Bastian pisze:A ja bym widział tę trasę ciut inaczej. Mianowicie:
ODOLANY - Potrzebna - Wałowicka - Globusowa - Świerszcza - Chrościckiego - Obywatelska - Traktorzystów - URSUS-RATUSZ (podjazd) - Traktorzystów - Szamoty - Posag 7 Panien - Gierdziejewskiego - Cierlicka - Kościuszki - Spisaka - Pużaka - Sławka (powrót: Bohaterów Warszawy) - Dzieci Warszawy - Ryżowa - Środkowa - Szyszkowa - Aleja Krakowska - OKĘCIE lub nawet (to pomysł niezależnie Tm-a i Dennisa) przez 17 Stycznia i Wirażową na MDL CARGO (wtedy 154 na Port Lotniczy, dając jego połączenie z Dworcem Zachodnim).
Całkiem sprytne. Nie wycofuje się go z Odolan (a więc nie pojawia się konieczność dawania tam zastępstw), ale też nie dokłada się niepotrzebnie na Świerszcza. A przecież Nowe Włochy straciły ostatnio de facto jedną linię. I została im jedna. Poprawa komunikacji jest tam więc jak najbardziej wskazana, czemu by nie linią 177, niejako przy okazji. Ale jednak sugerowałbym ją puścić Szuberta i Piątkowską. Nowe Włochy zalicza, a jednocześnie nie nadrabia tak okropnie drogi.
Druga sprawa: analogicznie, jak 127, powinna ona omijać w kierunku Odolan, ulicę Globusową. W grudniu po południu stałem tam w busie w korku i stałem. Od PKP Włochy do Wałowickiej jechaliśmy 384 jakieś 50 minut. No, może 46, zbyt prezycyjnie czasu nie mierzyłem. A odnosnie Cargo, to chyba najlepiej byłoby jednak przez Hynka. 1 sierpnia może by się i przydało, ale nie ma skrętów. A z kolei jazda 17.01 nie daje możliwości przesiadek na linie 136, 186, 189, 401, 436, 605 (301 w zasadzie też nie, jadąc od Cargo). Reasumując proponuję:
177 ODOLANY - Potrzebna - Wałowicka - Globusowa - Świerszcza (powrót: Świerszcza - Potrzebna) - Mikowa - Szuberta - Piątkowska - Świerszcza - Traktorzystów - URSUS-RATUSZ - Traktorzystów - Szamoty - Posag 7 Panien - Gierdziejewskiego - Lalki - ... - Al. Krakowska - Hynka - Żwirki i Wigury - 17.01 - Wirażowa - MDL CARGO.