Eksploatacja jednotoru na Boernerowo

Moderator: Wiliam

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 02 sie 2009, 20:52

Glonojad pisze:Rozwiązanie widzę wyłącznie jedno.
Kasację mijanki i przystanku, czy przesunięcie? Teoretycznie przesunięcie miałoby sens :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sie 2009, 20:53

Kasację. Przesunięcie nie ma sensu, bo tą kładką i tak mało kto do tego tramwaju będzie szedł.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 02 sie 2009, 22:08

Kasację. Przesunięcie nie ma sensu, bo tą kładką i tak mało kto do tego tramwaju będzie szedł.
Cóż, zgodzę się że na WZ lepiej będzie pojechać 190 ale dla części osiedla bliższym przystankiem jest właśnie Mijanka Górce, a nie Konarskiego. Poza tym pozostaje kwestia dojazdu na Obozową. Trochę osób tam jeździ, a z Konarskiego dojazd jest raczej kiepski. Zresztą po ewentualnym wydłużeniu 13-stki na Boernerowo powstanie kolejne atrakcyjne połączenie z trasą WZ i podejrzewam że część osób może być nim zainteresowana.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 sie 2009, 22:11

Atrakcyjnością 26 i 190 nie przebije. Tak czy siak, dla mało atrakcyjnego (schody za ekspresówką, niebezpiecznie bo nieuczęszczany ciąg komunikacyjnego) ja bym tam tramwaju nie zatrzymywał.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Piotrek_2274
Posty: 667
Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
Lokalizacja: Nowe Górce

Post autor: Piotrek_2274 » 02 sie 2009, 22:46

Możesz mieć rację, jednak ja na razie powstrzymam się z takimi ocenami bo i tak wszystko wyjdzie w praniu kiedy to planowane 13 na Boernerowo w ogóle powstanie.

TLG
Posty: 5895
Rejestracja: 15 gru 2005, 19:20

Post autor: TLG » 18 sie 2009, 20:25

Rzut oka na budowę toru na Boernerow. Paradoksalnie wygląda na to, że uruchomienie ponownie tramwajów na tym odcinku jest uzależnione od uruchomienia dla ruchu kołowego zachodniego wiaduktu WD11 dla Radiowej, który obecnie wciąż znajduje się w stanie surowym.
Obrazek
Obrazek
Obrazek
15/12/2005-12/7/2019

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 10 wrz 2009, 16:55

Życie Warszawy pisze:Od stycznia miał zaś zostać otwarty jednotorowy fragment linii 20 na Boernerowo: wzdłuż ul. Dywizjonu 303 i Kaliskiego, na którym tramwaje przejeżdżają obok siebie tylko na tzw. mijankach.

Ale jak dowiedziało się "ŻW", Tramwaje Warszawskie dostały zgodę na przedłużenie zamknięcia linii na Boernerowo aż do końca 2010 roku. - Przed otwarciem trasy S8 planujemy dobudować drugi tor. W najbliższym czasie ogłosimy przetarg na projekt - mówi prezes Tramwajów Warszawskich Krzysztof Karos.

Dwutorowy odcinek urwie się dopiero za ul. Kocjana. Według rzecznika koordynatora remontów Tomasza Kunerta, pozwoli to zwiększyć częstotliwość i skierować linię z Boernerowa aż do centrum (dziś jest to niemożliwe z powodu skomplikowanych "mijanek").

Obrazek
Całość

Awatar użytkownika
MZ
Słońce Radomia
Posty: 8621
Rejestracja: 15 gru 2005, 14:25
Lokalizacja: Radom
Kontakt:

Post autor: MZ » 11 wrz 2009, 0:50

Życie Warszawy pisze:Dwutorowy odcinek urwie się dopiero za ul. Kocjana.
:arrow: Hmmm, a dlaczego za Kocjana? Przecież co najmniej do Radiowej znalazłoby się chyba miejsce :-k.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 wrz 2009, 0:53

Koszty. Tam się już da jechać na widoczność.
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 11 wrz 2009, 8:06

Będzie dodatkowa mijanka przy WAT.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Bastian
Sułtan Maroka
Posty: 36672
Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...

Post autor: Bastian » 11 wrz 2009, 8:36

To także ;)
Honi soit qui mal y pense... Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 18 wrz 2009, 14:11

Przebudowa jednotoru na Boernerowo przy Wojskowej Akademii Technicznej, film nagrany z autobusu 18.09.09 Link

Awatar użytkownika
Thompson04
Posty: 202
Rejestracja: 27 maja 2009, 19:36
Lokalizacja: Bemowo Jelonki

Post autor: Thompson04 » 24 wrz 2009, 17:10

GW Stołeczna pisze:Szykują też odbudowę fragmentu wzdłuż ul. Dywizjonu 303, którym linia 20 kursowała na Boernerowo. W przyszłym roku powinien tu powstać drugi tor aż do skrzyżowania ul. Lazurowej i Kocjana. Dalej będzie dodatkowa mijanka na wysokości Wojskowej Akademii Technicznej.
Wszystkie wątpliwości zostały rozwiane :-k

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26855
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 02 paź 2009, 22:29

Bastian pisze:Koszty. Tam się już da jechać na widoczność.
Jeszcze jedno - jeśli wyciągnąć dwutor aż do końca, nie byłoby żadnego technicznego ograniczenia dla np. wjazdu na pętlę sznureczka tramwajów powracających z zatrzymania. Problem w tym, że tamtejsze zasilanie więcej niż dwóch składów (zwłaszcza 120Na) nie uciągnie, a takie techniczne zabezpieczenie jest pewniejsze, niż jakieś organizacyjne zakazy. Owszem, oznacza to wolniejsze powracanie trasy do równowagi w przypadku zatrzymań, ale przy poważaniejszych opóźnieniach i tak lepiej puścić np. dwa składy na Boernerowo a następne na Kole zawrócić.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Siecool
Posty: 4958
Rejestracja: 15 gru 2005, 21:47
Lokalizacja: Warszawa :: Nowe Bemowo

Post autor: Siecool » 05 paź 2009, 20:41

Tak mi dzisiaj przyszło do głowy - czy przejście torowiska dwudziestki przy Powstańców Śląskich zostanie zbudowane przez gdakę jako jednotorowe czy też poczyniono jakieś ustalenia i będzie dwutor? Czy też np. położą tam trylinkę i poczekają, aż TW zrobi docelowy dwutor? :P
[ ... ::: Mądry głupiemu ustępuje... i dlatego ten świat tak wygląda ::: ... ]

ODPOWIEDZ