[RJ] O rozkładzie jazdy pociągów 2009

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 27 paź 2008, 16:13

Gacek pisze:Hmmm jednak do Warszawy dojezdża akuratnie przed 8.


Na Wschodnim 7:40. Na śródmieściu 10 minut później. Jak ktoś zaczyna pracę od 8 i ma miejsce pracy niedaleko któregoś z tych dworców to owszem. A jak nie? To dla niego ten pociąg jest bezużyteczny, bo i tak nie zdąży. Aby wykorzystać potencjał tego połączenia pociąg powinien wjeżdżać do Wwy Śródmieścia najpóźniej 7:30. Pół godziny to jest już trochę czasu aby podjechać do pracy np. tramwajem albo metrem. Obecne 10 minut to za mało.
Gacek pisze:Co do skrócenia to nei przeceniałbym tych 5 minut...
Oj, myślę że to by jednak więcej wyszło :)
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 paź 2008, 16:19

laczor pisze: Na Wschodnim 7:40. Na śródmieściu 10 minut później. Jak ktoś zaczyna pracę od 8 i ma miejsce pracy niedaleko któregoś z tych dworców to owszem. A jak nie? To dla niego ten pociąg jest bezużyteczny, bo i tak nie zdąży. Aby wykorzystać potencjał tego połączenia pociąg powinien wjeżdżać do Wwy Śródmieścia najpóźniej 7:30. Pół godziny to jest już trochę czasu aby podjechać do pracy np. tramwajem albo metrem. Obecne 10 minut to za mało.
Potencjał jakiego połączenia? Ile jest osób, które dojeżdżają dzień w dzień do szkoły/pracy z Ostrołęki, Przetyczy, Goworowa itp? Nawet, jeśli wystarczy na nieźle zapełniony 1 EZT, to postulowana przez Ciebie dogodna godzina przyjazdu na Śródmieście oznaczałaby tylko, że w takim pociągu za Tłuszczem zacząłby się robić dżem pasażerowy; ewentualnie trzeba by było pchać na prawie pusto do Ostrołęki trójskład. Osobiście uważam, że najdogodniejszym rozwiązaniem byłoby jeżdżenie w relacji Wyszków - Warszawa na 2EZT (przedłużone pociągi z Tłuszcza) i skomunikowane wahadełko Wyszków - Ostrołęka na 1 EZT/VT 628.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 27 paź 2008, 16:48

Fajnie (znaczy konkurencyjnie) jakby to jeszcze przyspieszone było.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 27 paź 2008, 16:50

Fikander pisze:Ile jest osób, które dojeżdżają dzień w dzień do szkoły/pracy z Przetyczy, Goworowa itp?
Z tych miejscowości zapewne niewiele. Ale z Wyszkowa, czy Mostówki itp. pewnie by się ktoś już znalazł.
Fikander pisze:ewentualnie trzeba by było pchać na prawie pusto do Ostrołęki trójskład. Osobiście uważam, że najdogodniejszym rozwiązaniem byłoby jeżdżenie w relacji Wyszków - Warszawa na 2EZT (przedłużone pociągi z Tłuszcza) i skomunikowane wahadełko Wyszków - Ostrołęka na 1 EZT/VT 628.
To też mogło by się sprawdzić.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 27 paź 2008, 17:01

Wolfchen pisze:A wiadomo jak będzie z biletami wtedy? Taryfa kilometrowa czy relacyjna? Bo jeśli kilometrowa, to raczej wiele osób będzie wolało poszukać zapewne alternatywnego środka transportu... :-k
To są indywidualne decyzje przewoźników, a co PR planuje - nie mam pojęcia.

Lukasz436 pisze:Czyli rozumiem że po remoncie powraca wszystko do normy ;-)
Za ok 5 lat :)
I 22500 Kielce/Lublin - Kolobrzeg tez wylatuje?
Większość pośpiechów albo przejedzie ten odcinek już/jeszcze za dnia, albo kursuje drogą okrężną.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
Adamq
Posty: 151
Rejestracja: 08 sie 2008, 19:11

Post autor: Adamq » 27 paź 2008, 17:13

laczor pisze:
Fikander pisze:Ile jest osób, które dojeżdżają dzień w dzień do szkoły/pracy z Przetyczy, Goworowa itp?
Z tych miejscowości zapewne niewiele. Ale z Wyszkowa, czy Mostówki itp. pewnie by się ktoś już znalazł.
Fikander pisze:ewentualnie trzeba by było pchać na prawie pusto do Ostrołęki trójskład. Osobiście uważam, że najdogodniejszym rozwiązaniem byłoby jeżdżenie w relacji Wyszków - Warszawa na 2EZT (przedłużone pociągi z Tłuszcza) i skomunikowane wahadełko Wyszków - Ostrołęka na 1 EZT/VT 628.
To też mogło by się sprawdzić.
Dość czesto jeżdżę poc. KURPIE do pracy i.... Potok podróżnych zaczyna się w Pasiekach, Przetyczy, Zygmuntowie, Dalekim..... całe towarzystwo wysiada w Wyszkowie. Od Wyszkowa wsiadanie rozpoczyna się od Mostówki. Niewymienione przystanki mozna śmiało pominąć. Na tak skonstruowanym rozkładzie jazdy można zaoszczedzić 15min. eliminując 10-cio min. postój w Tłuszczu co daje przyspieszenie czasowe 25 min.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 27 paź 2008, 17:16

bohun pisze:To są indywidualne decyzje przewoźników, a co PR planuje - nie mam pojęcia.
Oby tak postanowili (-o<
bohun pisze:Większość pośpiechów albo przejedzie ten odcinek już/jeszcze za dnia, albo kursuje drogą okrężną.
A sezonowe nocne TLK też jadą objazdem, czy nie bardzo? Rozkład z lipca mi się nie chce wczytać, więc nie mam jak sprawdzić. 8-(
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 27 paź 2008, 18:14

Wolfchen pisze:A sezonowe nocne TLK też jadą objazdem, czy nie bardzo? Rozkład z lipca mi się nie chce wczytać, więc nie mam jak sprawdzić.
Nie mam pojęcia. trzeba by przeszukać hafasa.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
jasiu
Posty: 3282
Rejestracja: 06 mar 2006, 22:11
Lokalizacja: Transplovietia

Post autor: jasiu » 27 paź 2008, 22:05

Jeśli wierzyć stronie pkp.boleslawiec, Sudety przyjadą do Warszawy przed 20 (skoro o 11 z Bolesławca). Kto wpadł na taki genialny pomysł? :/

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27440
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 27 paź 2008, 22:24

Wrocław Główny 13:30, Warszawa Centralna 20:00.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Gacek
Posty: 1460
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Loża Sadystów- marquis de Sade. Gare Centrale
Kontakt:

Post autor: Gacek » 27 paź 2008, 23:05

Fikander pisze:Ile jest osób, które dojeżdżają dzień w dzień do szkoły/pracy z Ostrołęki,
Z Ostrołęki do Warszawy? Nikt.

Z Przetyczy? Ja

Z Wyszkowa kilkanaście osób, ale większość jednak przesiadała się na pociąg do Wileńskiej.

Tak jak pisał Adam- pasieki, Przetycz, Zygmunotowo, Dalekie- to są stacje/ przystanki ciązące do Wyszkowa. Natomiast od Rybienka a szczególnie Mostówki wsiada po kilkanaście osób. Wyjatkiem ejst poniedziałek kiedy ludzie rzeczywiście jadą nim do Warszawy.
Całuję Was w Wasze małe serduszka.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 28 paź 2008, 16:57

Gacek pisze: Natomiast od Rybienka a szczególnie Mostówki wsiada po kilkanaście osób.
Nie wiem czy akurat w Kurpia, ale w inne pociągi to jeszcze w Jarzębiej Łące potrafi czasem sporawo ludzi wsiąść.
Fikander pisze:, Goworowa itp.
Jeśli chodzi o tę miejscowość, to jestem przekonany, że naprawdę wiele osób korzystało by z pociągu, gdyby przystanek ulokowany był w bardziej dogodnym miejscu.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
Adamq
Posty: 151
Rejestracja: 08 sie 2008, 19:11

Post autor: Adamq » 28 paź 2008, 17:57

Jechałem dzisiaj poc. Nr 70320 i ...... frekfencja mnie zaskoczyła, poprostu pociąg "KUIRPIE" nie jest zbytnio popularny. Zapełnienie szynobusu VT628 w granicach ~70%, natomiast pociąg "KURPIE" w granicach ~30%

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 28 paź 2008, 18:33

Wiele razy już doszły do mnie słuchy, że pociąg 70320 cieszy się bardzo dobrą frekwencją. :) Nigdy jednak nim nie jechałem. Godzina kursowania dość... hmm :-k ciekawa . Choć jak widać wielu odpowiada, z czego trzeba się cieszyć że choć ten pociąg pasuje dużej liczbie osób.
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 29 paź 2008, 15:37

Pytanie dosyć aktualne: kto w tym roku wydaje ceglę? PKP PR?
No i zobaczymy, jak to będzie wychodziło w latach kolejnych...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

ODPOWIEDZ