Quo vadis, MZA?

Moderatorzy: JacekM, Dantte

Gdabski
Posty: 38
Rejestracja: 03 sty 2009, 7:57

Post autor: Gdabski » 23 sie 2009, 13:55

Glonojad pisze:A tak właściwie, to co tam można wybudować? Nie ma MPZP, więc decyduje sąsiedztwo... :-k
Jest plan i przewiduje mieszkaniówkę.
http://bip.warszawa.pl/NR/exeres/75BDDA ... meless.htm

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 sie 2009, 16:45

O. To będzie chyba pierwszy plan uchwalony dla Woli! Piękne dzięki za informację.

Co prawda plan mocno lewy, ale cóż.

No to w takim razie bym na miejscu MZA poczekał na pokryzysie...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Sadek
Posty: 432
Rejestracja: 21 wrz 2006, 20:39
Lokalizacja: Warszawa Młynów oraz R-1 Woronicza

Post autor: Sadek » 23 sie 2009, 23:20

To co dziś udało mi się usłyszeć na zajezdni po zjechaniu z miasta:
Plac nr 2 idzie pod młotek , natomiast MZA przejmuje (nie wiem na jakich zasadach , kupno , dzierżawa) plac po SPTHW na Nakielskiej 4. Jest to baza która sąsiaduje przez płot z placem nr 1. Podobno mają być zrobione dwa przebicia na ten teren. Jeden między stacją paliw a halą OC , a drugi od ul. Pustola przy ogrodzeniu. Jeżeli wszystko pójdzie tak jak mówią , będzie jeden teren ograniczony ulicami Redutową , Nakielską , Norwida , Pustola. Jak będzie naprawdę tego chyba najważniejsze głowy w MZA nie wiedzą.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 23 sie 2009, 23:34

Hm, to by się chyba pokrywało z terenem wskazanym w MPZP pod komunikację właśnie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

dzidek
Posty: 7758
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:48

Post autor: dzidek » 01 wrz 2009, 20:47

Kierowcy MZA dostają teraz wraz z papierami dodatkowe karty do wypełnienia. Mają zaznaczyć "x" rubryki z wadami technicznymi autobusów, którymi danego dnia jeżdżą. Ciekawe czy to jednorazowa akcja by sprawdzić jaki jest stan autobusów MZA czy może na dłużej już takie ankiety będą wypełniane :-k

105 R6
Posty: 110
Rejestracja: 09 sty 2006, 23:28

Post autor: 105 R6 » 02 wrz 2009, 2:11

w związku z tym dzisiaj OC jednego autobusu trwalo ok 10min do 15. Osobno sprawdzal mechanik, elektryk itd, korek o północy na R6 kończył sie na rondzie przy Olbrachta, wesolo
tv Polonia oddzial Warszawa i nie ma mocnych

Flash8222
Posty: 7608
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:37
Lokalizacja: Pies wam mordy lizał

Post autor: Flash8222 » 02 wrz 2009, 8:32

A na R-7 puchy, przynajmniej po 22 :P OC mi zajęło słownie dwie minuty :]

SławekM
(solaris8315)
Posty: 17699
Rejestracja: 15 gru 2005, 20:57
Kontakt:

Post autor: SławekM » 02 wrz 2009, 10:05

To w sumie jakby nie było tego OC ;P Zrobiłeś tylko przejazd by pokazać autobus, że jeździ ;P

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 02 wrz 2009, 12:10

Flash8222 pisze:A na R-7 puchy, przynajmniej po 22 :P OC mi zajęło słownie dwie minuty :]
O 24:00 na Woronicza pusto, ale z pomp już nie można było wyjechać - korek do OC. Zajęło mi to ok. 35 min., a sprawdzał standardowo - 1 mechanik.
A te raporty o stanie techn. są super :dance: .

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 wrz 2009, 14:01

Ale super, czy "super"?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
levar
Posty: 3063
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:46
Lokalizacja: Warszawa Stegny
Kontakt:

Post autor: levar » 03 wrz 2009, 0:15

Super dosłownie. Każą zwracać uwagę aż na 22 grupy elementów/ sprawności technicznej pojazdu, takie jak np. układ kierowniczy, układ hamulcowy, drzwi, wyposażenie kabiny, wycieki, a nawet takie szczegóły jak: szczelność okien (chyba w każdym ikarusie do odpisania :D ), działanie przycisków NŻ, przycisków alarmowych, wyposażenie w młotki bezpieczeństwa itp.
Jeżeli tylko te raporty nie są tylko po to, aby były (ew. żeby kierowca nie nudził się na postojach albo przyszedł godzinę wcześniej na zakład ;p) i będą naprawiać te wozy, to będzie naprawdę wielki przełom od lat (optymista ze mnie ;-) ) :!:

Bierut
Posty: 291
Rejestracja: 11 lip 2008, 14:35
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Bierut » 03 wrz 2009, 10:22

R-1 wczoraj zjazd 23.50 - OC co najmniej godzinę ](*,) Mało co nie doszło do rękoczynów między kierowcami przy wyjeździe z pomp. Czy to oznacza, że teraz tak bedzie zawsze ? No i czy zapłacą za ten dodatkowy czas pracy? Ja bynajmniej w karcie umieszczam adnotację o rzeczywistym czasie zakończnia OC. Jak się często zjeżdża w takich godzinach to trochę w miesiącu się tego nazbiera.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26838
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 03 wrz 2009, 10:27

Jak zaplecze zacznie naprawiać usterki, to będzie ich mniej zgłaszanych?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

altar
Posty: 884
Rejestracja: 03 kwie 2008, 11:48
Lokalizacja: Warszawa-Wilanów

Post autor: altar » 03 wrz 2009, 10:32

105 R6 pisze:w związku z tym dzisiaj OC jednego autobusu trwalo ok 10min do 15. Osobno sprawdzal mechanik, elektryk itd, korek o północy na R6 kończył sie na rondzie przy Olbrachta, wesolo
Z rozmowy kierowców słyszałem, że ostatni wóz zjechał z kanału o 3:00 :D
Wilanowski miłośnik KM i zakładu R-1.
Objęty obsługą linii 116, 139, 164, 180, 217, 317, 519, 522, 700, 710, 724, E-2, N31, N50, N81.
ZP Instytut Neurologii, ZP Łowcza i ZP Sobieskiego.

TJ
Posty: 181
Rejestracja: 31 maja 2006, 14:09
Lokalizacja: Okęcie

Post autor: TJ » 03 wrz 2009, 12:36

altar pisze:
105 R6 pisze:w związku z tym dzisiaj OC jednego autobusu trwalo ok 10min do 15. Osobno sprawdzal mechanik, elektryk itd, korek o północy na R6 kończył sie na rondzie przy Olbrachta, wesolo
Z rozmowy kierowców słyszałem, że ostatni wóz zjechał z kanału o 3:00 :D
Na R-5 to jeszcze nie ma tragedii ale np. na R-2 może się to skończyć nieprzejezdnością ulicy Kleszczowej

p. Wojciechowski wyznaczył 4 min na sprawdzenie jednego autobusu, co przy jednym kanale OC na woronicza i 150 wozach zjeżdzających po 22 daje łącznie 600 min na OC czyli 10h. Tak więc jeżeli trzymać się tych wytycznych to kierowca zjeżdzający 1:10 wyszedłby o godzinie 8 z pracy

ODPOWIEDZ