przybliżenie" jezdni do jego posesji i nic z tego nie wyjdzie...
Tak- dokładnie. Cała Polska
"Ale potrafił podać dokładnie godziny wyjazdu i przyjazdu pociągu Paryż-Berlin, kombinacje połączeń między Lyonem i Warszawą.(...) Nawet naczelnik stacji by się w tym zgubił..."
Albert Camus-"Dżuma"
"Kiedyś chciałem umrzeć młodo jak Jim Morrison, ale z czasem zacząłem patrzeć na to inaczej..." - Ryszard Riedel
-
Brzydal
- Posty: 143
- Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18
Post
autor: Brzydal » 02 sty 2006, 17:45
matmi pisze:Chciałbym poruszyć temat dotyczacy propozycji zmian w infrastrukturze miasta, tak aby umozliwic płynniejszy przejazd KM.
Linie 108, 710, 724 i 725 mogłyby spokojnie wjeżdżać na pętlę Metro Wilanowska trochę inaczej, z krótszym postojem w szczytowym korku. Mianowicie wjeżdżać przez obecny wyjazd z pętli - stał by się dwukierunkowy dla autobusów, następnie przez stanowisko 709 - to tylko kawałeczek, 25 m, i dalej przez puste stanowisko opuszczone przez 193 i dopiero zakręcać w prawo do swoich przystanków.
-
Tm
- Posty: 7559
- Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
- Lokalizacja: Boskie Buenos
Post
autor: Tm » 02 sty 2006, 18:11
Brzydal pisze:709 - to tylko kawałeczek
jakże wąski i często zastawiony dwoma autobusami
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى
-
Brzydal
- Posty: 143
- Rejestracja: 15 gru 2005, 22:18
Post
autor: Brzydal » 02 sty 2006, 21:26
Tm pisze:Brzydal pisze:709 - to tylko kawałeczek
jakże wąski i często zastawiony dwoma autobusami
193 jakoś wyjeżdzało bez problemu. Linia obsługiwana była i przegubowcami i gorzej "skrętnymi" 15-metrowcami. To byłoby to samo tylko w przeciwną stronę, zwłaszcza, że 710 i spółka razem nie mają wiele lepszej częstotliwości niż tamto 193...
-
Karol
- Posty: 857
- Rejestracja: 18 gru 2005, 16:24
- Lokalizacja: Marysin Wawerski
Post
autor: Karol » 03 sty 2006, 1:17
Może to bardziej względy estetyczne ale....Emilii Plater na odcinku przy PKiN wygląda tragicznie
![:evil: :evil:](./images/smilies/icon_evil.gif)
dwa rodzaje nawierzchni, betonowe zapory....
www.kolej.one.pl
Zachęcam do aktualizowania danych!!!
Pasażer:KM, 401, 520, 115, 173, 315 (kolejność zamierzona!)
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8621
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 03 sty 2006, 9:40
Karol pisze:Może to bardziej względy estetyczne ale... Emilii Plater na odcinku przy PKiN wygląda tragicznie - dwa rodzaje nawierzchni, betonowe zapory...
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Dwa rodzaje nawierzchni to pół biedy. Tylko w jakim ona jest stanie? Tam można zniszczyć zawieszenie. Miejmy nadzieję, że przed otwarciem Złotych Tarasów ktoś wpadnie na pomysł jakiegoś kompleksowego remontu.
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 03 sty 2006, 15:39
W otoczeniu Złotych Tarasów remont nawierzchni ma przeprowadzić inwestor przed oddaniem inwestycji. Reszta należy do miasta, a w tym roku to się nie zapowiada.
-
MZ
- Słońce Radomia
- Posty: 8621
- Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
- Lokalizacja: Radom
-
Kontakt:
Post
autor: MZ » 04 sty 2006, 16:07
Plesim pisze:W otoczeniu Złotych Tarasów remont nawierzchni ma przeprowadzić inwestor przed oddaniem inwestycji. Reszta należy do miasta, a w tym roku to się nie zapowiada.
![:arrow: :arrow:](./images/smilies/icon_arrow.gif)
Ale co należy rozumieć pod pojęciem "w otoczeniu Złotych Tarasów"? Jakiś konkretny odcinek obu jezdni dwupasmówki, czy tylko ten fragment, który tymczasowo został zajęty pod budowę? Bo jeśli ta druga możliwość, to będzie to przysłowiowe przypinanie kwiatka do kożucha.
-
Plesim
- Posty: 4181
- Rejestracja: 18 gru 2005, 21:59
- Lokalizacja: Tam gdzie kiedyś kończyła 11
Post
autor: Plesim » 04 sty 2006, 21:06
Chodzi o teren zajęty obecnie pod budowę czyli miejsce zwężenia jezdni.