Na naprawy gwarancyjne do zakładu naprawczego wysyła się jednostkę w ostateczności, jak na prawdę nie można sobie z nią poradzić. KMy się obudziły, bo zaraz gwarancja gaśnie, a EW60 więcej stoją jak jeżdżą. Podobnie z resztą jak pozostałe modernizacje. Do huty to bym ich nie wysyłał. ZNTK jest od tego, żeby zrobić naprawę zgodnie z dokumentacją, więc niech robią.A można wiedzieć co dokładnie się stało tym EW?
Tabor Kolei Mazowieckich
Moderator: JacekM
to co, lepiej by było ster+środ+ster+środ?Flash8222 pisze:EU07+Wagon sterowniczy+Wagon środkowy+Wagon środkowy+Wagon sterowniczy. Ciekawe kto wpadł na pomysł by połączyć tak wagony
a tak poważnie, to mi się również zdarzyło widzieć ster+3x-środ+ster. OIDP jako KM 12443.
No nie tak do końca bo w zasadzie przy większych usterkach pracownicy KM mieli nawet zakaz samodzielnego naprawiania EW60 (aby nie utracić gwarancji). Więc za każdym razem gdy coś nawaliło to trzeba było serwis z ZNTK wołać.przewoz pisze:Na naprawy gwarancyjne do zakładu naprawczego wysyła się jednostkę w ostateczności, jak na prawdę nie można sobie z nią poradzić. KMyA można wiedzieć co dokładnie się stało tym EW?
To co maszyniści z Flirta nie moga na zwykłych ezt jeździć?fidzio pisze:Tutył: "WYKAZ SŁUŻB MASZYNISTÓW LOKOMOTYWOWNI GROCHÓW - FLIRT"rufio198 pisze:
I na podstawie służb wnioskujesz ze będzie ER 75 jeździł? Ciekawe
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Proponuje poczytać dokładnie cała dyskusję od wczoraj i dopiero pisać. Wyszczególniłem Ci na co masz zwrócić uwagę.zofey pisze:Po prostu jeden z tych kursów (wcześniejszy Otwock-Warszawa) jest o takiej porze kiedy wszystkie Flirty są albo na szlaku siedleckim, albo stoją w Siedlcach.
Drugi (Falenica) jest już realny.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Nie, no kurs jest realny, ale warunkiem jest brak rezerwy. Proste. Ale myślę, że aż tak twórcy rozkładu nie przekombinowali... A jak tak przekombinowali, to rozumiem, że dziś początek, bo w jednym obiegu do Siedlec pojechały kibelki.
Moga oczywiście, ale Rufi chyba nie rozumiesz o co mi chodzi to nie są służby "maszynistow flirtow" tylko sluzby robione na konkretnym taborze w tym sensie. Że te konkretne służby na tym wykazie planowo obsługiwane Flirtamirufio198 pisze:To co maszyniści z Flirta nie moga na zwykłych ezt jeździć?fidzio pisze: Tutył: "WYKAZ SŁUŻB MASZYNISTÓW LOKOMOTYWOWNI GROCHÓW - FLIRT"
or nie wyślefidzio pisze:Moga oczywiście, ale Rufi chyba nie rozumiesz o co mi chodzi to nie są służby "maszynistow flirtow" tylko sluzby robione na konkretnym taborze w tym sensie. Że te konkretne służby na tym wykazie planowo obsługiwane Flirtami
Masz nowe obiegi? Bo jak rano z roboty wychodziłem to nie było- bez obiegów żaden dyspozytor nie pośle Flirtów na Sk-ce na podstawie planów maszynistów
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach