Nie, w pewnym momencie wszystkie 10 flirtów musi być w trasie.Fikander pisze:Poprawcie mnie, jeśli się mylę, ale Flirtów jest 10, a obiegów cztery dwujednostkowe (w tym jeden dzielony w MMaz i później spinany na Ochocie).rufio198 pisze:1) Wszystkie Flirty jeżdżą w obiegach - nie ma żadnej rezzerwy
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
-
- Posty: 202
- Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06
W porannym i popołudniowym szczycie
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
-
- Posty: 202
- Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27606
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
Na moje oko oba są obsługiwane pojedynczymi jednostkami z rozpięcia pociągu przyjeżdżającego o 20.20 z Siedlec. Wcześniejszy obraca się na ostatni pociąg na Zachodnią, późniejszy na 3.39 i tam są spinane i 5.48 jadą razem do Siedlec.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories
Na pojedynczym Flircie jest wieczorek tylko 8049 i 8051 i powrót 8950 i 8920.
Co do rezerw:po przejrzeniu obiegów przyznaje się do błędu- jeżdżą tylko 4 składy Flirtów. 5 słuzy do wymiany na Ochocie w celu przeprowadzenia niezbędnych prac.
Wyglada to mnie wiecej tak - oczywiście to tylko przykład- przyjeżdża z Siedlec pociag i ma na jednym ER pełen zbiornik z fekaliami. Na Ochocie odpinana jest ta jednostka i dołączana z pustym zbiornikiem. Pól biedy jeżeli tylko kibel jest przyczyna wyłączenia, z tego co słyszałem falowniki zaczynaja odmawiać posłuszeństwa. Krążą słuchy wśród maszynistów że Stadler podobno jakąs chińszczyzne wstawił
Czyli jest to rezerwa doraźna a nie stała. Czasami bywa że i tej nie ma i wtedy jedzie zwykły ,,kibiel''
Czyli w tym wypadku i ja i Fikander mamy racje - nie ma rezerwy jako takiej - żeby w wypadku poważnej awarii uruchomić pociąg na Flirtach , ale jeżdża tylko 4 składy.
Co do rezerw:po przejrzeniu obiegów przyznaje się do błędu- jeżdżą tylko 4 składy Flirtów. 5 słuzy do wymiany na Ochocie w celu przeprowadzenia niezbędnych prac.
Wyglada to mnie wiecej tak - oczywiście to tylko przykład- przyjeżdża z Siedlec pociag i ma na jednym ER pełen zbiornik z fekaliami. Na Ochocie odpinana jest ta jednostka i dołączana z pustym zbiornikiem. Pól biedy jeżeli tylko kibel jest przyczyna wyłączenia, z tego co słyszałem falowniki zaczynaja odmawiać posłuszeństwa. Krążą słuchy wśród maszynistów że Stadler podobno jakąs chińszczyzne wstawił
Czyli jest to rezerwa doraźna a nie stała. Czasami bywa że i tej nie ma i wtedy jedzie zwykły ,,kibiel''
Czyli w tym wypadku i ja i Fikander mamy racje - nie ma rezerwy jako takiej - żeby w wypadku poważnej awarii uruchomić pociąg na Flirtach , ale jeżdża tylko 4 składy.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Trochę głupie plotki, bo wstawił sprzet dobrej firmy, rzekł bym takiej - którą nie posądzę o nieznajomość zasad elektrotechniki..rufio198 pisze:Krążą słuchy wśród maszynistów że Stadler podobno jakąs chińszczyzne wstawił
No ale plotki oczywiście zrobią swoje. Zaraz połowa gazet o tym pewnie napisze. Słowa rzucone raz na wiatr już nie wrócą do właściciela.
niby tak, ale przecież ten z Łowicza do Warszawy nie przechodzi na Siedlce.. Zjeżdża na Grochów, a 5 minnut wcześniej z Ochoty wyjeżdżają 2 Flirty, już na noc do Siedlec. W tym momencie mamy na szlaku już 3 Obiegi na siedlcach, jedna wraca z Łowicza i jedna wyjeżdża na Siedlce, razem 5 składów, z których wszystkie powinny być podwójne (no, może poza tym co wraca o północy z Siedlec, ale to obieg z dnia).rufio198 pisze:ale jeżdża tylko 4 składy.
[ Dodano: Czw 15 Sty, 2009 09:56 ]
Już pisałem - chłodzenie. Nie ma się akurat tutaj czym martwić.marcin89 pisze:pierwsza jednostka wydawała niepokojące odgłosy
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Piszesz, że dobrej firmy - ale nie piszesz, gdzie wyprodukowane .
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie wiem, gdzie ABB produkuje swój sprzęt do napędów, ale fabryki mają głównie w Europie.Piszesz, że dobrej firmy - ale nie piszesz, gdzie wyprodukowane .
W końcu to konsorcium ze Szwecji i Szwajcarii...
Aczkolwiek w ogóle by mnie nie dziwiło, jakby na przykład płytki do sterownika napędu były dostarczane przez jakiegoś azjatyckiego producenta.
Nie wiem czy potrafił bym wskazać jakikolwiek produkt tak złożony jak napęd trakcyjny, który nie posiada ani jednej części chińskiej czy koreańskiej.. To raczej mało możliwe.
Już pisałem - ostatnie dwa wieczorem do Siedlec na pojedynkach. Ten co wraca o północy to obieg z 8047.przewoz pisze:niby tak, ale przecież ten z Łowicza do Warszawy nie przechodzi na Siedlce.. Zjeżdża na Grochów, a 5 minnut wcześniej z Ochoty wyjeżdżają 2 Flirty, już na noc do Siedlec. W tym momencie mamy na szlaku już 3 Obiegi na siedlcach, jedna wraca z Łowicza i jedna wyjeżdża na Siedlce, razem 5 składów, z których wszystkie powinny być podwójne (no, może poza tym co wraca o północy z Siedlec, ale to obieg z dnia).rufio198 pisze:ale jeżdża tylko 4 składy.
Z tego co się zorientowałem jest tak:
8047 na dwa - dzielą się w Siedlcach - jeden na 8950 ; jeden na 8920
8949 i 8951 z W-wy na pojedynkach - w Siedlcach sie łącza na 8922
Ten co wraca wieczorkiem z Łowicza jest po całodziennych wariackich obiegach szykowany na następne szalone obiegi. No chyba że coś na nich nawali to wtedy w krzaki do rana i jak nie ma innych Flirtów jadą EN 57
Czyli mówiąc prosto - rano wyjeżdża ok 4 z Grochowa, czynnie od WWO do WZP jako poc 1914 ( nr mogę źle pamiętać) i potem z Zach jako 8023 wio do Siedlec.
Tak jak wcześniej pisałem - przy 10 ezt rezerwa jest , ale tak jakby jej nie było.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Łojej.. nieco bardziej namieszlali... Potem sobie przejrzę.rufio198 pisze:Z tego co się zorientowałem jest tak:
Teoretycznie, jakby wszytskie działały, to każdy skład (poza rozłączanym w Mińsku obiegiem) mógłby być po 2 EZT... No ale wystarczy głupi zapchany kibelek i po imprezie.
No i 2- po dwóch kółkach przy takiej pogodzie wewnatrz Flirta mamy prawie kąpiele błotne, a nie podłogę
Chyba moja propozycja godzinnego odpoczynku z EN57 w środku dnia powinna zostać przemyślana...
Jeszcze mała "ciekawostka".
Komuś nie spodobał się jeden z wyświetlaczy we Flircie 007, więc próbował go zbić... Zbił na szczęście tylko szybę ochronną, wyświetlacz sam w sobie przetrwał. Ale znowu Siedlce, wymiana... Pewnie tak pojeździ z tym zbitym wyświetlaczem jeszcze trochę...
Niestety przez jakiegoś debila odstawiona kolejna jednostka ER010 - wybita szyba
[ Dodano: Pią 16 Sty, 2009 19:14 ]
[ Dodano: Pią 16 Sty, 2009 19:14 ]
Najpierw niech nauczą się je dobrze obsługiwać, a nie odsyłani są maszyniści którzy przeszli kilkugodzinne przeszkolenie, a zdarzały się przypadki że na szlak wyjeżdżał maszynista który nigdy wcześniej nie siedział na "sterami"rufio198 pisze:Krążą słuchy wśród maszynistów że Stadler podobno jakąs chińszczyzne wstawił
Super...ememems pisze:Niestety przez jakiegoś debila odstawiona kolejna jednostka ER010 - wybita szyba
Wczoraj LCD, dziś szyba. Ciekawe co jeszcze.
PS. Dziś po raz pierwszy usłyszałem zapowiedzi głosowe w pusz-pullu do Łukowa.
Lektor ten sam co we Flircie, ale zapowiedź "Następna stacja" jest w dwóch językach, tak więc plus dla KM, minus dla KM i Bombardiera, za tak późne wdrażanie tego wszystkiego. Chyba... że jak zwykle chodzi o przeszkolenie obsługi pociągu
No i jeszcze jedna uwaga: na łukowie dziś 4 wagony. Luz jak mało kiedy, mimo piątku. Tak mogło by być codziennie, ale pewnie nie bedzie. Jednak cięższy skład zrobił sweoje, do postoju (tradycyjnego) pod Rembertowem z samej jazdy przybyła na krótkim 20-kilko kilometrowym odcinku jeszcze minuta ponad czas rozkładowy, aczkolwiek maszynista nie wysilał za mocno lokomotywy...