Rozbieżności w "dokumentacji" liniowej

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Rozbieżności w "dokumentacji" liniowej

Post autor: gregory5576 » 31 sty 2009, 20:20

:arrow: Nie wiem może to pojedynczy przypadek ale jest. W komputerowym (wgrywanym w komputer busa) jest wyjazd na linię 13:05, a w rozkładzie drukowanym w kartach drogowych i sztywnych (foliowanych) stoi jak byk 13:15. Czyli, że co kierman ma wybór wyjechać 13:05 lub 13:15. Może to i tak zwany "czeski" błąd ale jest a chodzi tu o niefortunny dodatek 09/195. Zaraz odezwą się głosy że pracuje się z kartą drogową a nie na sterownik. Oky ale zwróćcie uwagę, że większość kierowców "pracuje" na sterownikach. I jak "przychodzi esemes z centrali" to się odjeżdża. I teraz jak sterownik pokaże jak w tym wypadku +10 to jest już "bryndza", bo nie raz nie ma gdzie tego zgubić. A ciekawą rzeczą by było jak dojazd jest z ludźmi i widnieje na słupkach. Już spotkałem się nie jeden raz, że rozbieżności między drukowanym rozkładem a rozkładem w komputerze są znaczne nawet i najczęściej na +4, rzadko na minus. Takie "czeskie" błędy są kłopotliwe i ciekawe z czego się biorą. Może koledzy kierowcy wiedzą o takich przypadkach. U mnie kierownictwo bardzo się zdziwiło , że wyłapałem ten "błąd".

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36661
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 31 sty 2009, 20:38

W swoim czasie jechałem E-2, którego kierowca jechał "na sterownik" i się nie zatrzymał na PTK, bo go w nim nie miał... :-s
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 01 lut 2009, 0:58

Bastian pisze:W swoim czasie jechałem E-2, którego kierowca jechał "na sterownik" i się nie zatrzymał na PTK, bo go w nim nie miał... :-s
z tymi sterownikami to w ogóle bywało śmiesznie - pamiętam, jak Mobilis miał źle wgrane czasy dla 118 i z Suwalskiej na Spartańską kierowcy przyjeżdżali nawet +8 :D a sterownik oczywiście pokazywał 0 lub nawet opóźnienie.
noidea

Awatar użytkownika
gregory5576
Posty: 1257
Rejestracja: 21 lut 2006, 11:22
Lokalizacja: BIAŁOŁĘKA, TARCHOMIN
Kontakt:

Post autor: gregory5576 » 01 lut 2009, 9:16

:arrow: Ciekawe czy to jest "błąd" systemu czy ktoś "zapomniał" po prostu lub nie odróżnia 1 od 0. Ale tak szczerze mówiąc to wyjazd na ten dodatek (09/195) byłby mile widziany o 13:05 nie 13:15 czy jest możliwe poprawienie rozkładu. Ewentualnie wyjazd jako 136 z włączeniem od "P.K.P. KOŁO" lub "OŚ.WOLSKA". proszę o wypowiedź osobę kompetentną w tej sprawie. :D

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 01 lut 2009, 21:17

Kiedyś jechałem na Górczewska, rano około 6 i kierowca przyjechał +10 bo jak to powiedział miał wgrany "letni czas"

Zablokowany