![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Komunikacja miejska w Wawrze
Moderator: Wiliam
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36662
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Przykro mi, umknęło to przy kompilacji wersji finalnej na szybko z sześciu wariantów roboczych... ![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
![:( :(](./images/smilies/icon_sad.gif)
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
To dobrze, że będzie zwiększona częstotliwość 147, bo tak na prawdę to wy to wiecie i przekazujecie informcję nam - użytkownikom tego forum, a w porównaniu do liczby mieszkańców do których skierowany jest ten projekt, to my na tym forum jesteśmy tylko kropląBastian pisze:Przykro mi, umknęło to przy kompilacji wersji finalnej na szybko z sześciu wariantów roboczych...
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
the best 147!!
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36662
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Nie - na stronie jest to, co poszło w pismach do dzielnic. Natomiast to jest projekt, a nie info o zmianach - więc można to dopisać jako wynik konsultacji (rzeczywiście przyszło w sprawie 147 dużo maili). Nic straconego.
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
-
- Posty: 5092
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
- Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów
Jeszcze w sprawie proponowanego w projekcie skrócenia linii 123 do Wiatracznej i ograniczenia częstotliwości do 20/30 minut. Jeśli już, to może pójdźmy na całość i w ogóle skasujmy tę linię. Co w zamian?
1. Mimo wszystko 151 od pętli Gocław po trasie 123 do Wiatracznej. Linia 151 i tak jest już pokręcona i pracuje odcinkowo, więc świat się nie zawali jeśli pokręci się jeszcze trochę. Uzyskujemy za to fajną (i potrzebną) koordynację 115/148/151 między Wiatraczną i Gocławiem: 5 min. w szczycie, 6-7 min. poza szczytem.
Mimo pewnych wahań, 151 puściłbym też - wzorem 123 - Brazylijską i Międzynarodową. Os. Międzynarodowa uzyska w ten sposób w miarę łatwo dostępną linię na Trasę Ł.
Straci, co prawda, linię na Dw. Wschodni, ale nie przesadzajmy: jakie jest obecnie znaczenie tego punktu przesiadkowego? Bardzo niewielkie.
2. Po linii 151 zwolni się miejsce na pętli Gocław. Dzięki temu możemy zakrańcować tam 168 (dojazd po trasie Meissnera, Abrahama, Umińskiego), które byłoby linią przede wszystkim dla Gocławian, nie utykającą w korkach przy Płowieckiej i nie błądzącą po pustkowiach na Chełmżyńskiej i Strażackiej.
3. Co z relacją Gocław - Rembertów? Może wreszcie reaktywacja 143, bez krańcowania na Gocławiu, tylko z kryterium ulicznym po gocławskim obwodzie. Dla takiej linii częstotliwość 20/30/30 będzie w sam raz. W ten sposób będzie można skoordynować 143 z 515 na wspólnym odcinku rembertowskim.
1. Mimo wszystko 151 od pętli Gocław po trasie 123 do Wiatracznej. Linia 151 i tak jest już pokręcona i pracuje odcinkowo, więc świat się nie zawali jeśli pokręci się jeszcze trochę. Uzyskujemy za to fajną (i potrzebną) koordynację 115/148/151 między Wiatraczną i Gocławiem: 5 min. w szczycie, 6-7 min. poza szczytem.
Mimo pewnych wahań, 151 puściłbym też - wzorem 123 - Brazylijską i Międzynarodową. Os. Międzynarodowa uzyska w ten sposób w miarę łatwo dostępną linię na Trasę Ł.
Straci, co prawda, linię na Dw. Wschodni, ale nie przesadzajmy: jakie jest obecnie znaczenie tego punktu przesiadkowego? Bardzo niewielkie.
2. Po linii 151 zwolni się miejsce na pętli Gocław. Dzięki temu możemy zakrańcować tam 168 (dojazd po trasie Meissnera, Abrahama, Umińskiego), które byłoby linią przede wszystkim dla Gocławian, nie utykającą w korkach przy Płowieckiej i nie błądzącą po pustkowiach na Chełmżyńskiej i Strażackiej.
3. Co z relacją Gocław - Rembertów? Może wreszcie reaktywacja 143, bez krańcowania na Gocławiu, tylko z kryterium ulicznym po gocławskim obwodzie. Dla takiej linii częstotliwość 20/30/30 będzie w sam raz. W ten sposób będzie można skoordynować 143 z 515 na wspólnym odcinku rembertowskim.
... 5 zakrętów i 10 prostych dalej - na Olesin!man1956 pisze:Mimo pewnych wahań, 151 puściłbym też
Gdyby bardziej się wgłębić w te nasze rozważania, to wyjdzie 8 linii w samym Starym Rembertowie - niezadużo?man1956 pisze:Co z relacją Gocław - Rembertów?
Poczekajmy na zmiany bródnowskie. Wtedy zwolni się jeden z lepszych dla tych okolic numerków.man1956 pisze:Może wreszcie reaktywacja 143, bez krańcowania na Gocławiu, tylko z kryterium ulicznym po gocławskim obwodzie.
![:twisted: :twisted:](./images/smilies/icon_twisted.gif)
Myślę, że nikt z Gocławia nie pragnie wycieczki krajoznawczej po Saskiej Kępie, i druga sprawa - co z przystankiem w kierunku Młynowa przy Stacji Krwiodawstwa?man1956 pisze:Mimo pewnych wahań, 151 puściłbym też - wzorem 123 - Brazylijską i Międzynarodową. Os. Międzynarodowa uzyska w ten sposób w miarę łatwo dostępną linię na Trasę Ł.
Straci, co prawda, linię na Dw. Wschodni, ale nie przesadzajmy: jakie jest obecnie znaczenie tego punktu przesiadkowego? Bardzo niewielkie.
![Obrazek](http://jajcys.pl/stacja.jpg)
M-1 507 509 N22+N72
Nie zwolni się, 127 powinno pojechać przez Trakt.PiotrekP pisze:Poczekajmy na zmiany bródnowskie. Wtedy zwolni się jeden z lepszych dla tych okolic numerków
[ Dodano: |1 Cze 2009|, 2009 16:30 ]
Zresztą z wielu innych powodów się nie zwolni.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Gocław i tak ma sporo czerwonych połączeń jak na osiedle tak blisko centrum.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Dziś wracając pociągiem do Gocławka specjalnie się przyjrzałem. Korkowa jest bardzo szeroka, spokojnie można namalować tam linię przystankową jak na przystanku Sezam; dokładnie po środku między Stepową a Związkową. Mógłby być tam przystanek powrotny ze stacji, gdyby nie było żadnych szans na podciągnięcie normalnych autobusów w obu kierunkach pod samą Torową.Emdegger pisze: przystanek na Związkowej to bardzo ciekawy pomysł, bo do Łysakowskiej i Rezedowej dość daleko. Ale ja nie widzę w pobliżu absolutnie miejsca... Poza tym po dociągnięciu czegoś do pekapu przystanek straciłby rację bytu.
[ Dodano: |1 Cze 2009|, 2009 21:12 ]
Nie zgodzę się. Skoro już są tam te podmiejskie i będą, to należy je umiejętnie wykorzystać.R-11 Kleszczowa pisze:Dostępność podmiejskich jest żenująca, a przystanki na Trakcie Brzeskim są rodem z PKSu (chyba, że coś się w ostatnio zmieniło na plus). Nie można komunikacji opierać tam na podmiejskich. Stara Miłosna powinna mieć dwie linie miejskie - jedną na Wiatraczną, jedną do centrum dzielnicy i do PKP (obie z przyzwoitymi częstotliwościami).
411 i 502 to oddzielna historia. Smutna notabene![]()
Poniżej wszystkie 4 podmiejskie ze Starej Miłosnej:
Kod: Zaznacz cały
704,720,722,730 - LINIE STREFOWE
Przystanek: 1. PRASKIEGO PUŁKU 01 --> WIATRACZNA
DZIEŃ POWSZEDNI ŚWIĘTO i SOBOTA
|Godz. Minuty |Godz. Minuty |
| 4 | 46 55 | 4 | 55 |
| 5 | 19 33 55 | 5 | 06 49 |
| 6 | 09 15 37 47 57 | 6 | 58 |
| 7 | 28 28 52 | 7 | 06 24 |
| 8 | 00 28 39 | 8 | 16 25z 56 |
| 9 | 07 18 36 58 | 9 | 18 56 |
| 10 | 01 37 48 | 10 | 28 56 |
| 11 | 11 38 51 | 11 | 09 18 56 |
| 12 | 28 37 | 12 | 08 56 58 |
| 13 | 11 18 57 | 13 | 39 48 56 |
| 14 | 08 21 52 59 | 14 | 38 56 |
| 15 | 28 49 52 | 15 | 28 56 |
| 16 | 22 33 58 | 16 | 09 18 56 |
| 17 | 09 22 44 52 | 17 | 08 56 |
| 18 | 18 26 50 53 | 18 | 08 39 54 |
| 19 | 20 43 56 | 19 | 08 56 |
| 20 | 20 38 50 | 20 | 06 46 46x |
| 21 | 19 30x 45x | 21 | 09 58 |
| 22 | 09 36 45x | 22 | 26 |
| 23 | 03x 39x | 23 | 16x |
| 0 | 00x 36x | 00 | 36x |
Rozkład ważny od 2009-03-01
A 411 powinno służyć tylko Gocławiowi, a bodajże dwa wozy, które poświęcono na jego przedłużenie wrzucić do 502.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Skoordynować lepiej nie możesz, bo to kursy zamawiane przez gminy na konkretne, potrzebne mieszkańcom pory.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Podobnie jak podwójny kurs o 7:28. Może ewentualna linia miejska powinna robić za "koordynatora"?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.