Komunikacja miejska w Wawrze

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36662
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 31 maja 2009, 21:07

Przykro mi, umknęło to przy kompilacji wersji finalnej na szybko z sześciu wariantów roboczych... :(
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

pawulon
Posty: 528
Rejestracja: 02 sty 2008, 21:26
Lokalizacja: os Zerzeń

Post autor: pawulon » 31 maja 2009, 21:37

Bastian pisze:Przykro mi, umknęło to przy kompilacji wersji finalnej na szybko z sześciu wariantów roboczych... :(
To dobrze, że będzie zwiększona częstotliwość 147, bo tak na prawdę to wy to wiecie i przekazujecie informcję nam - użytkownikom tego forum, a w porównaniu do liczby mieszkańców do których skierowany jest ten projekt, to my na tym forum jesteśmy tylko kroplą ;-) a czy w takim razie istnieje szansa na dodanie tego elementu projektu na oficjalną stronę ZTM - do konsultacji społecznych? :-k
the best 147!!

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36662
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 01 cze 2009, 0:43

Nie - na stronie jest to, co poszło w pismach do dzielnic. Natomiast to jest projekt, a nie info o zmianach - więc można to dopisać jako wynik konsultacji (rzeczywiście przyszło w sprawie 147 dużo maili). Nic straconego.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Krzysiek_S
Posty: 5092
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:08
Lokalizacja: Wawer-Zerzeń-Zastów

Post autor: Krzysiek_S » 01 cze 2009, 10:37

Módlcie się za dobrymi rozstrzygnięciami na dzisiejszej RO Zerzeń[ będę przekonywał do projektu] i na jutrzejszej Komisji Samorządowej w urzędzie dzielnicy Wawer .
Wszystko jest zależne w sprawie wejścia projektu.

man1956
Posty: 1574
Rejestracja: 13 paź 2008, 1:38

Post autor: man1956 » 01 cze 2009, 11:59

Jeszcze w sprawie proponowanego w projekcie skrócenia linii 123 do Wiatracznej i ograniczenia częstotliwości do 20/30 minut. Jeśli już, to może pójdźmy na całość i w ogóle skasujmy tę linię. Co w zamian?

1. Mimo wszystko 151 od pętli Gocław po trasie 123 do Wiatracznej. Linia 151 i tak jest już pokręcona i pracuje odcinkowo, więc świat się nie zawali jeśli pokręci się jeszcze trochę. Uzyskujemy za to fajną (i potrzebną) koordynację 115/148/151 między Wiatraczną i Gocławiem: 5 min. w szczycie, 6-7 min. poza szczytem.

Mimo pewnych wahań, 151 puściłbym też - wzorem 123 - Brazylijską i Międzynarodową. Os. Międzynarodowa uzyska w ten sposób w miarę łatwo dostępną linię na Trasę Ł.
Straci, co prawda, linię na Dw. Wschodni, ale nie przesadzajmy: jakie jest obecnie znaczenie tego punktu przesiadkowego? Bardzo niewielkie.

2. Po linii 151 zwolni się miejsce na pętli Gocław. Dzięki temu możemy zakrańcować tam 168 (dojazd po trasie Meissnera, Abrahama, Umińskiego), które byłoby linią przede wszystkim dla Gocławian, nie utykającą w korkach przy Płowieckiej i nie błądzącą po pustkowiach na Chełmżyńskiej i Strażackiej.

3. Co z relacją Gocław - Rembertów? Może wreszcie reaktywacja 143, bez krańcowania na Gocławiu, tylko z kryterium ulicznym po gocławskim obwodzie. Dla takiej linii częstotliwość 20/30/30 będzie w sam raz. W ten sposób będzie można skoordynować 143 z 515 na wspólnym odcinku rembertowskim.

PiotrekP
Posty: 3497
Rejestracja: 04 wrz 2006, 19:17

Post autor: PiotrekP » 01 cze 2009, 13:14

man1956 pisze:Mimo pewnych wahań, 151 puściłbym też
... 5 zakrętów i 10 prostych dalej - na Olesin!
man1956 pisze:Co z relacją Gocław - Rembertów?
Gdyby bardziej się wgłębić w te nasze rozważania, to wyjdzie 8 linii w samym Starym Rembertowie - niezadużo?
man1956 pisze:Może wreszcie reaktywacja 143, bez krańcowania na Gocławiu, tylko z kryterium ulicznym po gocławskim obwodzie.
Poczekajmy na zmiany bródnowskie. Wtedy zwolni się jeden z lepszych dla tych okolic numerków. :twisted:

Awatar użytkownika
jajcys
Posty: 743
Rejestracja: 13 kwie 2008, 20:24
Lokalizacja: Saska/Stacja Krwiodawstwa

Post autor: jajcys » 01 cze 2009, 14:35

man1956 pisze:Mimo pewnych wahań, 151 puściłbym też - wzorem 123 - Brazylijską i Międzynarodową. Os. Międzynarodowa uzyska w ten sposób w miarę łatwo dostępną linię na Trasę Ł.
Straci, co prawda, linię na Dw. Wschodni, ale nie przesadzajmy: jakie jest obecnie znaczenie tego punktu przesiadkowego? Bardzo niewielkie.
Myślę, że nikt z Gocławia nie pragnie wycieczki krajoznawczej po Saskiej Kępie, i druga sprawa - co z przystankiem w kierunku Młynowa przy Stacji Krwiodawstwa?
Obrazek
M-1 507 509 N22+N72

Awatar użytkownika
Emdegger
Posty: 1699
Rejestracja: 24 wrz 2006, 12:30
Lokalizacja: z kobiety
Kontakt:

Post autor: Emdegger » 01 cze 2009, 16:30

PiotrekP pisze:Poczekajmy na zmiany bródnowskie. Wtedy zwolni się jeden z lepszych dla tych okolic numerków
Nie zwolni się, 127 powinno pojechać przez Trakt.

[ Dodano: |1 Cze 2009|, 2009 16:30 ]
Zresztą z wielu innych powodów się nie zwolni.
"Coś ci powiem chłopcze! Gdy będziesz wracał do domu dziś wieczór, a jakiś psychopata rzuci się na ciebie z garścią malin, nie przyłaź mi tutaj skomleć." - John Cleese

Awatar użytkownika
hubik
Posty: 197
Rejestracja: 24 lut 2008, 14:47
Lokalizacja: Warszawa - Gocław
Kontakt:

Post autor: hubik » 01 cze 2009, 16:37

jajcys pisze:Myślę, że nikt z Gocławia nie pragnie wycieczki krajoznawczej po Saskiej Kępie
tez tak uważam. Aż żal patrzec co pozostało z dawnego, szybkiego 501...
"I właściwie kto wódki nie pije ten jest wywrotowcem, tak
Świadomie uszczuplającym dochody państwa - bezideowcem"

Kazik - Cztery pokoje ;)

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 cze 2009, 20:40

hubik pisze:Aż żal patrzec co pozostało z dawnego, szybkiego 501...
E-5 i 411? :D
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 cze 2009, 20:43

Gocław i tak ma sporo czerwonych połączeń jak na osiedle tak blisko centrum.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Andrzej
Posty: 1519
Rejestracja: 15 gru 2005, 22:11

Post autor: Andrzej » 01 cze 2009, 20:45

Emdegger pisze: przystanek na Związkowej to bardzo ciekawy pomysł, bo do Łysakowskiej i Rezedowej dość daleko. Ale ja nie widzę w pobliżu absolutnie miejsca... Poza tym po dociągnięciu czegoś do pekapu przystanek straciłby rację bytu.
Dziś wracając pociągiem do Gocławka specjalnie się przyjrzałem. Korkowa jest bardzo szeroka, spokojnie można namalować tam linię przystankową jak na przystanku Sezam; dokładnie po środku między Stepową a Związkową. Mógłby być tam przystanek powrotny ze stacji, gdyby nie było żadnych szans na podciągnięcie normalnych autobusów w obu kierunkach pod samą Torową.

[ Dodano: |1 Cze 2009|, 2009 21:12 ]
R-11 Kleszczowa pisze:Dostępność podmiejskich jest żenująca, a przystanki na Trakcie Brzeskim są rodem z PKSu (chyba, że coś się w ostatnio zmieniło na plus). Nie można komunikacji opierać tam na podmiejskich. Stara Miłosna powinna mieć dwie linie miejskie - jedną na Wiatraczną, jedną do centrum dzielnicy i do PKP (obie z przyzwoitymi częstotliwościami).

411 i 502 to oddzielna historia. Smutna notabene =;
Nie zgodzę się. Skoro już są tam te podmiejskie i będą, to należy je umiejętnie wykorzystać.
Poniżej wszystkie 4 podmiejskie ze Starej Miłosnej:

Kod: Zaznacz cały

704,720,722,730  - LINIE STREFOWE

 Przystanek: 1. PRASKIEGO PUŁKU 01  -->  WIATRACZNA


 DZIEŃ POWSZEDNI                 ŚWIĘTO i SOBOTA

|Godz. Minuty                   |Godz. Minuty          |
|  4 | 46   55                  |  4 | 55              |
|  5 | 19   33   55             |  5 | 06   49         |
|  6 | 09   15   37   47   57   |  6 | 58              |
|  7 | 28   28   52             |  7 | 06   24         |
|  8 | 00   28   39             |  8 | 16   25z  56    |
|  9 | 07   18   36   58        |  9 | 18   56         |
| 10 | 01   37   48             | 10 | 28   56         |
| 11 | 11   38   51             | 11 | 09   18   56    |
| 12 | 28   37                  | 12 | 08   56   58    |
| 13 | 11   18   57             | 13 | 39   48   56    |
| 14 | 08   21   52   59        | 14 | 38   56         |
| 15 | 28   49   52             | 15 | 28   56         |
| 16 | 22   33   58             | 16 | 09   18   56    |
| 17 | 09   22   44   52        | 17 | 08   56         |
| 18 | 18   26   50   53        | 18 | 08   39   54    |
| 19 | 20   43   56             | 19 | 08   56         |
| 20 | 20   38   50             | 20 | 06   46   46x   |
| 21 | 19   30x  45x            | 21 | 09   58         |
| 22 | 09   36   45x            | 22 | 26              |
| 23 | 03x  39x                 | 23 | 16x             |
|  0 | 00x  36x                 | 00 | 36x             |

 Rozkład ważny od 2009-03-01
Potencjał jest, wystarczy lepiej to skoordynować i troszeczkę zagęścić, zwłaszcza w DS, zamiast dublować trasę odrębną linią na Grochów.
A 411 powinno służyć tylko Gocławiowi, a bodajże dwa wozy, które poświęcono na jego przedłużenie wrzucić do 502.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 cze 2009, 22:27

Skoordynować lepiej nie możesz, bo to kursy zamawiane przez gminy na konkretne, potrzebne mieszkańcom pory.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25414
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 01 cze 2009, 22:30

Ale dziura 6:57-7:28 jest urocza, sam przyznasz.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26847
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 01 cze 2009, 22:35

Podobnie jak podwójny kurs o 7:28. Może ewentualna linia miejska powinna robić za "koordynatora"?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Zablokowany