Trzymaj się, Stary! Dużo zdrówka!I to dosłownie
Ja to bym widział Słonecznego we Władysławowie.
Moderator: JacekM
Wraz z odpowiednim lokiem, a nie manerwówką Wszak klima ot tak nie ruszy, a wiadomo jak jest latem. A kolejny wynajem prawidłowej lokomotywy tani by nie był. Teraz wykorzystano umowę z Cargo...bohun pisze:@Jarek: Dzięki. Natomiast jazda do Władysławowa to przeciążona jednotorówka, manewry i trakcja spalinowa zakładając zestawienie z wagonów. Do zrobienia, pytanie tylko kiedy i jakim kosztem.
Ja to mam ostatnio farta do tej jednostki. Odwiedziłem Tłuszcz, była tam 0038. Dzień później jechałem do Wyszkowa..... oczywiście 0038 (poc. 70325), za kilka dni byłem w Wieliszewie i co przyjechało na 6627 z W-wy Woli? Oczywiście 0038Adamq pisze:"Babcia" na szlaku.... pędzi do Ostrołeki"
Niecałe 210 metrów. Nie mieści się tylko na Toruńskiej i NDM. Nie wiem jak w Szydłowcu. Oczywiście zakładając przyspieszony charakter na całej trasie.przewoz pisze:Z tym Skarżyskiem ,to głupie by nie było, tylko trzeba by jeszcze z jeden wagon przynajmniej, czyli mało gdzie by się zmieścił
Jeśli 210m z lokiem to mógł by troszkę się "wysunąć" z peronówbohun pisze:Niecałe 210 metrów. Nie mieści się tylko na Toruńskiej i NDM. Nie wiem jak w Szydłowcu. Oczywiście zakładając przyspieszony charakter na całej trasie.przewoz pisze:Z tym Skarżyskiem ,to głupie by nie było, tylko trzeba by jeszcze z jeden wagon przynajmniej, czyli mało gdzie by się zmieścił
Zależy jak jest ustawiony wskaźnik W4 (czoła pociągu). Jeśli jest na krańcu peronu to formalnie nie może się wysunąć.marcin89 pisze:Jeśli 210m z lokiem to mógł by troszkę się "wysunąć" z peronów
Jechałem słonecznym 7-wagonowym i ten ostatni wagon to praktycznie na każdym przystanku już wystawał za peron. Czasem ostatnie drzwi już były poza peronem (nie zapamiętam które przystanki). dłuższy wystawał by całym wagonem po prostu.bohun pisze:marcin89 napisał/a:
Jeśli 210m z lokiem to mógł by troszkę się "wysunąć" z peronów
Zależy jak jest ustawiony wskaźnik W4 (czoła pociągu). Jeśli jest na krańcu peronu to formalnie nie może się wysunąć.
A to proste dlaczego. Perony mają 200 metrów ot. np. w Pomiechówku. Czyli mieszczą się tam max. trzy EZT po 65 m i skład 8 wagonów po 25 m. Bombki mają 27 i 28 m (sterowniczy). Wskaźniki W4 są ustawione na początku peronu. I nazbiera się po 3x2 m + 4x2=14 m. Czyli wiadomo czemu ostatnie drzwi wystają na peronach 200 m.przewoz pisze: Jechałem słonecznym 7-wagonowym i ten ostatni wagon to praktycznie na każdym przystanku już wystawał za peron. Czasem ostatnie drzwi już były poza peronem (nie zapamiętam które przystanki). dłuższy wystawał by całym wagonem po prostu.