Na szlakach Rembertów-Miłosna (bezwzględnie) i Miłosna-Mińsk (do rozważenia) powinna obowiązywać maksymalna średnia prędkość przejazdu = 60 km/h.
Gdyż:
1. Jest zapotrzebowanie na 6 (zamiast 5) pociągów miejskich/podmiejskich,
2. Jest zapotrzebowanie na 2 pociągi pospieszne,
3. Inaczej tego już nie pogodzi. Po dodaniu 2 pociągów na Zielonkę robi się co 6 minut, a to już na Rembertowie nie pozwala na przesuwanie odstępów. Musi być co 5-6 m. i tyle.
Czasy dla Śródmieścia od 15:00 do 19:00.
I grupa (dalsze odległości)
45
Terespol (za mińskim, a potem już z buta do granicy)
50
Lublin (za mińskim, a potem dalej żółwim tempem po swoich torach
)
55
Miłosna
00 Siedlce
05 Tłuszcz/Ostrołęka, a za Rembertowem miejsce na opóźnienia
10 --- miejsce na opóźnienia dla stacji Rembertów (niedasię tego nie zrobić)
II grupa
15
Miłosna
20 Mrozy
25 opcjonalnie Dęblin (z najwyżej jednym postojem we Wrzosowie co daje pewną możliwość przesiadek, a jednocześnie nie napcha ludzi jak np. Miłosna)
30
Białystok, a za Rembertowem miejsce na opóźnienia
III grupa (niby niepozorna, a to ona przewiezie najwięcej ludzi)
35
Miłosna
40 Mińsk
PS. Jak ktoś myśli że moje i innych analizy dotyczą popołudnia, a olewamy poranek to... w sumie dobrze myśli. Rano problem ma głównie Rembertów i potrzebuje osobnych kursów, to wszystko.
[ Dodano: |17 Lis 2009|, 2009 05:52 ]
malyniak pisze:No chyba że do tego czasu będzie można jeździć 160 bez pomagiera
Przy zatrzymywaniu się na każdym przystanku zyskasz mniej niż to co już uzyskano. Bo o ile różnica w efektywnej prędkości maksymalnej w obu przypadkach wynosi 30 km/h to odpada uzysk na przyspieszeniu, który w pierwszym przypadku był ważniejszy, a w drugim nie istnieje.