Objazdy tramwajowe 2009
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
5) 13N (niestety, nie wiem z którego zakładu - ale było czyste więc chyba R-3 ) na 33. Co na to zSIP? No cóż, chyba był spóźniony, bo go nie było na liście a następne ze 12 minut
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
TW trzeba pytać. Oni tym zarządzają.mkm101 pisze:wymiany motorniczych linii 10 na przystanku Woronicza>PDPS. Brak kibelka, brak miejsca by spokojnie coś przegryźć. Jak sobie to ZTM wyobraża zimą?
Spróbuj sobie to przesuwać (tylko 17 i 19, bo 35 wróciła do dawnego swojego podstawowego rozkładu), to się przekonasz. Bo nie wykluczam, że gdzieś jakiś błąd w logice rozumowania mógł być popełniony.mkm101 pisze:1) "doskonała" koordynacja linii 17, 19 i 35 które przez pół W-wy jadą po tej samej trasie.
[...]
Nie dało się lepiej?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To TW a nie ZTM decyduje o miejscu zmiany?pawcio pisze:TW trzeba pytać. Oni tym zarządzająmkm101 pisze:wymiany motorniczych linii 10 na przystanku Woronicza>PDPS. Brak kibelka, brak miejsca by spokojnie coś przegryźć. Jak sobie to ZTM wyobraża zimą?
17 jest skojarzone z 14 na PDPS i w szczycie i poza, natomiast 14 jest skojarzone z 35 tylko poza szczytem. Można spróbować przesunąc nieco 14+17. Co do DS (19/35 3-12) to na Puławskiej 4/19 jest w układzie 6-9, więc można przesunąć 19 o max 3 min, tak by nieco rozsunąć 19 od 35. Tu chyba należałoby się jeszcze raz przyjrzeć całej Marszałkowskiej i Puławskiej (pary 19/35, 14/17 i do tego 4).pawcio pisze:Spróbuj sobie to przesuwać (tylko 17 i 19, bo 35 wróciła do dawnego swojego podstawowego rozkładu), to się przekonasz. Bo nie wykluczam, że gdzieś jakiś błąd w logice rozumowania mógł być popełniony.mkm101 pisze:1) "doskonała" koordynacja linii 17, 19 i 35 które przez pół W-wy jadą po tej samej trasie.
Nie dało się lepiej?
Inna sprawa że gdyby pomóc pasażerom dodatkowymi kursami 14 w szczycie (PDPS-Wilanowska) to przestaje istnieć potrzeba koordynowania 14 z 17 w szczycie co pozwoliłoby na nieograniczone działania na 17 (właśnie wtedy gdy 17 jeździ w parze z 19).
BTW - podobno był płacz że przez te remonty TW nie wyrobi wozokm w tym roku. Jeśli tak to dlaczego takie cięcia na 14?
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To było przed 5/10 na objazdy.mkm101 pisze: BTW - podobno był płacz że przez te remonty TW nie wyrobi wozokm w tym roku.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie znam dokładnych ustaleń, ale wydaje mi się, że tak. Bo w TW nawet specjalna komórka na tą okoliczność powstała.mkm101 pisze:To TW a nie ZTM decyduje o miejscu zmiany?
Nie wiem, czy 14 też nie wróciła do swojego starego rozkładu. A parę 4/19 trzeba jeszcze zweryfikować pod kątem 33 na Wyścigach. Nie wiem czemu, ale tam koordynacja rzadko kiedy wychodzi choćby znośna.mkm101 pisze:17 jest skojarzone z 14 na PDPS i w szczycie i poza, natomiast 14 jest skojarzone z 35 tylko poza szczytem. Można spróbować przesunąc nieco 14+17. Co do DS (19/35 3-12) to na Puławskiej 4/19 jest w układzie 6-9, więc można przesunąć 19 o max 3 min, tak by nieco rozsunąć 19 od 35. Tu chyba należałoby się jeszcze raz przyjrzeć całej Marszałkowskiej i Puławskiej (pary 19/35, 14/17 i do tego 4).
Pętla Wilanowska jest obecnie wyłączona z ruchu na okoliczność jej remontu.mkm101 pisze:Inna sprawa że gdyby pomóc pasażerom dodatkowymi kursami 14 w szczycie (PDPS-Wilanowska) to przestaje istnieć potrzeba koordynowania 14 z 17 w szczycie co pozwoliłoby na nieograniczone działania na 17 (właśnie wtedy gdy 17 jeździ w parze z 19).
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
To by zmieniało postać rzeczypawcio pisze:Nie znam dokładnych ustaleń, ale wydaje mi się, że tak. Bo w TW nawet specjalna komórka na tą okoliczność powstała.mkm101 pisze:To TW a nie ZTM decyduje o miejscu zmiany?
Zawsze można zmodyfikowaćpawcio pisze:Nie wiem, czy 14 też nie wróciła do swojego starego rozkładu.mkm101 pisze:(ciach koordynacje). Tu chyba należałoby się jeszcze raz przyjrzeć całej Marszałkowskiej i Puławskiej (pary 19/35, 14/17 i do tego 4).
Czy 33 trzeba koordynować z parą 4/19? Znaczenie 33 na tym odcinku jest chyba niewielkie. Ważniejsze jest raczej rozdzielenie 19 i 33 na odcinku żoliborskim.pawcio pisze:A parę 4/19 trzeba jeszcze zweryfikować pod kątem 33 na Wyścigach. Nie wiem czemu, ale tam koordynacja rzadko kiedy wychodzi choćby znośna.
No tak. Kursy "skrócone" do Wyścigów to chyba już za dużo wozokm. Tylko czy pracownicy Służewca to wytrzymają (zwłaszcza jak się zrobi cieplej)pawcio pisze:Pętla Wilanowska jest obecnie wyłączona z ruchu na okoliczność jej remontu.mkm101 pisze:Inna sprawa że gdyby pomóc pasażerom dodatkowymi kursami 14 w szczycie (PDPS-Wilanowska) to przestaje istnieć potrzeba koordynowania 14 z 17 w szczycie co pozwoliłoby na nieograniczone działania na 17 (właśnie wtedy gdy 17 jeździ w parze z 19).
I koordynacja typu 2-2-6 w relacji Wyścigi-Wilanowska? Na dojeździe do metra? No nie wiem.mkm101 pisze:Czy 33 trzeba koordynować z parą 4/19? Znaczenie 33 na tym odcinku jest chyba niewielkie. Ważniejsze jest raczej rozdzielenie 19 i 33 na odcinku żoliborskim.
Jeszcze więcej roboty? Ambitne, ale za nadgodziny jakoś nikt płacić się nie pali.mkm101 pisze:Zawsze można zmodyfikować
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Z al. Lotników chyba szybciej jest na MSłużew, a ZP Wyścigi i ZP Niedźwiedzia chyba aż takiej liczby pasażerów nie dają by koordynacja 4+19/33 była najważniejsza dla sieci.pawcio pisze:I koordynacja typu 2-2-6 w relacji Wyścigi-Wilanowska? Na dojeździe do metra? No nie wiem.mkm101 pisze:Czy 33 trzeba koordynować z parą 4/19? Znaczenie 33 na tym odcinku jest chyba niewielkie. Ważniejsze jest raczej rozdzielenie 19 i 33 na odcinku żoliborskim.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26840
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Niska podłoga na 5 to granda i skandal. Lepiej było dać drugą na 17.
Do ogródka dorzucę jeszcze bardzo słabą koordynację na Młynarskiej - kier. Centrum: międzyszczyt 8-5-2, DS 10-5.
[ Dodano: |23 Cze 2009|, 2009 08:44 ]
Do ogródka dorzucę jeszcze bardzo słabą koordynację na Młynarskiej - kier. Centrum: międzyszczyt 8-5-2, DS 10-5.
[ Dodano: |23 Cze 2009|, 2009 08:44 ]
Tyle, że kursy wariantowe na mapie komunikacyjnej do niej są wciąż zaznaczonepawcio pisze:Pętla Wilanowska jest obecnie wyłączona z ruchu na okoliczność jej remontu.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy 72 naprawdę musi kursować na Żerań? Na Sobieskiego można ściąć częstotliwość kursowania busów do metra o 1/3, więc czemu nie można wyciąć 1/3 kursów z Jagiellońskiej, skoro "tramwaj odbija się tam od tramwaju" (kursujące niedawno przez Stawki 78 trudno nazwać przydatnym połączeniem dla mieszkańców Tarchomina, więc mniej kursów do metra/miasta było już przy III etapie Trasy WZ)?
Przed remontem przez Babkę w relacji wschód-zachód przejeżdżała tylko 1. Obecnie przejeżdżają już trzy linie. Nie za dużo?
Czy zamiast 72 na wydłużonej trasie do Górczewskiej nie mogło pojechać 27? Na Babce najwięcej narzekań jest na brak przystanku Z-4 przed rondem (od strony Żoliborza; choć w tym przypadku akurat rozumiem, że tam nie ma miejsca i możliwości zrobienia przystanku) i właśnie na jedną tylko linię skręcającą z Żoliborza na Wolę. Na dodatek (puste) 72 zawsze odjeżdża chwilę przed (pełnym) 33, uniemożliwiając przesiadkę w stronę Woli Ludzie mają na co narzekać. Podejrzewam, że jeszcze bardziej narzekają jak przy PDTcie wysiądą z 24 celem dojechania np. do Sokołowskiej.
Reszta 20-godzinnych obserwacji z Babki: w stronę centrum 78 zawsze w parze z 28, podobnie jak podążające za sobą 17, 19 i 35. W stronę Bielan jadą razem 28, 19 i 33. Słodkie.
Po co koordynacja 5, 17 i 78 na Marymonckiej? Jej efektem jest przyjazd na Babkę (pełnego) 78 chwilę przed (pustą) 17-tką. Szkoda wozów...
W tramwajach linii 78 zdarzają się tablice boczne z trasą przez Stawki. Trochę myli to pasażerów.
Przed remontem przez Babkę w relacji wschód-zachód przejeżdżała tylko 1. Obecnie przejeżdżają już trzy linie. Nie za dużo?
Czy zamiast 72 na wydłużonej trasie do Górczewskiej nie mogło pojechać 27? Na Babce najwięcej narzekań jest na brak przystanku Z-4 przed rondem (od strony Żoliborza; choć w tym przypadku akurat rozumiem, że tam nie ma miejsca i możliwości zrobienia przystanku) i właśnie na jedną tylko linię skręcającą z Żoliborza na Wolę. Na dodatek (puste) 72 zawsze odjeżdża chwilę przed (pełnym) 33, uniemożliwiając przesiadkę w stronę Woli Ludzie mają na co narzekać. Podejrzewam, że jeszcze bardziej narzekają jak przy PDTcie wysiądą z 24 celem dojechania np. do Sokołowskiej.
Reszta 20-godzinnych obserwacji z Babki: w stronę centrum 78 zawsze w parze z 28, podobnie jak podążające za sobą 17, 19 i 35. W stronę Bielan jadą razem 28, 19 i 33. Słodkie.
Po co koordynacja 5, 17 i 78 na Marymonckiej? Jej efektem jest przyjazd na Babkę (pełnego) 78 chwilę przed (pustą) 17-tką. Szkoda wozów...
W tramwajach linii 78 zdarzają się tablice boczne z trasą przez Stawki. Trochę myli to pasażerów.
Jak nie ma jak jest.person pisze:Na Babce najwięcej narzekań jest na brak przystanku Z-4 przed rondem (od strony Żoliborza;
Co prawda nie przed rondem ale za (po stronie Arkadii). Ten przystanek jest przelotowy i całkiem legalnie wsiada się w Z-4. Zresztą z obserwacji widać, że coraz więcej osób z tego korzysta.