Objazdy tramwajowe 2009

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27486
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 mar 2009, 17:25

Jeśli to Ty stałeś przed 15 przy przystanku dla wysiadających Z-1 i Z-2 na Wileniaku, to miałeś bardzo znudzoną minę i nie wyglądałeś na narzekającego na nadmiar roboty ;)

Na Kole za to brak informacji w formie żywej i nieżywej, generalny burdel i nieogarnięcie ludzkie.
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

Awatar użytkownika
floyd
Posty: 532
Rejestracja: 08 sty 2006, 19:09
Lokalizacja: saska kępa (międzynarodowa)
Kontakt:

Post autor: floyd » 15 mar 2009, 17:28

fik pisze:Jeśli to Ty stałeś przed 15 przy przystanku dla wysiadających Z-1 i Z-2 na Wileniaku, to miałeś bardzo znudzoną minę i nie wyglądałeś na narzekającego na nadmiar roboty ;)

Na Kole za to brak informacji w formie żywej i nieżywej, generalny burdel i nieogarnięcie ludzkie.
Ja akurat dziś nietypowo 6-14. I uwierz mi, że o 15 minę miałem mało znudzoną. :lol:
Hanoi, Pekin, Hong Kong, Polska: http://pl.youtube.com/65floyd65
Pamiętnik sprzed lat: http://blogsprzedlat.blogspot.com/
Życie na dalekim wschodzie: http://ssm2003.blogspot.com/

Zawodowo :)

Awatar użytkownika
fik
Naczelne Chamidło
Posty: 27486
Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser

Post autor: fik » 15 mar 2009, 17:30

Wierzę na słowo ;)
the only thing that closes quicker than our caskets be the factories

mkm101
Posty: 1000
Rejestracja: 23 maja 2006, 17:05
Kontakt:

Post autor: mkm101 » 15 mar 2009, 17:43

Zastanawiałem się gdzie to dać, wypadło na objazdy.

Rozkłady. Cieszy takt 10/15, smuci rozrzedzenie 9 i 26 (na ulotkach przekazane jako "zwiększenie częstotliwości"). 17 nadal w DS co 15 min, pocieszeniem jest rozdzielenie po raz pierwszy od lat papużek-nierozłączek (17 i 33 w DS). Całkiem ładnie ułożyły się rozkłady z Jelonek, umiarkowanie na Broniewskiego (tzn udało się 19 i 33, bo sześciowagon 19+22+35 nadal jest ładnie skoordynowany zwłaszcza w DP), poprawiło się na Marymonckiej (zwł w stronę Babki, w drugą stronę 4-11 w DS to tak sobie).
Udało się w końcu zwiększyć liczbę skróconych kursów linii 14 (PDPS-MWilanowska), tylko czemu to się nazywa 14f a nie 44 albo 48 (skoro skrócona wersja 1 może się nazywać 41)? Nareszcie wykorzysta się szerzej możliwość łatwej zmiany trasy w systemie BUSE - efektem 3 niskopodłogowe BWL (7+35, 13+10 i 13+26).

Tabor - jak zwykle. Potrójniaki na 26 i 17 (w sobotę 5 potrójnych i 4 dwuwagonowe). Solówki na 5, 27 i 47, w DS - także całe 14.
Na 5 (trasa obok R-4) zobaczymy 3 brygady z R-3 Mokotów, na 47 (trasa obok R-2) zobaczymy 2 brygady z R-1, na 26 oprócz dwóch potrójniaków z R-3 będzie także jedna brygada dwuwagonowa (dojazd wypada dłuższy od trasy podstawowej, no ale jest fun!). Na 41 na 7 brygad popołudniowych - 2 z R-1 Wola i jedna z R-3 Mokotów (dojazd - przez całe miasto - ale przecież tramwaje muszą zwiedzać każdy zakątek sieci). Na pętli ZOO będą stały dwie rezerwy do uruchomienia w razie potrzeby - zgodnie z twardą logiką ZTM jedna będzie z R-3 Mokotów, druga z R-4 Żoliborz.

Walas
Posty: 17181
Rejestracja: 17 cze 2008, 10:27
Lokalizacja: Pruszków

Post autor: Walas » 15 mar 2009, 17:47

mkm101 pisze:Na pętli ZOO będą stały dwie rezerwy do uruchomienia w razie potrzeby - zgodnie z twardą logiką ZTM jedna będzie z R-3 Mokotów, druga z R-4 Żoliborz.
I one mają podobno wyjechać na 21.
1069, 7722
Ulubione wozy: 6207, 8888
817, WKD, R1, S1

Awatar użytkownika
florekf
Posty: 548
Rejestracja: 19 gru 2005, 22:52
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: florekf » 15 mar 2009, 18:38

Bardzo niebezpiecznie zrobiło się na przejściu od Gmachu PKP do "czterech śpiących", ludzie przyzwyczajeni do "zielonej fali" na przejściach dl apieszych wchodzą wprost pod rozpędzone autobusy i samochody skręcające z Solidarności w Targową w stronę Bródna.
Obrazek

Awatar użytkownika
chudzini7
Posty: 84
Rejestracja: 15 mar 2008, 19:03
Lokalizacja: Ząbki

Post autor: chudzini7 » 15 mar 2009, 21:51

florekf pisze:Bardzo niebezpiecznie zrobiło się na przejściu od Gmachu PKP do "czterech śpiących", ludzie przyzwyczajeni do "zielonej fali" na przejściach dl apieszych wchodzą wprost pod rozpędzone autobusy i samochody skręcające z Solidarności w Targową w stronę Bródna.
racja, też się z tym spotkałem
R.I.P. 709 Bródno-Podgrodzie - Zielonka (Kopernika)
Obrazek

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 17 mar 2009, 20:49

Ech, a Stawki się przytkali przez 13 i 41 :-#
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Dzulikiewicz
Posty: 730
Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46

Post autor: Dzulikiewicz » 17 mar 2009, 21:15

JacekM pisze:Ech, a Stawki się przytkali przez 13 i 41 :-#
Przecież 13 nie jeździ Stawkami.

JacekM
Śnieżynka
Posty: 10154
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:23

Post autor: JacekM » 17 mar 2009, 21:49

Chodzi mi o skrzyżowanie al. Jana Pawła II i Stawek.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.

Ikarus 5780
Posty: 791
Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
Lokalizacja: Marki / Saska Kępa

Post autor: Ikarus 5780 » 17 mar 2009, 22:42

Akurat pracuję niedaleko tamtego skrzyżowania i niestety tak jest, że czasami w szczycie spotykają się 13, 41, a czasami też 35 albo 36, wtedy długo się skręca ze Stawek, albo w drugą stronę - linie na JPII mają tą cechę, że jak w całej Warszawie jeżdżą stadami i czasami jest tak, że na przemian przyjadą te linie, które jadą prosto i skręcają i raz widziałem nawet 3 jeden za drugim, które jadą w różnych kierunach.
"Należy się zmieniać, by jakim jest się pozostać."


Marcovia Marki

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36745
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 18 mar 2009, 1:28

W związku z częściowym rozparcelowaniem postów zwracam uwagę, że o zmianach tras autobusowych można pisać w nowowydzielonym temacie "Remont Trasy W-Z - zmiany autobusowe", zaś o przebiegu remontu Trasy W-Z i aspektach technicznych w temacie "Modernizacja trasy tramwajowej w ciągu trasy W-Z" na podforum Infrastruktura Transportowa.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7747
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 18 mar 2009, 9:43

mkm101 pisze:Solówki na 5, 27 i 47, w DS - także całe 14.
Gdzieś muszą wyrabiać wozokilometry te wagony przygotowane na pseudodwukierunkowce.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 18 mar 2009, 10:51

A szkoda, można byłoby je użyć na trasie KOŁO - MŁYNÓW...

Awatar użytkownika
person
(geograf)
Posty: 8671
Rejestracja: 15 gru 2005, 2:45
Lokalizacja: z szafy

Post autor: person » 18 mar 2009, 12:16

SławekM pisze:A szkoda, można byłoby je użyć na trasie KOŁO - MŁYNÓW...
Z jednoczesnym skróceniem Z-1 do Młynowa?
Co ile kursowałaby taka linia i komu miałaby służyć?

ODPOWIEDZ