Objazdy prac torowych TW 2008

Moderator: Wiliam

michael112
Posty: 2847
Rejestracja: 20 gru 2005, 16:02
Lokalizacja: Korzysta z zespołów 3005, 3006, 3007

Post autor: michael112 » 16 paź 2008, 0:04

http://www.ztm.waw.pl/news.html pisze:2008-10-15 | Zakończenie prac torowych na ul. 11 Listopada | W związku z zakończeniem prac torowych, od dnia 20.10.br. (poniedziałek) przywraca się dwukierunkowy ruch tramwajowy w ul. 11 Listopada.
No cóż, sezon remontowy 2008 dobiega końca. ;-) Sukcesywnie oddawane są do ruchu torowiska po przebudowie i nie są wyłączane następne. Wróciła Filtrowa/Nowowiejska, wróciła Wolska, teraz wraca 11 Listopada (notabene jestem miło zaskoczony, że oddają już teraz, sądziłem że prace potrwają do 31.10), tydzień później wróci, mam nadzieję, pętla HUTA i normalne trasy tramwajów w tym rejonie. I wreszcie żadna linia tramwajowa nie będzie miała trasy czasowo zmienionej, co nie udało się ubiegłej zimy przez budowę stacji Młociny. Zapanuje zimowy spokój.

Mam świadomość, że przez całą zimę wyłączone będzie Boernerowo, ale przez to po prostu jest o jedna linia mniej na sieci, nie ma żółtych dech, nie ma zetek. Wyłączenie mało zauważalne.

Awatar użytkownika
Paweł_K
Taki ligowy Bełchatów
Posty: 5310
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:12
Lokalizacja: W-wa Gocławek (HQ)
Kontakt:

Post autor: Paweł_K » 16 paź 2008, 10:06

Sezon się nie kończy ;) Znaczy na mieście może i tak, ale po skończeniu 11 Listopada i zakończeniu prac kosmetycznych w okolicy Ratuszowej, rusza mała modernizacja na zajezdni R-4 (ma być uruchomione bodajże stanowisko do szlifowania kół czy coś takiego :-k )

EDIT: no i jeszcze jedna przeróbka na koniec sezonu - powiększanie pętli na Potockiej o jeden tor - część ekipy z 11 Listopada tam właśnie od poniedziałku się przenosi
And if the band you're in starts playing different tunes
I'll see you on the dark side of the moon

Richard Wright 1943-2008 - Shine on, you crazy diamond...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 paź 2008, 13:41

A tymczasowy tor co powstał na Starzyńskiego miał być nie dementowany i zostać jako pętla awaryjna. I co? Demontują...

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7688
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 17 paź 2008, 15:07

SławekM pisze:A tymczasowy tor co powstał na Starzyńskiego miał być nie dementowany i zostać jako pętla awaryjna. I co? Demontują...
Zobaczymy. Trwają przepychanki z PKP-owskim betonem.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

pjok-79
Posty: 183
Rejestracja: 13 lut 2007, 14:29

Post autor: pjok-79 » 17 paź 2008, 18:33

Paweł_K pisze: rusza mała modernizacja na zajezdni R-4 (ma być uruchomione bodajże stanowisko do szlifowania kół czy coś takiego :-k )
No na R-4 nowy budynek prezentuje się bardzo fajnie. Konstrukcja blaszana ma już ściany z cegły i stan surowy w ciągu tygodnia, dwóch powinien zostać osiągnięty
"Żyj!- krzyknęła nadzieja...bez Ciebie nie potrafię - odparło cicho życie..."

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 17 paź 2008, 22:06

http://www.ztm.waw.pl/news.html pisze:2008-10-15 | Zakończenie prac torowych na ul. 11 Listopada
Strasznie szybko im to poszło, jeszcze 2 tygodnie temu dopiero wyrywali stare tory. Tylko czy ta nowa technologia przewiduje układanie tych "podkładów" pod szyny bezpośrednio na gruncie i dopiero zalewanie tego betonem? Wygląda na to, że bardzo im się spieszyło, bo chyba jakaś warstwa betonu powinna pod tym wszystkim jeszcze być...
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 17 paź 2008, 22:45

piotram pisze: Tylko czy ta nowa technologia przewiduje układanie tych "podkładów" pod szyny bezpośrednio na gruncie i dopiero zalewanie tego betonem? Wygląda na to, że bardzo im się spieszyło, bo chyba jakaś warstwa betonu powinna pod tym wszystkim jeszcze być...
Zależy w którym momencie budowy torowiska - najpierw układany jest tzw ruszt torowy, a potem wszystko zalewane betonem -http://tramwar3.republika.pl/tw-nbs.html

mkm101
Posty: 997
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 17 paź 2008, 22:50

ZTM pisze:2008-10-17 | Wyłączenie ruchu tramwajowego na Bemowie linia 23: zawieszenie kursowania linii
Super. Obozowa - WZ co pół godziny, za to niezbędna dla miasta linia 5 bez przeszkód będzie wozić muchy...

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 17 paź 2008, 22:52

Chyba, że zasilą jak wtedy 13 co 7,5 minuty...

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25426
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 paź 2008, 22:53

Zasilą, zasilą. Będzie grana powtórka z rozrywki z 26.04.2008.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 17 paź 2008, 23:21

mkm101 pisze:Zależy w którym momencie budowy torowiska - najpierw układany jest tzw ruszt torowy, a potem wszystko zalewane betonem -http://tramwar3.republika.pl/tw-nbs.html
Tam nie wysypali nawet żadnego kruszywa - po prostu na goły ubity grunt! Potem rzecznik bedzie mógł powiedziec, że im grunt spod torów wypłukało, jak po słynnych wykolejeniach :D

[ Dodano: Pią 17 Paź, 2008 23:27 ]
BTW. A co takiego przeszkadza, zeby 4 w ten weekend w stronę Bródna nie jeździła tak jak do tej pory?
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 18 paź 2008, 13:35

MisiekK pisze:
SławekM pisze:A tymczasowy tor co powstał na Starzyńskiego miał być nie dementowany i zostać jako pętla awaryjna. I co? Demontują...
Zobaczymy. Trwają przepychanki z PKP-owskim betonem.
No cóż. Najwyżej dostaną rachunek za objazdy, półtora bańki o ile pamiętam.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
waluś
Posty: 19
Rejestracja: 10 sty 2006, 12:12
Lokalizacja: kobyłkolandia

Post autor: waluś » 20 paź 2008, 10:32

MisiekK pisze:
SławekM pisze:A tymczasowy tor co powstał na Starzyńskiego miał być nie dementowany i zostać jako pętla awaryjna. I co? Demontują...
Zobaczymy. Trwają przepychanki z PKP-owskim betonem.

Chyba nic z tego.Wczoraj oglądałem miejsce zbrodni.Tory z 11-go listopada wyprostowane pod wiadukt,nie ma zwrotnicy i nic nie wskazuje na to by miała byc.Tak więc tor tymczasowy przechodzi do historii i pętla też.
Possdroofka
Waluś

Awatar użytkownika
piotram
Posty: 2849
Rejestracja: 27 lut 2006, 19:42
Lokalizacja: W-wa Kercelak

Post autor: piotram » 09 lis 2008, 19:45

Kolejna wpadka ZTM-u. Jak wiadomo, przez weekend 27 ma wydłużoną trasę. Nawet wiszą specjalne rozkłady, chwali się. Ostatnie kursy wg rzeczonych rozkładów są nawet po 23-ej. Tylko, ze... o godzinie 22 następuje planowe zamknięcie Marymonckiej. Powiesili coś, co z założenia jest nieaktualne ](*,)
"A jedenastka to pojedzie w zatrzymanie, bo oni nie mogą tymi nowymi tramwajami po innych torach jeździć"

"Odbudowa trakcji elektrycznej na Chłodnej to szalony pomysł, gdyż wymaga to budowy pętli. Tramwaj konny jej nie potrzebuje" - architekt projektu rewitalizacji Chłodnej

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26853
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 09 lis 2008, 20:17

Paweł_K pisze:Sezon się nie kończy ;) Znaczy na mieście może i tak, ale po skończeniu 11 Listopada i zakończeniu prac kosmetycznych w okolicy Ratuszowej, rusza mała modernizacja na zajezdni R-4 (ma być uruchomione bodajże stanowisko do szlifowania kół czy coś takiego :-k )
Stanowisko tokarki podtorowej. Będzie przystosowana do toczenia kół m.in. wagonów 120N, a po jej otwarciu, będzie można zmodernizować do tego celu tokarkę na zajezdni Mokotów.
Oprócz tego, w pobliżu tokarki ma znaleźć się trochę torów na wagony obsługujące trasę na Tarchomin, ale szczegółów nie znam niestety.
EDIT: no i jeszcze jedna przeróbka na koniec sezonu - powiększanie pętli na Potockiej o jeden tor - część ekipy z 11 Listopada tam właśnie od poniedziałku się przenosi
A dokładniej przerobienie żeberka na tor postojowy - z wjazdem z obu stron.

[ Dodano: Nie 09 Lis, 2008 20:19 ]
waluś pisze:
MisiekK pisze: Zobaczymy. Trwają przepychanki z PKP-owskim betonem.

Chyba nic z tego.Wczoraj oglądałem miejsce zbrodni.Tory z 11-go listopada wyprostowane pod wiadukt,nie ma zwrotnicy i nic nie wskazuje na to by miała byc.Tak więc tor tymczasowy przechodzi do historii i pętla też.
Tory "Z" 11 listopada to nigdy nie miały wjeżdżać na ten tor, bo to tor w kierunku _do_ 11 listopada.

Tor będzie odbudowany, niemniej w tej chwili nie ma do niego nic - dokumentacji żadnej, a zatem i pozwolenia na budowę. PKP dał ciała na całej linii, mam nadzieję, że w związku ze złamaniem przez nich umowy ZTM wystawi im pełny rachunek za objazdy przez 5 miesięcy!
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

ODPOWIEDZ