Wspólny bilet ZTM/KM/WKD/PR
Moderator: JacekM
- Mahony2109
- Posty: 327
- Rejestracja: 16 gru 2005, 20:42
- Lokalizacja: Piaseczno City
Na wolomińskiej i tak miał nie obowiązywac, bo i niby dokąd...florekf pisze:Mam nadzieje że i ja sie doczekam tego wspólnego biletu, ciagle nie rozumiem dlaczego nie moga sie dogadać...tzn wiem że chodzi o kase, ale własnie tego nie moge pojąć
btw - Maciek?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Obowiązywał, ale Sekita od razu zapowiedziała, że na tej linii nie bedzie obowiązywał. Chyba, że się dogadają z UM Ząbki, UM Zielonka itd do Wołomina no i oczywiście ZTM. Z tego co wiem to z podmiejskich miejscowości negocjować chcialo tylko Legionowo.florekf pisze:A no właśnie mylisz się, obowiązywał do Ząbek (jako strefa miejska) a chyba w 2002 roku miał obowiązywać do Wołomina Słonecznej i Pruszkowa (tak chciało ZTM) ale ówczesne PKP sie nie zgodziło bo nie ma tam autobusów ZTM co zresztą jest ciekawe i dziwne
Witamflorekf pisze:A.d. btw- Tak
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Lokalna dowozówka do przystanków Wesoła i RembertówAndrzej pisze:na razie to kiepsko z tą frekwencją w pociągach, ale gdyby był wspołny bilet..bohun pisze:orócz Ursusa, to chyba najwięcej osób dojeżdża do centrum z Rembertowa, Wesołej i Woli Grzybowskiej. Moim zdaniem, tam byłby najlepszym rozwiązaniem.
ciekawe jak to by się odbiło na 514.
Pociągi są przyładowane, ale głównie za sprawą Sulejówka, Halinowa, Mińska. Z Wesołej mało ludzi jeździ teraz bo jest 514 i mają jeden bilet. Przy wspólnym bilecie zapewne więcej osób by korzystało z KMki.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
-
- Posty: 791
- Rejestracja: 26 gru 2005, 19:36
- Lokalizacja: Marki / Saska Kępa
Bastian pisze:Pewne już jest, że pociągami na podstawie karty miejskiej będą mogli jeździć mieszkańcy Ursusa.
I Bogu dzięki - należy im się bo stanie w takich korkach to katorga a drugi bilet przydałby się tam gdzie komunikacja nie jest najlepsza a robią się duże korki, albo tam gdzie w ogóle nic z MZA nie jeździ.
- fik
- Naczelne Chamidło
- Posty: 27409
- Rejestracja: 10 gru 2005, 12:34
- Lokalizacja: so wait for me at niemandswasser
I wszystko jasne
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/130.html
W skrócie: bilet do Gołąbek/Jeziorek/Ursusa, za to z dopłatą 10PLN/miesiąc.
http://www.mazowieckie.com.pl/site.php5 ... 4/130.html
W skrócie: bilet do Gołąbek/Jeziorek/Ursusa, za to z dopłatą 10PLN/miesiąc.
and I ask my masks and I:
surely we are living in a dream?
surely we are living in a dream?
To jak ja mam do 11 stycznia to też mam 10 zł, czy musze miec najpierw kartę ważna?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Ze wspólnego biletu oczywiście cieszyć się trzeba. Jednak myślę, że należy pamiętać, że został on wymuszony w dużej części przez media. Władzom Warszawy jest on nie na rękę, bo przecież chcą rozwijać SKM. Co do wyboru linii to jakoś specjalnie się nie dziwię, oprócz linii do Ursusa gdzie frekwencja może być duża dodano dwie nieznaczące linie (na terenie Warszawy oczywiście). Przejazdy na tych liniach na terenie samej Warszawy są minimalne, jedynie opłaca się osobom dojeżdżający spoza Warszawy kupno miesięcznych (kwartalnych) do stacji granicznej i dalej jazda na WKM, jednak sens tego znacznie podważyła konieczność zapłaty 10 zł.
Natomiast co do konieczności dopłaty, oprócz tego co napisałem powyżej, zapewne jest aby zbadać faktyczną liczbę osób która korzysta z połączeń, a nie bierze sobie darmowy bilet z myślą, że kiedyś tam się przyda.
Podsumowywując, uważam że taki kształt wspólnego biletu jest po to aby można było z czystym sumieniem powiedzieć, że ludzie chcieli wspólny bilet, my go wprowadziliśmy, a później okazało się, że z niego korzysta niewiele osób, co znaczy że jest niepotrzebny. Ewentualnie wspólny bilet zostanie, tylko że dla niewielu osób będzie on opłacalny.
Natomiast co do konieczności dopłaty, oprócz tego co napisałem powyżej, zapewne jest aby zbadać faktyczną liczbę osób która korzysta z połączeń, a nie bierze sobie darmowy bilet z myślą, że kiedyś tam się przyda.
Podsumowywując, uważam że taki kształt wspólnego biletu jest po to aby można było z czystym sumieniem powiedzieć, że ludzie chcieli wspólny bilet, my go wprowadziliśmy, a później okazało się, że z niego korzysta niewiele osób, co znaczy że jest niepotrzebny. Ewentualnie wspólny bilet zostanie, tylko że dla niewielu osób będzie on opłacalny.