KM po ukoĹczeniu budowy pierwszej linii Metra
Moderator: Wiliam
Byłem dzisiaj na Cmentarzu Wawrzyszewskim i zauważyłem ze sporo ludzi korzysta z połacznia między cmentarnego w postaci 409.
Akurat widzialem jak z dwoch manów które przyjechały z północnego na wawrzyszewie
wysiadła m/w połowa pasazerów .Ja rozumiem że 409 w nowej relacji na metro Młociny jest potrzebne i
zapewni szybszy dojazd pasażerom z całej Warszawy którzy tylko kieruja sie na północny. Nie mniej jednak powinna być jakas
linia bezposrenio łączaca brame główna północnego z Cm.Wawrzyszewskim.Kiedys była linia 142 która z czasem została zastapiona
na wydłuzonej trasie do Łomianek przez 701 ale obecna jego trasa wiedzie na Metro MŁociny.Skoro juz nie długo bedzie wolny numer
"142" moze mozna by pomyslec o jej reaktywacji.Mogła by jechac z Metra Marymont po obecnej trasie 409 tylko do bramy głównej.
Częstotliwość: co 30 min w dni zwykle , a w swieto 30 , w godz.miedzy 9 a 17 co 20 min.Wozy juz nie długo bedzie miał mobilis z nowej umowy.
Zastanawiam sie tylko czy aby linia na tej trasie w dni zwykłe to nie za duże hura z mojej strony nawet co 30 min.
Akurat widzialem jak z dwoch manów które przyjechały z północnego na wawrzyszewie
wysiadła m/w połowa pasazerów .Ja rozumiem że 409 w nowej relacji na metro Młociny jest potrzebne i
zapewni szybszy dojazd pasażerom z całej Warszawy którzy tylko kieruja sie na północny. Nie mniej jednak powinna być jakas
linia bezposrenio łączaca brame główna północnego z Cm.Wawrzyszewskim.Kiedys była linia 142 która z czasem została zastapiona
na wydłuzonej trasie do Łomianek przez 701 ale obecna jego trasa wiedzie na Metro MŁociny.Skoro juz nie długo bedzie wolny numer
"142" moze mozna by pomyslec o jej reaktywacji.Mogła by jechac z Metra Marymont po obecnej trasie 409 tylko do bramy głównej.
Częstotliwość: co 30 min w dni zwykle , a w swieto 30 , w godz.miedzy 9 a 17 co 20 min.Wozy juz nie długo bedzie miał mobilis z nowej umowy.
Zastanawiam sie tylko czy aby linia na tej trasie w dni zwykłe to nie za duże hura z mojej strony nawet co 30 min.
Nie ma takiego miasta Londyn, jest Lądek, Lądek Zdrój.
Jaki problem na Sokratesa przesiąść się w tramwaj i podjechać JEDEN przystanek?148 pisze:Byłem dzisiaj na Cmentarzu Wawrzyszewskim i zauważyłem ze sporo ludzi korzysta z połacznia między cmentarnego w postaci 409.
Akurat widzialem jak z dwoch manów które przyjechały z północnego na wawrzyszewie
wysiadła m/w połowa pasazerów .Ja rozumiem że 409 w nowej relacji na metro Młociny jest potrzebne i
zapewni szybszy dojazd pasażerom z całej Warszawy którzy tylko kieruja sie na północny. Nie mniej jednak powinna być jakas
linia bezposrenio łączaca brame główna północnego z Cm.Wawrzyszewskim.Kiedys była linia 142 która z czasem została zastapiona
na wydłuzonej trasie do Łomianek przez 701 ale obecna jego trasa wiedzie na Metro MŁociny.Skoro juz nie długo bedzie wolny numer
"142" moze mozna by pomyslec o jej reaktywacji.Mogła by jechac z Metra Marymont po obecnej trasie 409 tylko do bramy głównej.
Częstotliwość: co 30 min w dni zwykle , a w swieto 30 , w godz.miedzy 9 a 17 co 20 min.Wozy juz nie długo bedzie miał mobilis z nowej umowy.
Zastanawiam sie tylko czy aby linia na tej trasie w dni zwykłe to nie za duże hura z mojej strony nawet co 30 min.
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
Na odrębną linię z Wawrzyszewskiego na Główną Bramę szkoda brygad.
Można ostatecznie wygiąć 170 w DS przez Reymonta i Wólczyńską, ale czy naprawdę jest sens? Moim zdaniem nie.
A skoro już tak cmentarnie się zrobiło, to mam nadzieję, że skończy się wreszcie przegubowa rozrzutność na 409 w okresach nieokołoświątecznych? A w ogóle to może uzwyklenie i koordynacja z 701?
Można ostatecznie wygiąć 170 w DS przez Reymonta i Wólczyńską, ale czy naprawdę jest sens? Moim zdaniem nie.
A skoro już tak cmentarnie się zrobiło, to mam nadzieję, że skończy się wreszcie przegubowa rozrzutność na 409 w okresach nieokołoświątecznych? A w ogóle to może uzwyklenie i koordynacja z 701?
Mnie to się wydaje, że z czasem ta linia podzieli los 210desert_eag pisze:Na odrębną linię z Wawrzyszewskiego na Główną Bramę szkoda brygad.
Można ostatecznie wygiąć 170 w DS przez Reymonta i Wólczyńską, ale czy naprawdę jest sens? Moim zdaniem nie.
A skoro już tak cmentarnie się zrobiło, to mam nadzieję, że skończy się wreszcie przegubowa rozrzutność na 409 w okresach nieokołoświątecznych? A w ogóle to może uzwyklenie i koordynacja z 701?
Żeby którki ITS mógł tam jeździć, to by się już dawno taką zamianę zrobiło. A tak szkoda kasy na wymiany pozwoleń itp.desert_eag pisze:mam nadzieję, że skończy się wreszcie przegubowa rozrzutność na 409 w okresach nieokołoświątecznych? A w ogóle to może uzwyklenie i koordynacja z 701?
Uzwyklenie? Bez przesady. A koordynacja będzie.desert_eag pisze:A w ogóle to może uzwyklenie i koordynacja z 701?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Posty: 1279
- Rejestracja: 07 lis 2007, 13:12
A teraz przy zmianie trasy nie trzeba wymienić pozwoleń? Niech wejdzie Mobilis/Redutowa.pawcio pisze:Żeby którki ITS mógł tam jeździć, to by się już dawno taką zamianę zrobiło. A tak szkoda kasy na wymiany pozwoleń itp.
A jaki tam będzie zysk czasowy? Rzędu 4 minut chociaż? Wszystko na żądanie prawie!Uzwyklenie? Bez przesady.
1) O jakie pozwolenia chodzi? O zezwolenia? Przecież w wypadku zmiany typu taboru nie trzeba ich wymieniać. Pytanie czy ITSk nie musi mieć krańca po prawej stronie?desert_eag pisze:A teraz przy zmianie trasy nie trzeba wymienić pozwoleń? Niech wejdzie Mobilis/Redutowa.pawcio pisze:Żeby którki ITS mógł tam jeździć, to by się już dawno taką zamianę zrobiło. A tak szkoda kasy na wymiany pozwoleń itp.A jaki tam będzie zysk czasowy? Rzędu 4 minut chociaż? Wszystko na żądanie prawie!Uzwyklenie? Bez przesady.
Poza tym wydaje mi się, że tam wystarczyłoby 701f zagęszczające do 15 minut w DS z kursami do bramy zachodniej.
- Solaris U10
- Posty: 2706
- Rejestracja: 18 gru 2005, 13:26
Nie ma mowy Przynajmniej póki to są BWL-ki z 406 (nie życzę sobie planowej gniotowej zarazy na tej linii )Solaris U10 pisze:Jeszcze więcej sensu miałaby ta linia, gdyby wszystkie brygady były niskie (skoro jest głównie dla emerytów utworzona )
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
No właśnie o to chodzi. Gdyby inny prywaciarz też miał zestaw solo+przegub, to by problemu nie było. MZA nie wchodzi w rachubę, bo gdyby dołożyć oficjalne dojazdy i zjazdy, to by trzeba było po jednym kursie wyciąć, by utrzymać te brygady jako maratony.marcus pisze:O zezwolenia? Przecież w wypadku zmiany typu taboru nie trzeba ich wymieniać. Pytanie czy ITSk nie musi mieć krańca po prawej stronie?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
- Zbanowany
- Posty: 4807
- Rejestracja: 14 lip 2006, 10:18
- Lokalizacja: Ten co dostał zakaz pisania, bo pogocika upodlił
Czemu nie może tej lini obsłużyć Mobilis?pawcio pisze:Żeby którki ITS mógł tam jeździć, to by się już dawno taką zamianę zrobiło. A tak szkoda kasy na wymiany pozwoleń itp.
[ Dodano: |22 Cze 2009|, 2009 20:07 ]
No niestety niema, więc skoro przeguby sie marnują, a ITS solo nie obejmuje obsługą tej części miasta, to gdzie tkwi problem, aby obsługe przejął Mobilis?pawcio pisze:No właśnie o to chodzi. Gdyby inny prywaciarz też miał zestaw solo+przegub, to by problemu nie było.
Czyżby zbyt duża liczba wozokilometrów?