O trybie SB
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
W TW są nowe zasady przeprowadzania trybu SB
- wozy odjeżdżają z krańca tylko w czasie następnych z możliwością puszczania wozów równo pomiędzy brygadami Totalna bzdura, ciekawe co będzie jak wozy zjadą w stadzie na przyklad w sztuk a częstotliwość wynosi np.10 minut. Gdzie będą te wozy stać ?
- SB od przyjazdu 10' po odjeździe szczególnie w przypadku zatrzymań i krótkich postojów
- Skróty realizowane bez pasażerów
- wozy odjeżdżają z krańca tylko w czasie następnych z możliwością puszczania wozów równo pomiędzy brygadami Totalna bzdura, ciekawe co będzie jak wozy zjadą w stadzie na przyklad w sztuk a częstotliwość wynosi np.10 minut. Gdzie będą te wozy stać ?
- SB od przyjazdu 10' po odjeździe szczególnie w przypadku zatrzymań i krótkich postojów
- Skróty realizowane bez pasażerów
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
takie skróty tylko denerwują pasażerów, jak np. po zatrzymaniu tramwaj kończy na Narutowicza i potem trzeba czekać nie wiadomo ile na dalsze połączenie...JKTpl pisze:To może jeszcze zrobią zjazdy bez pasażerów, co?- Skróty realizowane bez pasażerów
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Pewnie o nowej umowie wieloletniej.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Nie wiem jak opisać to zdarzenie, bo czy kierowca może sam zadecydować o trybie SB? Dzisiaj dziwna sytuacja na 147: otóż z uwagi na panujące korki na trasie jechały sobie dwie brygady jedna za drugą w stronę Dw Wschodniego (Kijowska) - widziane na Zwoleńskiej. Jedna jechała z ludźmi druga natomiast miała na wyświetlaczu PT. Przecież gdyby obowiązywał tryb SB, to tak brygada powinna możliwie najszybciej dostać się na dugą pętlę, a nie jechać po trasie! Po za tym, czy przewoźnik może wprowadzić taki tryb drogą radiową/telefoniczną? W drugą stronę również przyjechały dwie brygady (z czego druga to znowu ta sama brygada co wcześniej miała PT) i w obu byli pasażerowie, chociaż w tej pierwszej zdecydowanie więcej!
the best 147!!
Przewoźnik jak najbardziej może tryb SB zarządzić drogą radiową.pawulon pisze:Nie wiem jak opisać to zdarzenie, bo czy kierowca może sam zadecydować o trybie SB? Dzisiaj dziwna sytuacja na 147: otóż z uwagi na panujące korki na trasie jechały sobie dwie brygady jedna za drugą w stronę Dw Wschodniego (Kijowska) - widziane na Zwoleńskiej. Jedna jechała z ludźmi druga natomiast miała na wyświetlaczu PT. Przecież gdyby obowiązywał tryb SB, to tak brygada powinna możliwie najszybciej dostać się na dugą pętlę, a nie jechać po trasie! Po za tym, czy przewoźnik może wprowadzić taki tryb drogą radiową/telefoniczną? W drugą stronę również przyjechały dwie brygady (z czego druga to znowu ta sama brygada co wcześniej miała PT) i w obu byli pasażerowie, chociaż w tej pierwszej zdecydowanie więcej!
Michasiek
-
- (tygrys)
- Posty: 3178
- Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
- Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy
Prywatni przewoźnicy wielokrotnie ( a najczęściej Mobilis) prowadzą taki tryb ale tylko w przypadku obsługi całości linii.Michasiek pisze:Przewoźnik jak najbardziej może tryb SB zarządzić drogą radiową.pawulon pisze:Nie wiem jak opisać to zdarzenie, bo czy kierowca może sam zadecydować o trybie SB? Dzisiaj dziwna sytuacja na 147: otóż z uwagi na panujące korki na trasie jechały sobie dwie brygady jedna za drugą w stronę Dw Wschodniego (Kijowska) - widziane na Zwoleńskiej. Jedna jechała z ludźmi druga natomiast miała na wyświetlaczu PT. Przecież gdyby obowiązywał tryb SB, to tak brygada powinna możliwie najszybciej dostać się na dugą pętlę, a nie jechać po trasie! Po za tym, czy przewoźnik może wprowadzić taki tryb drogą radiową/telefoniczną? W drugą stronę również przyjechały dwie brygady (z czego druga to znowu ta sama brygada co wcześniej miała PT) i w obu byli pasażerowie, chociaż w tej pierwszej zdecydowanie więcej!
W MZA tryb prowadzą ekspedytorzy i instruktorzy - dyspozytorzy z CR
---
Jeżeli zachodzi konieczność dokonania skrótu, np. z powodu możliwości niezrealizowania ostatniego odjazdu z danego krańca, wtedy możliwy jest skrót za zgodą dyżurnego ZTM
Bzdura i to nawet logiczna. Ekspedytorzy robią skróty na bieżąco, tak, jak wozy na krańce przyjeżdżają. Gdyby każdy skrót mieli konsultować z dyżurnym ZTM, zamiast pilnowania odjazdów wisieli by na słuchawce.NR pisze:Jeżeli zachodzi konieczność dokonania skrótu, np. z powodu możliwości niezrealizowania ostatniego odjazdu z danego krańca, wtedy możliwy jest skrót za zgodą dyżurnego ZTM
Skrót za zgodą CR ZTM stosuje się jedynie wtedy, gdy zachodzi konieczność skracania, a nie wprowadza się trybu SB.Paweł D. pisze:Bzdura i to nawet logiczna. Ekspedytorzy robią skróty na bieżąco, tak, jak wozy na krańce przyjeżdżają. Gdyby każdy skrót mieli konsultować z dyżurnym ZTM, zamiast pilnowania odjazdów wisieli by na słuchawce.NR pisze:Jeżeli zachodzi konieczność dokonania skrótu, np. z powodu możliwości niezrealizowania ostatniego odjazdu z danego krańca, wtedy możliwy jest skrót za zgodą dyżurnego ZTM