Projekt zmian na Ursynowie

Moderator: Wiliam

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 01 lut 2009, 17:49

kocur pisze:No przecież piszę, że tam nie jest potrzebne nic jeżdżącego częściej niż co 15 minut, bo będzie muchy wozić. Żadne 136, 179 czy 193.
No to skoro jest, to niech sobie będzie i niech już głowa nie będze zawracana w sprawie tej linii. Róznie dobrze można skrócić 503 do Ursynowa Płd, a do niego może sobie dowozić 192 jako dowozówka. Kretyństwo? Oczywiście! Więc czemu 195 chce się tak samo załatwić? Komu to przeszkadza?
Popatrz, jaka franca!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36666
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 01 lut 2009, 20:28

drapka pisze:Kretyństwo? Oczywiście!
Bynajmniej, porównując punktualność obydwu linii.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Piotr R
Posty: 52
Rejestracja: 28 sie 2007, 21:04
Lokalizacja: Stary Imielin

Post autor: Piotr R » 02 lut 2009, 15:58

Mi się wydaja że nowe linie na Jeziorku będą kiedy powstaną nowe ulice albo zostanie uruchomiona komunikacja mikrobusowa na Zielonym Ursynowie. A an razie może trzeba spróbować skordynuować 195, 306 i 715 na wspólnym odcinku. A 715 co 1,5 godziny w dni robocze z obrzeży Ursynowa do jego centrum to jest kpina.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 02 lut 2009, 17:28

Piotr R pisze:A 715 co 1,5 godziny w dni robocze z obrzeży Ursynowa do jego centrum to jest kpina.
Było i co 50 min.
Ale wprowadzono świetną reformę "715&815&809", dzięki której 815 za ZP Rybie wiezie wiejskie powietrze oraz max 5 osób, 809 ledwo zipie w szczycie, a 715 kursuje za rzadko, żeby mieć tak dobrą frekwencję, jak ongiś, ale nadal ma bardzo zadowalającą frekwencję.
I tak to wygląda.
Rano na 715 sytuacje ratuje wtyczka, która na szczęście od pewnego czasu stała się wielkopojemna. W SU15 w miejscach nie można raczej przebierać. A SU18 się bynajmniej nie marnuje.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 03 lut 2009, 13:12

Dopóki będziecie czepiać się 195, dopóty będziemy chcieli coś w zamian (tu: 136). Jak chcecie sprawdzić co się dzieje ze 195 w zwykły dzień, w dzień świąteczny albo kiedy go nie ma (Wielkanoc, Boże Narodzenie, Nowy Rok) to się przekonajcie na sobie i zapraszam na Ursynów Zachodni. Skoro w innym temacie ktoś zrobił obliczenia frekwencji 2 lutego na Bielanach, to czemu nie sprawdzić na 195 na Ursynowie? Dopóki Real jest otwarty, 195 spełnia doskonale swoją rolę komunikacyjną w tym rejonie: przywozi i wysadza ludzi, a także zabiera ludzi stąd w obu kierunkach. Udało mi się zaobserwować, że ludzie polubili koordynację 185 i 195 w DŚ w kierunku metra. Raz na jednym przystanku potem na drugim zbiera się dużo ludzi i nie zmieniać tego!
Jak komuś się śpieszy do łączenia 195 z 503, to naprawdę jest w błędzie i niech wie. że to bardzo kiepski pomysł.
Won od 195!
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25425
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 03 lut 2009, 13:27

Domino2001 pisze:Skoro w innym temacie ktoś zrobił obliczenia frekwencji 2 lutego na Bielanach
A sprawdziłeś kto i jak robił te "badania"? Czy klepiesz w klawiaturę by się nie zastała?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Piotr R
Posty: 52
Rejestracja: 28 sie 2007, 21:04
Lokalizacja: Stary Imielin

Post autor: Piotr R » 03 lut 2009, 21:19

Domino2001 pisze:Dopóki będziecie czepiać się 195, dopóty będziemy chcieli coś w zamian (tu: 136). Jak chcecie sprawdzić co się dzieje ze 195 w zwykły dzień, w dzień świąteczny albo kiedy go nie ma (Wielkanoc, Boże Narodzenie, Nowy Rok) to się przekonajcie na sobie i zapraszam na Ursynów Zachodni. Skoro w innym temacie ktoś zrobił obliczenia frekwencji 2 lutego na Bielanach, to czemu nie sprawdzić na 195 na Ursynowie? Dopóki Real jest otwarty, 195 spełnia doskonale swoją rolę komunikacyjną w tym rejonie: przywozi i wysadza ludzi, a także zabiera ludzi stąd w obu kierunkach. Udało mi się zaobserwować, że ludzie polubili koordynację 185 i 195 w DŚ w kierunku metra. Raz na jednym przystanku potem na drugim zbiera się dużo ludzi i nie zmieniać tego!
Jak komuś się śpieszy do łączenia 195 z 503, to naprawdę jest w błędzie i niech wie. że to bardzo kiepski pomysł.
Won od 195!
A nie chcesz mieć częstszego dojazdu do metra. Mi na przykład 185 nie pasuje, jest z innej stacji metra i nie zatrzymuje się pod moim domem. I trzeba koniecznie skordynuować 306 ze 195 i polepszyć rozkład 715, bo wtyczka jest tylko rano albo zrobić reformę na Zielonym Ursynowie.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 03 lut 2009, 21:58

Koordynacja 306 i 195 będzie się i tak rozbijała jak się patrzy o korki, natomiast polepszenie częstotliwości 715 leży w gestii gminy Raszyn (i chyba jeszcze gminy Lesznowola po czesci :-k ).
Poza tym w przypadku 715 istnieje misterna koordynacja z 809 i 815. Coś by trzeba z tymi liniam zrobić w przypadku zmian na 715.

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 05 lut 2009, 8:38

Piotr R pisze: A nie chcesz mieć częstszego dojazdu do metra. Mi na przykład 185 nie pasuje, jest z innej stacji metra i nie zatrzymuje się pod moim domem. I trzeba koniecznie skordynuować 306 ze 195 i polepszyć rozkład 715, bo wtyczka jest tylko rano albo zrobić reformę na Zielonym Ursynowie.
Mogę i chcieć mieć lepszy dojazd do metra, ale ja często rano i wieczorami a nawet w DS korzystam ze 195 i jadę do miasta niż metrem. Czas przejazdu samego 195 i 195+metro+dojścia jest porównywalny. Często jeżdżę na przystanek Łazienki Królewskie i stąd dochodzę do placu Unii Lubelskiej, a w drugim wariancie z metrem z dojściem z metra Politechnika do PU albo czekaniem na tramwaj na Nowowiejskiej czas już jest dłuższy. Na dalszym odcinku metro wygrywa ze 195.
306 przez monstrualne korki na Poleczki w kierunku Os. Kabaty traci na popularności. Kiedyś jak jeszcze Poleczki była przebudowywana to dało się wytrzymać a teraz to co się tam dzieje to istny horror.
Częstotliwość 715 pozostawia wiele do życzenia. Ciekawe czy są jakieś plany komunikacyjne po wybudowaniu przedłużenia Gandhi w kierunku Płaskowickiej?
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 06 lut 2009, 15:49

Bastian pisze:drapka napisał/a:
Kretyństwo? Oczywiście!

Bynajmniej, porównując punktualność obydwu linii.
A konkretnie? Czy "bynajmniej" odnosi się do linii 503 i 192, czy 195 i 179? Czyli kretyństwem, Twoim zdaniem NIE BYŁOBY skrócenie 503 i przejęcie dalszej trasy jako 192, czy też anihilacja 195 i radosne pielgrzymki pasażerów przy Statoil do i tak punktowo zapchanego 179 (przy okazji końca lekcji w gimnazjum czy przyjazdu metra) albo innego czegoś, co jedzie do Reala i dalej?
Popatrz, jaka franca!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 06 lut 2009, 22:57

Wtyczka na 306 się "bardzo" przydaje. Dziś przez większość trasy po południu max 5 osób, w większości 2-4 :spoko:

drapka
Posty: 3535
Rejestracja: 29 lip 2008, 17:21
Lokalizacja: tutejszy

Post autor: drapka » 07 lut 2009, 18:28

BJ.2052 pisze:Wtyczka na 306 się "bardzo" przydaje. Dziś przez większość trasy po południu max 5 osób, w większości 2-4 :spoko:
Bo moim skromnym zdaniem wtyczka na linii kursującej co pół godziny jest nieporozumieniem. Wtyczka ma sens tam, gdzie ludzie wychodzą na autobus niekoniecznie spojrzawszy w rozkład, czyli na linii góra kursującej co 12 minut. A jeżeli na linii takiej jak 306 jest dodatkowa brygada, to bezwzględnie powinna być wpisana w rozkład, inaczej to marnowanie brygady.
Popatrz, jaka franca!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 07 lut 2009, 23:00

Moja wypowiedź jest przepełniona ironią, jakby co :>

Domino2001
Posty: 1767
Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)

Post autor: Domino2001 » 11 lut 2009, 8:35

To prawda, że wtyczka 306 powinna być wpisana w rozkład. Mało kto wie, że jest dodatkowy autobus. Około 6:30-6:35 widzę 306-wtyczkę w kierunku Instalatorów raczej pustawą. Potrzebna jest informacja. Tak samo mi się przydałyby informacje o wtyczkach na linii 504.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27432
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 12 lut 2009, 23:17

No i 136, 715 i N34 dostało od soboty przystankiem Herbsta w kierunku północnym. Na szczęście tylko nż.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?

ODPOWIEDZ