Komunikacja podmiejska

Moderatorzy: Poc Vocem, Wiliam

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 26 sie 2009, 23:24

PKS Grodzisk Maz. i wypasione scanie.

Tm
Posty: 7559
Rejestracja: 13 gru 2005, 21:27
Lokalizacja: Boskie Buenos

Post autor: Tm » 26 sie 2009, 23:32

Pewnie będą nocować w Piasecznie więc nawet ta późna pora nie taka straszna.
აბგდევზთიკლმნოპჟრსტუფქღყშჩცძწჭხჯჰ
абвгґдеєжзиіїйклмнопрстуфхцчшщюяь
ابتثجحخدذرزسشصضطظعغفقكلمنهويةى

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 27 sie 2009, 23:15

Brawa za wszystkie przystanki NŻ dla 739 =D>
Tak to powinno wyglądać również w przypadku 727, 809, 715 i 319.

Wielkie brawa również za ostatni kurs dopiero o 00.00 z MW. Brakowało czegoś po tym ostatnim 709 o 23.40. Teraz jest idealnie.

Niepokojące jest tylko to, że przelot przykładowo ostatniego kursu o 00.00 z MW do Jagielskiej jest dokładnie taki sam jak ostatniego 709 o 23.40 na tym samym odcinku. Przydałaby się różnica 2-3 min.

Adam G.
Posty: 5443
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:56
Lokalizacja: Żoliborz

Post autor: Adam G. » 27 sie 2009, 23:25

BJ pisze:Niepokojące jest tylko to, że przelot przykładowo ostatniego kursu o 00.00 z MW do Jagielskiej jest dokładnie taki sam jak ostatniego 709 o 23.40 na tym samym odcinku. Przydałaby się różnica 2-3 min.
no przecież tam będzie jeździł PKS GM :)
noidea

Awatar użytkownika
TGM
Posty: 5405
Rejestracja: 14 gru 2005, 22:52

Post autor: TGM » 28 sie 2009, 22:10

Czy 718 i 805 muszą wjeżdżać praktycznie do centrum miasta jak jest silne 190?
Miasto piętnastominutowe - czekaj piętnaście minut na przesiadkę.

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 22:19

BJ pisze:Brawa za wszystkie przystanki NŻ dla 739 =D>
Tak to powinno wyglądać również w przypadku 727, 809, 715 i 319.

Wielkie brawa również za ostatni kurs dopiero o 00.00 z MW. Brakowało czegoś po tym ostatnim 709 o 23.40. Teraz jest idealnie.
O co z tych Ż skoro czas przejazdu jest identyczny :?: Większe prawdopodobieństwo jest że 739 zatrzyma się na takim przystanków niż 709 (gdyby miało tylo Ż). Ten wynalazek jeździ zaledwie co 20 - 40 min.
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 28 sie 2009, 22:27

EMU 6011 pisze:Ten wynalazek jeździ zaledwie co 20 - 40 min.
Wynalazek 727 też jeździ co tyle. 809 jeszcze rzadziej. I na frekwencję nie narzekają.

Najważniejsze w tym wszystkim jest to, że zrobili jeszcze jeden kurs po ostatnim 709 o 23.40.

EMU 6011
Posty: 133
Rejestracja: 07 maja 2006, 19:58
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: EMU 6011 » 28 sie 2009, 22:34

Tak, ten późniejszy kurs jest plusem dla mieszkańców Puławskiej. Piasecznu jednak on nic nie da. Mają N 83 za kwadrans.
Natomiast te Ż nie wnoszą nic nowego oprócz bałaganu. Zobaczysz, że ludzie będą się mylić, bo inne stają a na ten trzeba machać. A podkreślam czas przejazdu jest taki sam.
Pozytywne w tym wszystkim, że nie doszło do tego co było w Raszynie z 721
Jeden lud! Jeden wawkom! Jeden MeWa!

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 28 sie 2009, 22:47

EMU 6011 pisze:Tak, ten późniejszy kurs jest plusem dla mieszkańców Puławskiej. Piasecznu jednak on nic nie da.
Piszę właśnie o Puławskiej.
EMU 6011 pisze:A podkreślam czas przejazdu jest taki sam.
Już wczoraj o tym pisałem przecież.

kajo
Posty: 2811
Rejestracja: 03 lut 2007, 16:17
Lokalizacja: Warszawa-Rakowiec

Post autor: kajo » 28 sie 2009, 22:54

EMU 6011 pisze:Zobaczysz, że ludzie będą się mylić, bo inne stają a na ten trzeba machać. A podkreślam czas przejazdu jest taki sam.
Może to jest po prostu wstęp do unażądowienia wszystkich lini na Puławskiej, tylko kasy zabrakło i wprowadzą to przy najstępnej rewolucji?
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.

Awatar użytkownika
MisiekK
Posty: 7843
Rejestracja: 15 gru 2005, 18:17
Lokalizacja: Nowe Dwory Tarchomińskie

Post autor: MisiekK » 28 sie 2009, 23:17

EMU 6011 pisze:Natomiast te Ż nie wnoszą nic nowego oprócz bałaganu. Zobaczysz, że ludzie będą się mylić, bo inne stają a na ten trzeba machać.
Dokładnie. Wszystkie linie powinny być tam NŻ.
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26914
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 29 sie 2009, 9:13

A w ogóle to jak patrzę na mapkę tej trasy to mam wrażenie, że jest bardzo podobna do podpisu dyrnacza ZTM :D
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 29 sie 2009, 11:23

MisiekK pisze:Dokładnie. Wszystkie linie powinny być tam NŻ.
Właśnie.
W ogóle to się powinno dążyć do zwiększenia ilości przystanków NŻ w całym mieście.

Awatar użytkownika
zeus
Posty: 822
Rejestracja: 03 kwie 2008, 20:21

Post autor: zeus » 29 sie 2009, 12:05

TGM pisze:Czy 718 i 805 muszą wjeżdżać praktycznie do centrum miasta jak jest silne 190?
A gdzie twoim zdaniem je można zakrańcować :?: Bo dw. Wschodni to takie centrum miasta jak i Żerań FSO...
N64 DW.Centralny...-Płochocińska-Jana Kazimierza- PKP Nieporęt/Białobrzegi

526 BRÓDNO PODGRODZIE - SZCZĘŚLIWICE

Tak dla budowy parkingów Park & Ride

dzidek
Posty: 7761
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 29 sie 2009, 15:18

Dziś jeździłem na 53/707 łączonym z 53/728 i w związku z tym mam takie pytanie czy ten dziki tłum pasażerów na przystanku Magdalenka o 4:52 to codzienność czy tylko dziś? Neoplan był cały zapełniony ruszając chociaż przyjechał na przystanek pusty!! W Jankach już nie dało się wsiąść żadnymi drzwiami tylu pasażerów na Okęcie jechało. Oczywiście głównie za sprawą Magdalenki. Może ktoś potwierdzić czy tam tak zawsze (jeśli tak to już wiem czemu na pierwszy kurs 707 wysyłany jest Neoplan). Później mijałem Libera z Mobilisu i te też były nieźle zapełnione ale nic nie pobije porannej frekwencji w deskorolce.
Później po przemianie w 728 wcale nie lepiej! O ile pierwszy kurs jeszcze dość normalnie zapełniony tak ten drugi przeszedł samego siebie i już w Raszynie ludzie dosłownie bili się o wejście do 728. Oczywiście w Wygodzie wóz zrobił się pusty bo Azjaci itp. wysiedli do CH Wólka Kosowska.

ODPOWIEDZ