Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
Teokryt
- Posty: 3846
- Rejestracja: 05 paź 2007, 19:48
Post
autor: Teokryt » 09 lip 2009, 19:28
Websterek pisze:Ja o 12 w DP widziałem samego kierowce w wozie..
Potwierdzam. Zdarzają sie takie przypadki, jednak jaki jest cel funkcjonowania Z-3?
bo do M. Plac Wilsona jest 205 i 157 a nawet i 116. Poza tym od Muranowskiej są Tramwaje. wiec co? po drodze jest bez Z-3 maximum jedna przesiadka.
-
Molo
- Posty: 643
- Rejestracja: 18 gru 2005, 18:56
Post
autor: Molo » 09 lip 2009, 20:49
Dzięki Z-3 Ztm ma świetny argument , że skierowanie 520 na Wolę było słuszne
-
fraktal
- Posty: 5503
- Rejestracja: 17 gru 2005, 12:03
Post
autor: fraktal » 09 lip 2009, 21:13
Dzięki Z-3 Ztm ma świetny argument , że skierowanie 520 na Wolę było słuszne
Ja wiem? Zawsze obrońcy 520 mogą powiedzieć, że gdyby Z-3 jeździło do ścisłego centrum (tj. do Metra Politechnika), to woziłoby więcej osób, a tak mało kto tym jeździ, bo i po co.
-
MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Post
autor: MeWa » 09 lip 2009, 21:32
fraktal pisze:Dzięki Z-3 Ztm ma świetny argument , że skierowanie 520 na Wolę było słuszne
Ja wiem? Zawsze obrońcy 520 mogą powiedzieć, że gdyby Z-3 jeździło do ścisłego centrum (tj. do Metra Politechnika), to woziłoby więcej osób, a tak mało kto tym jeździ, bo i po co.
jak miało dłuższą trasę, to też nie grzeszyło frekwencją.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
-
Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Post
autor: Glonojad » 09 lip 2009, 21:59
MeWa pisze:fraktal pisze:Ja wiem? Zawsze obrońcy 520 mogą powiedzieć, że gdyby Z-3 jeździło do ścisłego centrum (tj. do Metra Politechnika), to woziłoby więcej osób, a tak mało kto tym jeździ, bo i po co.
jak miało dłuższą trasę, to też nie grzeszyło frekwencją.
Dokładnie tak! Tu nie ma co dyskutować - test polowy był i dał wyniki jednoznaczne.
Zresztą podobnie jak 520 które od Bankowca wymierało.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
-
ZaciszaniN
- Posty: 4434
- Rejestracja: 15 gru 2005, 20:44
- Lokalizacja: 100% WaRsZaWa
-
Kontakt:
Post
autor: ZaciszaniN » 10 lip 2009, 0:48
Gdyby Z-3 wydłużyć w drugą stronę, tzn. żeby jechała do M Marymontu, to na pewno linia zyskałaby na popularności.
Zapraszam do oglądania moich zdjęć ze stołecznej aglomeracji na PHOTOTRANS.
-
Domino2001
- Posty: 1767
- Rejestracja: 08 sty 2009, 9:03
- Lokalizacja: Warszawa-Ursynów (Zachodni)
Post
autor: Domino2001 » 10 lip 2009, 7:51
Nie sądzę, wogóle powinno się ją zlikwidować.
Najczęściej jeżdżę liniami: M1, 179, 185, 195, 209, 503, 737.
-
bartoni722
- Posty: 12144
- Rejestracja: 20 mar 2009, 19:40
- Lokalizacja: Z najlepszej dzielnicy Warszawy-czyli Uuk
Post
autor: bartoni722 » 10 lip 2009, 11:27
Przegubowiec pisze:
10-07-2009 • 103 na nowej trasie będzie kursować co 15 minut w tygodniu i co 20 w weekendy. Zapewni to 7+1 brygad w dp i 5 (w tym maraton) w ds. W tygodniu 103 obsługiwać będzie Redutowa i Mobilis, a w weekendy tylko Mobilis.
W portfolio Stalowej zagości znów linia 135 pod postacią zabranego z PKS dodatku 07.
Popołudniowy dodatek na 104 będzie o metr dłuższy. Wyjedzie nań libero zamiast soliny. Natomiast popołudniowa BWL-064 kursująca na 721 i 728 będzie o 5,5 metra dłuższa – wyjedzie tam przegubowy ikarus zamiast krótkiego
-
Jamnik
- Posty: 3835
- Rejestracja: 15 gru 2005, 21:58
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: Jamnik » 16 lip 2009, 21:03
Chyba o tym jeszcze nie było, więc informuję.
Od 11.07:
125
zmiana charakteru br. 11 na 011
506
09 z R-2 do R-5
Z-4
4 z R-2 do R-1
-
pawcio
- Posty: 25436
- Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
- Lokalizacja: Os. Wilga
Post
autor: pawcio » 16 lip 2009, 21:57
Jamnik pisze:Z-4
4 z R-2 do R-1
Na Z-4 w DS to w ogóle jest nowy rozkład.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
-
marcus
- Posty: 612
- Rejestracja: 20 wrz 2008, 23:24
- Lokalizacja: Ursus
Post
autor: marcus » 17 lip 2009, 12:31
maciek.dab859 pisze:Na weekendowym Z76 będzie Solina, czy może aż Libero?
Libero.
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 24 lip 2009, 12:57
Na 123 powinny jeżdzić gnioty i Ikarusy -szkoda MANów i Solarisów na Chrzanowskiego kierować. A Stalowa zamiast na 502, czy 123 mogłaby jeździć na 111. Dojazdy i zjazdy z Bankowego pasują.
marekb
-
eMeLPe
- Posty: 848
- Rejestracja: 01 lip 2009, 13:21
- Lokalizacja: Pruszków Płd-Zach (ZP 4196)
Post
autor: eMeLPe » 24 lip 2009, 15:16
marekb pisze:Na 123 powinny jeżdzić gnioty i Ikarusy -szkoda MANów i Solarisów na Chrzanowskiego kierować. A Stalowa zamiast na 502, czy 123 mogłaby jeździć na 111. Dojazdy i zjazdy z Bankowego pasują.
111 w wersji ZEA R-4 mogłoby też dojeżdżać/zjeżdżać na Rondzie Waszyngtona...
M-1 PKS S-1 7 9 709 727 KM1 KM8 WKD N85
KM WPR: 1, 2
-
marekb
- Posty: 1031
- Rejestracja: 23 cze 2009, 11:08
- Lokalizacja: Warszawa
Post
autor: marekb » 24 lip 2009, 15:26
eMeLPe pisze:marekb pisze:Na 123 powinny jeżdzić gnioty i Ikarusy -szkoda MANów i Solarisów na Chrzanowskiego kierować. A Stalowa zamiast na 502, czy 123 mogłaby jeździć na 111. Dojazdy i zjazdy z Bankowego pasują.
111 w wersji ZEA R-4 mogłoby też dojeżdżać/zjeżdżać na Rondzie Waszyngtona...
509 powinno być dla ITSu i dla "Ostrobramskiej"
111 dla "Stalowej" , "Redutowej"
311 dla "Ostrobramskiej" wzamian "Stalowa" powinna przejąć dodatkowe brygady na 140
marekb