![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
SKM w Warszawie
Moderator: JacekM
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Ja rozumiem, że Tobie wszystko jedno, czy siedzisz w pociągu, czy w barze, ale to nie znaczy, że każdemu ![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
- humptyangel
- Posty: 554
- Rejestracja: 14 lip 2007, 18:48
- Lokalizacja: Pruszków
- Kontakt:
A tak właściwe o co się kłócicie. SIWZ na leasing mówi, ze układ typu metro ma być między I a II drzwiami patrząc do czoła jednostki. Reszta klasycznie. Poza tym jest wy,aganie, by układ metro można było zastąpić klasycznym bez ingerencji w konstrukcje pojazdu. Czyli mamy układ jak w 14WE.
Ja się obawiam bardziej o przetarg na 13 szt. na lotniskową.
Ja się obawiam bardziej o przetarg na 13 szt. na lotniskową.
Powyższy post wyraża jedynie opinię autora w dniu jego napisania:)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
![Obrazek](http://user.siskom.waw.pl/userftp/public/LOGO_SISKOM.jpg)
SISKOM - Stowarzyszenie Integracji Stołecznej Komunikacji
Przyznam szczerze, że mimo uciążliwej lokalizacji to stacja Warszawa Żwirki i Wigury jest świetnie wykorzystywana przez pracowników wszyskich pobliskich biurowców (Szczególnie nowe biurowce PKO ) kursem przed 9 rano od strony Służewca pzyjechała grupka z 15 osób i niemal wszyscy poszli w stronę przystanku Baleya) natomiast kursem o 9:00 z Śródmieścia przyjechało z 20 osób.
Przydałoby się więcej kursów pociągów na tej stacji ale domyślam się, że poprawi się dopiero po zupełnym ukoczeniu modernizacji torów w pobliżu Służewca?!
Przydałoby się więcej kursów pociągów na tej stacji ale domyślam się, że poprawi się dopiero po zupełnym ukoczeniu modernizacji torów w pobliżu Służewca?!
Ale to chyba jak się trafia 1 jednostka? Po wprowadzeniu wspólnego biletu to się z wielu kursów prawdziwe muchowozy zrobiły. Szeroki wybór miejsc na Śródmieściu czasem wręcz razi w kontekście naładowanych pociągów KM (nawet poza szczytem).Premo pisze:Obecnie już w Miłosnej często miejsc siedzących brakuje
Ech, te 4 składy to taka liczba, że nic z nimi nie zrobisz. Można spróbować ułożyć pod 3 obiegi dopasowane pod charakterystykę trakcyjną 19WE (zawsze te 4-5 minut na całej trasie powinien zgubić).zakładam że te 19WE to nie będą w 2 składy zestawione;)
-
- Posty: 202
- Rejestracja: 09 sty 2009, 15:06
Czy te pociągi mają już dopuszczenie? Bo jeśli tak to moim zdaniem powinny zacząć jak najszybciej trenować jazdę do Miłosnej. Te stosunkowo ciężkie i mocne jednostki, zwłaszcza jeśli pojadą w podwójnej trakcji, rozpędzane ostro do 130 mogą zdrowo obciążyć podstacje. A chyba już teraz nie jest za wesoło z zasilaniem na tym odcinku. Żeby się potem nie zrobił syf.zofey pisze:zakładam że te 19WE to nie będą w 2 składy zestawione;)
Z tego co mi wiadomo - nie.Czy te pociągi mają już dopuszczenie?
Tu jeszcze sprawa otwarta, ale jak już napisałem - do jazdy obserwowanej mają większą szansę trafić do Gdyni - tamtejsza SKM ma odpowiednią bazę dla nich, można wszystko zmierzyć, sprawdzić... Jeszcze chyba nie ma decyzji.podrozny113 pisze:Bo jeśli tak to moim zdaniem powinny zacząć jak najszybciej trenować jazdę do Miłosnej.
2,2MW, razem 4,4MW w szczycie, to jeszcze nie jest źle, odcinek Rembertów - Miłosna jest pod tym względem dość mocny na raziepodrozny113 pisze:zwłaszcza jeśli pojadą w podwójnej trakcji, rozpędzane ostro do 130 mogą zdrowo obciążyć podstacje.
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
ej tam, to są jakieś chwilowe zużycia. przecież do jazdy ze stałą 130 km/h te nowe pociągi nie będą potrzebowały dużo prądu;)
[ Dodano: |19 Cze 2009|, 2009 21:52 ]
kursy wyznaczone jako o 2 minuty krótsze:
te 4 które ze Śródmieścia ruszają do Miłosnej między 15:00-17:00
te 4 które z Miłosnej na Śródmieście wjeżdżają między 6:00-8:00
jeśli w zastępstwie pojedzie 14WE/EN57 to będą 2 minuty opóźnienia w Rembertowie, z których na Stadionie zrobi się minuta.
dlaczego nie Pruszków? Bo potrzebuje raczej 2-3 x 14WE
[ Dodano: |19 Cze 2009|, 2009 21:52 ]
kursy wyznaczone jako o 2 minuty krótsze:
te 4 które ze Śródmieścia ruszają do Miłosnej między 15:00-17:00
te 4 które z Miłosnej na Śródmieście wjeżdżają między 6:00-8:00
jeśli w zastępstwie pojedzie 14WE/EN57 to będą 2 minuty opóźnienia w Rembertowie, z których na Stadionie zrobi się minuta.
dlaczego nie Pruszków? Bo potrzebuje raczej 2-3 x 14WE
Ale to trzeba wszystko uwzględniać.zofey pisze:ej tam, to są jakieś chwilowe zużycia. przecież do jazdy ze stałą 130 km/h te nowe pociągi nie będą potrzebowały dużo prądu;)
3 pociągi 4 MW wiszące na jednym odcinku i podstacja wywali. Od Wschodniej do Miłosnej nieco jest, a Rembertów to tylko podstacja dosilająca. Zwykle ten układ wystarcza, ale kiedyś może nie wystarczyć. Warto dodać, że w okresie zimowym Rembertów sam zasila cały odcinek do Podskarbińskiej. Wschodnia nie wyrabia (grzanie składów). No i na przykład wtedy mogą być problemy.
Jak usłyszycie komentarz "rzadki prąd" to będzie właśnie to
![krzywy :]](./images/smilies/krzywy.gif)
2x19WE to wszak 8 wagonów. Pruszków może też ich potrzebować. Zysk czasowy też około 2 minut pewnie....zofey pisze:dlaczego nie Pruszków? Bo potrzebuje raczej 2-3 x 14WE
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Jak prąd rzadki, to weź wiadro idź i przynieść dodatkowego
(stary dowcip motorniczych)
![Razz :p](./images/smilies/tongue.gif)
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Własnie z 15 minut temu z Mińska w kierunku Warszawy pojechał dwuskład 14WE. Nie podejrzewam o wizytę w ZNTK, bo w soboty nie ma czego tam szukać. Prędziej przypuiszczam, że PLK wzięła się za rozjazdy w Miłosnej i może jeden tor jest nieprzejezdny i zawrotka dopiero w Mińsku. Możliwe.