po raz kolejny powtórzę: stacja w znaczeniu handlowymrufio198 pisze:Że co? Zwykły p.oMeWa pisze:...stacja na linii Skierniewice - Łowicz.
O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
no a o czym jest mowa?przewoz pisze:Nie bardziej niż skracanie czasów na sprzątanie składów na stacjach przy dość krótkich czasach na obrót..2. Czy powydłużanie relacji nie spowoduje obniżenia i tak już niewysokiego poziomu higieny w pociągach?
Tak więc znaczeniem Bobrownik jest to, że jeden P&P może łatwo pojechać na dwóch różnych relacjach, tak? To jest to znaczenie handlowe, o którym piszesz MeWa?
Chyba jakieś dobre duszki czytają Wawkom
Oto od 1 lutego jedno kółko siedleckie zmieni się z Flirta na EN57....
Co prawda nie to kółko które ja proponowałem, ale inne, przedpołudniowe - też dobrze.
Oczywiście małe przesunięcia, ale jakoś się to przeżyje. O to chodziło. Przynajmniej się podłogę przetrze przez godzinę.
Oto od 1 lutego jedno kółko siedleckie zmieni się z Flirta na EN57....
Co prawda nie to kółko które ja proponowałem, ale inne, przedpołudniowe - też dobrze.
Oczywiście małe przesunięcia, ale jakoś się to przeżyje. O to chodziło. Przynajmniej się podłogę przetrze przez godzinę.
Dziś na Wschodnim widziałem pociąg podpisany jako: KM CZEREMCHA o 11:07 obsługiwany przez VT628-009. Z opowieści kierownika tego pociągu wynika, że jest to bardzo fajny pociąg. Będę musiał się nim kiedyś przejechać.
I teraz mam do was pytanie:
1)Kursuje on codziennie, czy tylko w wybrane dni?
2) Ile czasu trwa podróz i czy napawdę to jest bardzo fajny pociąg?
I teraz mam do was pytanie:
1)Kursuje on codziennie, czy tylko w wybrane dni?
2) Ile czasu trwa podróz i czy napawdę to jest bardzo fajny pociąg?
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1
Popatrz w rozkład jazdy KM2 do Siedlec.Walas pisze:1)Kursuje on codziennie, czy tylko w wybrane dni?
To zwykła przyspieszona osobówka. Potem ten VT jeździ jako osobowy między Siedlcami i Czeremchą, a rano znowu wraca do Tłuszcza jako przyspieszony.
W rozkładzie znajdziesz opdpowiedź. Co do fajności, to może uroku dodawać nie za szybka jazda (tylko 80km/h) spaliniakiem po dobrej linii Wwa - Siedlce, bo podróżni to głównie codzienni są.Walas pisze:2) Ile czasu trwa podróz i czy napawdę to jest bardzo fajny pociąg?
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Wisi mi to, jak to się nazywa w służobywych zeszytach, dla pasażera to nie ma najmniejszego znaczenia. Ile ten temat będzie jeszcze poruszany?fidzio pisze:Proponuje zajrzeć do oznaczeń w zeszytach służbowych. Sth - stacja handlowa, po - przystanek osobowy. Więc chyba nie jest to to samo...
Zgodnie z regulaminem KM stacja to: "przewidziane w rozkładzie jazdy miejsce zatrzymania pociągów KM, dla wsiadania i wysiadania podróżnych". Jak by nie patrzeć, przystanek osobowy spełnia to kryterium.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Jak muszę jechać do Siedlec to zawsze wybieram ten pociąg, bo i godzina dogodna i wygodny tabor. Zamiast tłuc się po kiblowych plastikach można jechać w komfortowym wnętrzu na miękkich fotelach. Pociąg oczywiście kursuje codziennie a czas przejazdu z W-Wschodniej do Czeremchy wynosi 2h 50min.Walas pisze:Dziś na Wschodnim widziałem pociąg podpisany jako: KM CZEREMCHA o 11:07 obsługiwany przez VT628-009. Z opowieści kierownika tego pociągu wynika, że jest to bardzo fajny pociąg. Będę musiał się nim kiedyś przejechać.
I teraz mam do was pytanie:
1)Kursuje on codziennie, czy tylko w wybrane dni?
2) Ile czasu trwa podróz i czy napawdę to jest bardzo fajny pociąg?
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka
Zlikwidowany od lutego jeden obieg piętrusów dał efekt w postaci 5-ciu wagonów na przyspiesoznym Radomiaku czy jak mu tam, 4-ech na Łukowiance (teraz już praktycznie codziennie chyba) i... jeżeli dobrze widziałem wczoraj... 5-ciu na Mazovii. Ile mają Bobrowniki - nie wiem. Ale już na te 3 pociągi tamten obieg się rozpłynął. Okazuje się, że te 37 wagonów to może być mało, bo 3-wagonowe składy stały się z czasem za krótkie na te trasy, potrzeba było 4-wagonowych, moze się okazać ,że i to kiedyś będzie za mało.
Za to stronka z poprawkami do SRJP podaje, że powinny dojść kolejne 3-ezetowe składy: obieg wieczorno-poranny Żyrardów-Mińsk-Grodzisk i poranne Siedlce na ezetach. Ten ostatni sprawdzony - dziś na trzech. Czy ten pierwszy wymieniony też- nie wiem, ale w końcu była by cywilizacja przynajmniej na niektórych porannych pociągach z Mińska/Siedlec (w przypadku idealnym).
Za to stronka z poprawkami do SRJP podaje, że powinny dojść kolejne 3-ezetowe składy: obieg wieczorno-poranny Żyrardów-Mińsk-Grodzisk i poranne Siedlce na ezetach. Ten ostatni sprawdzony - dziś na trzech. Czy ten pierwszy wymieniony też- nie wiem, ale w końcu była by cywilizacja przynajmniej na niektórych porannych pociągach z Mińska/Siedlec (w przypadku idealnym).
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26878
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Bez wątpienia zaletą wagonowców jest, że można swobodniej dostosowywać podaż do popytu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Ano! Tylko akurat teraz okazało się, że to co przewidywano 2-3 lata temu było OK (po 3-4 wagony max na skład) to dziś już jest często niewystarczające (co widać po tych składach 4-5 wagonowych, kiedy podstawią krótszy pociag...). Dużo się zmieniło przez ten czas.Glonojad pisze:Bez wątpienia zaletą wagonowców jest, że można swobodniej dostosowywać podaż do popytu.