Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 26 lis 2008, 18:49

ziomal pisze:
ja0306 pisze:Odcinek Ursynów Płn-Metro Racławicka 10-20 osób frekwencja dobra
Główne potoki tego odcinka to chyba :mewa: Ursynów-Rzymowskiego i Rzymowskiego- :mewa: Racławicka... :-k Wzmacniająca linia, kwestia Domaniewskiej była omawiana już kiedyś. Tu jest ok.

[ Dodano: Wto 25 Lis, 2008 23:24 ]
ja0306 pisze:Odcinek Metro Racławicka-Sielce 20-35 osób Frekwencja Duża
Brr... Dolna i Chełmska, to jest problem. Dolna-107, 130, 172. Chełmska- 107, 119, 141... Tu chyba odcinek (bardziej na Chełmskiej) gdzie 107 daje w kość przez swoje zawijasy, powodujące częstotliwośc taką, jaka jest. 107, 119 i 141 dla Chełmskiej są źle ''rozłożone''. Nie wypowiadam się dokładnie, bo często bardzo tam nie bywam.
Jak ja jechałem tym 107 to problem w tym że Dolna jest zakorkowana w dół w tych godzinach. 107 co 20 minut w dzień powszedni oraz co 30 w dzień wolny.
119 jeszcze słabiej a 141 mocniej. Powinny jeździć skoordynowane co 20 minut?
A o co chodzi z rzymowskiego przecież 107 nie styka się przystankowo z rzymowskiego.?
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 26 lis 2008, 19:00

ja0306 pisze:
ziomal pisze: Główne potoki tego odcinka to chyba :mewa: Ursynów-Rzymowskiego i Rzymowskiego- :mewa: Racławicka... :-k Wzmacniająca linia, kwestia Domaniewskiej była omawiana już kiedyś. Tu jest ok.

[ Dodano: Wto 25 Lis, 2008 23:24 ] Brr... Dolna i Chełmska, to jest problem. Dolna-107, 130, 172. Chełmska- 107, 119, 141... Tu chyba odcinek (bardziej na Chełmskiej) gdzie 107 daje w kość przez swoje zawijasy, powodujące częstotliwośc taką, jaka jest. 107, 119 i 141 dla Chełmskiej są źle ''rozłożone''. Nie wypowiadam się dokładnie, bo często bardzo tam nie bywam.
Jak ja jechałem tym 107 to problem w tym że Dolna jest zakorkowana w dół w tych godzinach. 107 co 20 minut w dzień powszedni oraz co 30 w dzień wolny.
119 jeszcze słabiej a 141 mocniej. Powinny jeździć skoordynowane co 20 minut?
A o co chodzi z rzymowskiego przecież 107 nie styka się przystankowo z rzymowskiego.?
Ups... #-o Chodziło mi o okolicę Rzymowskiego, ale tak naprawdę o Modzelewskiego, Wołoska i Postępu (biurowce). Ta linia ma bardzo dużo zadań do wykonania. jest potrzebna. Nie da się zwiększyć częstotliwości bez podzielenia jej, więc może by ją podzielić- np. w północnej części wcielić w życie innej linii, zaś w południowej skrócić do- załóżmy- Kierbedzia. :-k
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Piotr R
Posty: 52
Rejestracja: 28 sie 2007, 21:04
Lokalizacja: Stary Imielin

Post autor: Piotr R » 30 gru 2008, 21:56

107 realizuje na Ursynowie głownie połączenie Ursynowa Płn z bazarkiem na Wałbrzyskiej, a w mniejszym stopniu z ulicami Modzelewskiego i Domaniewską. Można by wydłużyć 179 do Metra Wilanowska, ale nie wiem czy jest potrzebna tam linia co 10 minut, bo 192 tez nie jeździ tam całkowicie zapełnione. A ZTM powinien się jak najszybciej wziąść z a komunikację na Roentgena, bo 715 to linia widmo, a 306 jeździ 5 minut po 195 podczas, gdy ten jeździ co 20 minut. Najpierw powinnien sie wziąść z kordynuację, chociąż myslę, żę będą przetasowania po wprowadzeniu komunikacji mikrobusowej na Ursynów.

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 30 gru 2008, 22:15

Piotr R pisze:107 realizuje na Ursynowie głownie połączenie Ursynowa Płn z bazarkiem na Wałbrzyskiej, a w mniejszym stopniu z ulicami Modzelewskiego i Domaniewską. Można by wydłużyć 179 do Metra Wilanowska, ale nie wiem czy jest potrzebna tam linia co 10 minut, bo 192 tez nie jeździ tam całkowicie zapełnione. A ZTM powinien się jak najszybciej wziąść z a komunikację na Roentgena, bo 715 to linia widmo, a 306 jeździ 5 minut po 195 podczas, gdy ten jeździ co 20 minut. Najpierw powinnien sie wziąść z kordynuację, chociąż myslę, żę będą przetasowania po wprowadzeniu komunikacji mikrobusowej na Ursynów.
Też tak myślę :smile: Jak chodzi o 179- to na razie, mając na :mewa: Wilanowska 192, nie przedłużałbym go. Ursynów jest teraz drobny i wrażliwy... :-k
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 02 sty 2009, 23:11

Piotr R pisze:107 realizuje na Ursynowie głownie połączenie Ursynowa Płn z bazarkiem na Wałbrzyskiej, a w mniejszym stopniu z ulicami Modzelewskiego i Domaniewską.
107 na Ursynowie nic nie realizuje, bo jeździ puściusieńkie - chyba, że przypadkiem przyjedzie pierwsze ze stadka na M Ursynów.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

Awatar użytkownika
ziomal
Posty: 2191
Rejestracja: 02 cze 2006, 20:22
Lokalizacja: Gabinet Cieni ZTM Pion Wentylacyjny

Post autor: ziomal » 03 sty 2009, 14:58

Fikander pisze:
Piotr R pisze:107 realizuje na Ursynowie głownie połączenie Ursynowa Płn z bazarkiem na Wałbrzyskiej, a w mniejszym stopniu z ulicami Modzelewskiego i Domaniewską.
107 na Ursynowie nic nie realizuje, bo jeździ puściusieńkie - chyba, że przypadkiem przyjedzie pierwsze ze stadka na M Ursynów.
Jak na moje oko komunikacja wierzchna na :mewa: Ursynów jest niemalże beznadziejna. :neutral:
"Pociąg zawsze dojedzie"
Paweł Ney


Jakoś tak wyszło, że czestotliwość kursowania mojej linii na tym forum zmniejszyła sie ;-) To tylko efekt uboczny.

Zły chłopiec i troll pozdrawia

ja0306
Posty: 615
Rejestracja: 02 lut 2006, 15:44
Lokalizacja: Warszawa-Natolin Zachodni

Post autor: ja0306 » 03 sty 2009, 15:06

Jak teraz o tym myślałem to tak:
107 jak dzielic to na takie:

107A RAKOWIECKA KOŚCIÓŁ-Rakowiecka-Al.Niepodległości-S.Batorego-Św.A.Boboli-Wołoska-...-URSYNÓW PŁN (Powrót URSYNÓW PŁN-...-Wołoska-Św.A.Boboli-RAKOWIECKA KOŚCIÓŁ) 30/30/30

107B SPARTAŃSKA-Spartańska-J.P.Woronicza-Wołoska-...-ESPERANTO 15/15/20

Numery 107 i 109 wystarczą
nasza-klasa
maratonypolskie
radiopolska
wawkom.waw
facebook
fotka
sympatia
Randkologia
Apokalipsy.fora.pl

195
Posty: 517
Rejestracja: 27 maja 2007, 12:47

Post autor: 195 » 03 sty 2009, 17:28

ja0306 pisze:Jak teraz o tym myślałem to tak:
107 jak dzielic to na takie:

107A RAKOWIECKA KOŚCIÓŁ-Rakowiecka-Al.Niepodległości-S.Batorego-Św.A.Boboli-Wołoska-...-URSYNÓW PŁN (Powrót URSYNÓW PŁN-...-Wołoska-Św.A.Boboli-RAKOWIECKA KOŚCIÓŁ) 30/30/30

107B SPARTAŃSKA-Spartańska-J.P.Woronicza-Wołoska-...-ESPERANTO 15/15/20

Numery 107 i 109 wystarczą
](*,)
a masz może pomysł na linię 107Z?? #-o

Awatar użytkownika
Poc Vocem
(volviak)
Posty: 3612
Rejestracja: 01 mar 2008, 13:15
Lokalizacja: al. Rzepy pospolitej

Post autor: Poc Vocem » 03 sty 2009, 17:40

Kiedy to jest jeden z najmądrzejszych pomysłów użytkownika ja0306, jaki miałem okazję czytać w ciągu mojego istnienia na forum. 107 w obecnej formie wykazuje bardzo duże różnice w napełnieniu (Krucza, Dolna i Chełmska się gniotą a Ursynów może leżeć) i podział byłby wskazany (albo nawet likwidacja części ursynowskiej) w celu wzmocnienia ocalałej reszty linii
In times of eternal darkness / In times of peace and embrace / When the minstrel of atrophy mock us / There's need for love and there's need for death / Too late for understanding / Too late for your tears

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 03 sty 2009, 19:23

Ja wszkaże proponowałbym zamknąć rozdział pt. coroczne rewolucje ursynowskie w wiklinowej trumience, trumienkę proponowałbym spalić a popiół wysypać do Wisły na wysokości Nowego Dworu Maz.
Popatrz, jaka franca!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 sty 2009, 20:14

ziomal pisze:Jak na moje oko komunikacja wierzchna na Ursynów jest niemalże beznadziejna.
Konkrety, poproszę O-)

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 03 sty 2009, 20:28

volviak pisze:Kiedy to jest jeden z najmądrzejszych pomysłów użytkownika ja0306, jaki miałem okazję czytać w ciągu mojego istnienia na forum. 107 w obecnej formie wykazuje bardzo duże różnice w napełnieniu (Krucza, Dolna i Chełmska się gniotą a Ursynów może leżeć) i podział byłby wskazany (albo nawet likwidacja części ursynowskiej) w celu wzmocnienia ocalałej reszty linii
Faktem jest, że na Ursynowie przydałyby się kosmetyczne poprawki :D w układzie komunikacyjnym:
Przede wszystkim wycofanie(likwidacja) linii 505, skrócenie 107 do Metra Wilanowska (odcinek MW- Ursynów objawia się delikatnie mówiąc pustkami w autobusie)
Połączenie linii 195 i 503 w 195 w śladzie 503 tj. Natolin Płn - Indiry Ghandi - Rosoła - Pl. Piłsudskiego 7,5/10/10 a od strony Nowodworów zostałoby 403 Nowodwory - pl. Trzech Krzyży

Albo utworzenie kolejnej dowozówki dla przystanków Jeziorko Imielińskie, Pileckiego albo wygięcie 179 i zwiększenie jej częstotliwości kursowania do 6-7,5/10/10
Uruchomienie nowej linii Ursynów Płn. - Jastrzębowskiego - Metro Stokłosy - Ursynów Zach - Puławska - PKP Jeziorki 15/20/30 (lub 20)
- wyprostowanie 306
- zwiększenie częstotliwości kursowania linii 504 do 10/15/20
- pytanie czy jednak nie należałoby skasować 166 na rzecz jeszcze częstszego nowego wcielenia 195 . 195 co 6/10/10 i 179 kursujące z taką samą częstotliwością chyba byłoby lepsze dla osób chcących się przesiadać.
Gdyby porobić jeszcze roszady przy 136 i 186 to byłaby szansa na zwiększenie częstotliwości kursowania tej pierwszej np. 7,5/10/15
Przy nowej linii na Jeziorki takie 715 można by wysłać do M. Wilanowska na trasę krótszą i zgodną z przebiegiem 809.

Wtedy na Ursynowie kursowałyby:
często kursujące 179, 193, 195, oraz 136 192 i 504 i kursujące rzadziej 15/15-20/20 148 + 185 + dodatkowo socjale 306 i nowa linia na Jeziorki.
Układ komunikacyjny znacznie przejrzystszy i praktycznie zostają linie z częstotliwościami spełniającymi europejskie standardy. Oczywiście są to tylko moje prywatne rozważania na temat ursynowskiej komunikacji. Wolę model mniej linii, ale o lepszej częstotliwości niż takie rozmnożenie bytów z jakim obecnie mamy do czynienia w tej dzielnicy. Ale pomarzyć i pogdybać można sobie na tym forum, nie?

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 03 sty 2009, 20:30

Dęboszczak pisze:Połączenie linii 195 i 503 w 195 w śladzie 503 tj. Natolin Płn - Indiry Ghandi - Rosoła - Pl. Piłsudskiego 7,5/10/10 a od strony Nowodworów zostałoby 403 Nowodwory - pl. Trzech Krzyży
Czyli Małżeństwo 503+518 nie wyszło?

[ Dodano: Sob 03 Sty, 2009 20:31 ]
Dęboszczak pisze:Ale pomarzyć i pogdybać można sobie na tym forum, nie?
(Jeszcze) Można ;)

Dęboszczak
Posty: 1934
Rejestracja: 25 gru 2005, 23:29
Lokalizacja: Dolny Mokotów

Post autor: Dęboszczak » 03 sty 2009, 20:34

SławekM pisze:
Dęboszczak pisze:Połączenie linii 195 i 503 w 195 w śladzie 503 tj. Natolin Płn - Indiry Ghandi - Rosoła - Pl. Piłsudskiego 7,5/10/10 a od strony Nowodworów zostałoby 403 Nowodwory - pl. Trzech Krzyży
Czyli Małżeństwo 503+518 nie wyszło?

[ Dodano: Sob 03 Sty, 2009 20:31 ]
Dęboszczak pisze:Ale pomarzyć i pogdybać można sobie na tym forum, nie?
(Jeszcze) Można ;)
503 zdycha od strony Nowodworów, zdechnie jeszcze bardziej jak zamkną WZ i samochody pojadą Gdańskim. Już kurs o 6:15 z Nowodworów jest na Muranowskiej na jakieś -10 do 15 min.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 03 sty 2009, 20:40

Dęboszczak pisze: Połączenie linii 195 i 503 w 195 w śladzie 503 tj. Natolin Płn - Indiry Ghandi - Rosoła - Pl. Piłsudskiego 7,5/10/10 a od strony Nowodworów zostałoby 403 Nowodwory - pl. Trzech Krzyży
To studenci SGGW by się ucieszyli. Trochę osób jeździ z Tarchomina do szkoły tą linią.
Dęboszczak pisze:Gdyby porobić jeszcze roszady przy 136 i 186 to byłaby szansa na zwiększenie częstotliwości kursowania tej pierwszej np. 7,5/10/15
136 tak często :shock: To może niech jeździ tylko po Ursynowie. Lepiej byłoby poprawić częstotliwość linii 186!

ODPOWIEDZ