Osiemfraktal pisze:A ile brygad na E-2 ma w tej chwili Redutowa?
PochwaĹy i nagany - 2006
Moderator: vernalisadonis
-
- Posty: 2148
- Rejestracja: 15 gru 2005, 12:14
- Lokalizacja: Wawa / Wrocław
#8408 515 chciał wczoraj (środa) wyprzedzić na Marsa #7901 2/514 ale ten manewr mu nie wyszedł bo redutowe 514 sie nie dało a driver z 515 zapomniał sie i pojechał Ostrobramską i dopiero przy zajezdni kolega co czekał na inny wóz go zatrzymał i powiedział jak sprawa wygląda - dodam, że ludzie też cos pokazywali mu bo było widać ale niedocierało do niego bo jechał lewym pasem przez Marsa i skrzyżowanie z Płowiecką potem juz skręcił w Rodziewiczówny
chcąc nie chcąćSiecool pisze:STAŁA NAGANA dla dyspozytora R-7 za SU 15 na E-2. Dzisiaj przynajmniej cztery: 8613, 8716, 8745 i 8759 na 10 brygad Woronicza. Naprawdę nie stać R-7 na 10 przegubów?



 ](*,)](./images/smilies/eusa_wall.gif)


czas pomyslec chyba o lepszym rozdysponowaniu. Tak jak już wcześniej było wspomnaine na brygady 501 dać same SU15 a nie SU18, na 122 tak samo. Wiadomo że mało mają przegubowych ikarusów no ale cóż może czas zacząć innym sposobem.Santos pisze:chcąc nie chcąćSiecool pisze:STAŁA NAGANA dla dyspozytora R-7 za SU 15 na E-2. Dzisiaj przynajmniej cztery: 8613, 8716, 8745 i 8759 na 10 brygad Woronicza. Naprawdę nie stać R-7 na 10 przegubów?na E-2 U15 i tak będą sie pojawiac,gdyż ''siódemka'' ma tych wozów pod dostatkiem i musi je gdzies upchac w obsłudze
A przegubowych lewarów coraz mniej na Woronicza
Tak do tych solarek a co ja mam powiedziec i pasażerowie 709 jak wczoraj na 2 całkach i 2 dodatkach jeździly sztywniaki
To samo tyczy się 727,gdzie w planie jest 1 niska brygada na 4 całki,a w dp niekiedy zdaża sie że wszystkie brygady są obsadzone w solarisowe sztywniaki
W godzinach szczytu jazda owymi liniami jest hardcorowa

Na E-2 szczególnie rano sztywniaki to masakra. Miejmy nadzieję że wszystko się zmieni gdy w Warszawie pojawią się klimatyzowane Many ITSu
M1 6 33 112 171 181 184 523 E-2 701
- R-9 Chełmska
- Posty: 7844
- Rejestracja: 14 gru 2005, 20:15
- Lokalizacja: Tarchomin/Rakowiec
Gratuluję współdziałania zakładów R-7 & R-10 za wysłanie SU15 na "skomunikowane" brygady 131 i 522, przez co powró z Politechniki na Czerniaków nie był możliwy w okolicach godziny 17...
5290 - LINIĘ OBSŁUGUJE ZAKŁAD "CHEŁMSKA"
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Najczęściej podróżuję: 2, 3, 6, 17, 26, 136, 141, 172, 186, 188, 509, 518, N01, N32
Na 195 też powinno być więcej niskaczy - mogłyby być nawet sztywniaki, tylko żeby zrobili korektę rozkładu ze 116. Po prostu od czasu przedłużenia metra do pl. Wilsona liczba matek z wózkami oraz niepełnosprawnych korzystających z tej linii wydatnie się zwiększyła. Do tego dochodzą jeszcze starsi ludzie przyjeżdżający na Wolumen i... kłótnie gotowe, szczrgólnie wtedy, gdy liczba wózków dziecięcych jest zbyt duża (np. trzy podczas jednego kursu), by można było je prawidłowo umieścić w miejscu dla nich przeznaczonym.tonny5545 pisze:czas pomyslec chyba o lepszym rozdysponowaniu. Tak jak już wcześniej było wspomnaine na brygady 501 dać same SU15 a nie SU18, na 122 tak samo. Wiadomo że mało mają przegubowych ikarusów no ale cóż może czas zacząć innym sposobem.![]()
Niby które? Ja widziałem kolejność 010, 011, 01, 02, 03, 04. Gdzieś tylko 012 zginęło.jacek2357 pisze:wczorajsza nagana dla:
4460011B/406, za bycie zdublowanym przez 2 brygady
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Pochwała dla 7865 - 4/195/B za czekanie na dobiegających pasażerów, częste stosowanie przyklęków i dość dynamiczną jazdę. Zresztą być może się przesłyszałem (dzisiejszy dzień był dziwny, poza tym, że trafiałem głównie na Redutową), ale wydaje mi się, że jeden z pasażerów z głębi autobusu skomentował całą rzecz jakoś tak: "Dali miłego kierowcę, bo wkrótce będą wybory samorządowe".
Nagana dla buraka i chama jakich w MZA mało
Tyczy się kierowcy 2108
chyba brygady 1 na 189 w godzinach wieczornych. Człowiek był bardzo nieuprzejmy dla innych kierowców MZA , poza tym próbował zniszczyć SU18 z R10 na Sadybie gdyż stwierdził, że przez Solarisa nie może wjechać na pętlę (oczywiście winą nie można obarczyć kierowcy 131!!).
Pochwała dla kierowcy 4/172
5510
za szybką reakcję na atak złości pracownika "Woronicza" wymieżony w kierunku SU18 z R10 ...
Niestety widać, że niektórzy ludzie mają ogromne problemy z psychiką i nie wiem jak mogą wozić pasażerów
pochwała dla kierowcy 6840
1/301 za szybką jazdę i zatrzymanie dla mnie ruszającego autobusu na przystanku Sasanki po 22 (po wcześniejszym zauważeniu w lusterku , że biegnę do Neoplana)


Pochwała dla kierowcy 4/172


Niestety widać, że niektórzy ludzie mają ogromne problemy z psychiką i nie wiem jak mogą wozić pasażerów

pochwała dla kierowcy 6840

A w jaki sposób próbował go zniszczyć? Próbował się z nim zderzyć, porysować go, czy wybić w nim szyby? Sprawa jest dość bulwersująca nie tylko dlatego, że próbował zniszczyć nowy niskopodłogowy autobus (jeśli rzeczywiście próbował), ale także dlatego, że jeżeli istotnie tak się zachowywał, to raczej nie powinien w ogóle wozić pasażerów.
Piszesz intrygująco, ale bardzo ogólnikowo. Możesz wyjaśnić, co dokładniej się działo? Czy kierowca z R-7 skasował solarisa? Czy ktoś dostał w zęby? Może nakręcę film sensacyjny...dzidek pisze:poza tym próbował zniszczyć SU18 z R10 na Sadybie gdyż stwierdził, że przez Solarisa nie może wjechać na pętlę (oczywiście winą nie można obarczyć kierowcy 131!!). Pochwała dla kierowcy 4/172 5510 za szybką reakcję na atak złości pracownika "Woronicza" wymieżony w kierunku SU18 z R10 ...


[ Dodano: 2006-04-14, 03:30 ]
Tak tak, właśnie chodzi mi takie szczegóły...fraktal pisze:A w jaki sposób próbował go zniszczyć? Próbował się z nim zderzyć, porysować go, czy wybić w nim szyby?