Podsumowanie komunikacyjne w 2008
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Żeby się to zmieniło, trzeba co najmniej przeorganizować trasy paru linii tak, by nie wpadały w kilka korytarzy koordynacyjnych wzajemnie się wykluczających (np. linia nr 19 wymagająca koordynacji na JP II i Puławskiej, 14 na Nowowiejskiej, Puławskiej oraz Woronicza-Wołoskiej itd.) oraz zwiększyć liczbę linii silnych, nie wymagających koordynacji wcale (czyli: pochłonięcie 2 przez 1, 7 przez 9 itp., scalenie 19 i 33, wysłanie 10 na Puławską), co wymaga likwidacji paru linii słabych.
Oceniam, że jest to nie do przeprowadzenia niestety.
Oceniam, że jest to nie do przeprowadzenia niestety.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie wiedziałem, że linie powstają dla urozmaicenia krajobrazu...Ikarus 5780 pisze:Dla mnie największe plusy to nowa linia w Markach i choć korzystam z niej średnio raz na 3 tygodnie to stanowi ciekawe urozmaicenie krajobrazu.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
Dlatego zachowaj swój awatar jak najdłużej dla.. urozmaicenia krajobrazu.Ikarus 5780 pisze:i niestety ta plaga dopadła też mojego 5780.
![:) :)](./images/smilies/icon_smile.gif)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ewidentnie na taką wygląda 521 na Ochocie...reserved pisze:Nie wiedziałem, że linie powstają dla urozmaicenia krajobrazu...Ikarus 5780 pisze:Dla mnie największe plusy to nowa linia w Markach i choć korzystam z niej średnio raz na 3 tygodnie to stanowi ciekawe urozmaicenie krajobrazu.
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
I podobnie jest z 740 w Markach.Glonojad pisze:Ewidentnie na taką wygląda 521 na Ochocie...reserved pisze: Nie wiedziałem, że linie powstają dla urozmaicenia krajobrazu...
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Z tym, że do tej zabawki dopłaca gmina ![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- kulikowski
- Posty: 894
- Rejestracja: 29 sie 2007, 9:39
- Lokalizacja: Rakowiec
A czego można było się spodziewać? Samolotu nad wiaduktem?kulikowski pisze:- reforma związana z zamknięciem wiaduktu ul. Andersa
Wprowadzanie komunikacji tam, gdzie jej nie było to rzeczywiście minus.kulikowski pisze:- linie mikrobusowe
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Dla mnie jako świeżego mieszkańca Ursynowa podsumowanie za 2008 rok wygląda następująco:
+ mikrobusy
+ uruchamianie przystanków NŻ dla przyspieszonych w czasie silnych mrozów
+ uruchomienie linii 192,
+ zakończenie budowy I linii metra po 25 latach
- rzadsze kursy 505
- brak częstszych kursów tramwajów w DP wbrew zapowiedziom
- rzadsze kursy 195 w DŚ
Pozdrawiam i życzę pozytywnych zmian w 2009 roku!
+ mikrobusy
+ uruchamianie przystanków NŻ dla przyspieszonych w czasie silnych mrozów
+ uruchomienie linii 192,
+ zakończenie budowy I linii metra po 25 latach
- rzadsze kursy 505
- brak częstszych kursów tramwajów w DP wbrew zapowiedziom
- rzadsze kursy 195 w DŚ
Pozdrawiam i życzę pozytywnych zmian w 2009 roku!
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
No tak, ale to jest akurat rok 2009Domino2001 pisze:+ uruchamianie przystanków NŻ dla przyspieszonych w czasie silnych mrozów
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Jeśli chodzi o mnie, także jako mieszkańca Ursynowa, to:
+ linie mikrobusowe
+ zmiany po zamknięciu wiaduktu na Andersa
+ uporzadkowanie numeracji linii (z wyjątkiem, ale to później)
+ reforma linii nocnych
+ likwidacja upierdliwej ulgi 48%
- bałagan z liniami zastępczymi i ekspresowymi (słynne myślniki)
- nowe 505, które jest parodią linii autobusowej (jeśli już ma jeździć, to częściej)
- proponowany nowy schemat malowania (narazie na papierze, ale jednak)
- bałagan numeracyjny autobusów (kontynuacja z lat poprzednich, ale teraz to chyba samo MZA nie wie o co chodzi)
- malutki minusik do nowego 195, za kikut na śródmiejskim końcu trasy (nie wiem dlaczego nie dało się tego w obie strony pociągnąć przez Pl. Zamkowy, albo nawet do Konwiktorskiej)
EDIT
W poprzednich latach było coś takiego, jak "przystanki mrozowe", czyli uruchamianie losowych przystanków NŻ na losowych liniach przyspieszonych (niektóre potem zostawały na stałe). Teraz ktoś pojechał po całości.radeom pisze:A w zeszłym roku nie było takiej akcji? Bo już kiedyś było coś podobnego, ale nie pamiętam dokładnie kiedy.
-
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To może ja dodam coś jeszcze, o czym nikt nie napisał:
(-) zaniechanie szansy płynącej z wyłączenia ruchu tramwajowego na ul. Mickiewicza do rozbudowy trasy w stronę os. Ruda. W ten sposób zaprzepaszczono szansę na poprawę słabego wykorzystania linii 36 na północnym odcinku, ponieważ TW mają nakazane zrobić remont "po śladzie" jedynie. Utrzymuje się zatem ewidentnie nierentowne połączenie, bez żadnych ruchów racjonalizatorskich w którąkolwiek stronę. Decyzja ta zapadła na sab... pardon, posiedzeniu "rady dyrektorów" z inicjatywy dyrektora ZTM, której ochoczo przyklaśnięto.
(-) zaniechanie szansy płynącej z wyłączenia ruchu tramwajowego na ul. Mickiewicza do rozbudowy trasy w stronę os. Ruda. W ten sposób zaprzepaszczono szansę na poprawę słabego wykorzystania linii 36 na północnym odcinku, ponieważ TW mają nakazane zrobić remont "po śladzie" jedynie. Utrzymuje się zatem ewidentnie nierentowne połączenie, bez żadnych ruchów racjonalizatorskich w którąkolwiek stronę. Decyzja ta zapadła na sab... pardon, posiedzeniu "rady dyrektorów" z inicjatywy dyrektora ZTM, której ochoczo przyklaśnięto.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.