![:shock: :shock:](./images/smilies/icon_eek.gif)
Linie nocne po reformie
Moderator: Wiliam
Tobie brakuje, czy dzielnicy brakuje?dzidek pisze:Po to by w końcu dzielnica dostała połączenie wschód zachód którego na Ochocie brakuje!Adam G. pisze:ale po co, jeśli jest N32? tłumy ludzi jeżdżące N43 nie byłyby raczej zadowolone.
![chtry :>](./images/smilies/chytry.gif)
N32 można sobie dojechać do N01 i nim kontynuować podróż w takiej relacji. Wygięcie N43 to zupełnie bezsensowny zabieg, który w dodatku spowoduje że na Chomiczówce zamiast 5min postoju będzie tylko 1min - a o wyrobienie się w rozkładzie w DS na tej linii niełatwo.
[ Dodano: |12 Paź 2009|, 2009 15:49 ]
ja sobie nie wyobrażam. I dlatego właśnie taki układ nie zostanie. Żeby miał sens, N35 musiałoby jeździć co 30min, zaś N85 co 60 - i wtedy co godzinę przez pół trasy dwa autobusy jechałyby sobie razemdzidek pisze:To jak sobie wyobrażasz samo N35 (kursujące co godzinę) na Skoroszach i Starym Ursusie? I po co N85 na Traktorzystów nocą
![:D](./images/smilies/mg.gif)
noidea
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
to chyba na wysokości Niemcewicza.fik pisze:Ze Żwirek też.dzidek pisze:niż autobusu na Szczęśliwice gdzie jest 5 min na piechotę do Grójeckiej
Oberek przez pętlę Szczęśliwice w drodze powrotnej byłby niepotrzebnym kręceniem trasy...
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Dlatego proponuję N35 co 30' a N85 przez BW1920. Tak naprawdę to razem jechałyby tylko Od DWC do Wawelskiej a później od RZS do Popularnej. To nie jest pół trasy! Obecna trasa N85 poprawiła nocną obsługę dla Nowych Włoch a przy okazji dla mieszkańców okolic Techników czy Sympatycznej, czyli rejonów które jak dotąd najbliższy nocny miały przy PKP Włochy lub na Mikołajskiej, ewentualnie N01 na Wałowickiej. Jednak z Przepiórki na Nowe Włochy jest o wiele bliżej.Adam G. pisze:ja sobie nie wyobrażam. I dlatego właśnie taki układ nie zostanie. Żeby miał sens, N35 musiałoby jeździć co 30min, zaś N85 co 60 - i wtedy co godzinę przez pół trasy dwa autobusy jechałyby sobie razem
Po drugie: trasa N85 i tak jest długa. Przy obecnej trasie czas przejazdu do Piastowa i Pruszkowa znacznie się skrócił.
Po trzecie: żeby zminimalizować ilość wspólnych odcinków z N35 proponowałem N85 przez Wojciechowskiego Keniga i Warszawską, czyli rozszerzenie strefy objętej nocną komunikacją o przystanki Wojciechowskiego i Bełzy.
A myślisz, że twoje połączenie nocne na Białobrzeskiej by się komukolwiek przydało?fik pisze:To, że twoje 'niezbędne' połączenie E-W wcale nie jest na Ochocie nikomu potrzebne.dzidek pisze:Ale co to ma w ogóle do propozycji nocnego na Szczęśliwice?
![:lol: :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)
![:D](./images/smilies/mg.gif)
Przypomnę, że proponowałeś aby nocny jechał Wawelską, Białobrzeską, Opaczewską do Szczęśliwic. Tylko po co?fik pisze:Przypomnę, że mowa o obsłużeniu Szczęśliwic, w tym Drawskiej i okolic, a nie Białobrzeskiej.dzidek pisze:Przypomnę, że z Grójeckiej do Białobrzeskiej masz 285 metrów
![:-k :-k](./images/smilies/eusa_think.gif)
Natomiast Drawska ma około 500 metrów do nocnych z Beresteckiej. To też bardzo daleko prawda?
Szybciej Włodarzewska powinna dostać nocny niż okolice Drawskiej.
Czy ty nigdy schlany nie wracałeś do domu autobusem? W przypadku przedawkowania etanolu 5 minut to wieki, a Szczęśliwice co 60 min powinny nocny mieć.dzidek pisze:I bardziej widzę potrzebę połączenia wschodniej części dzielnicy z zachodnią niż autobusu na Szczęśliwice gdzie jest 5 min na piechotę do Grójeckiej
A 27zł za taksówkę ze Szczęśliwic do Ronda Waszyngtona to dużo.
PS sorry jeśli kogos urazilem ale komunikacja jest dla warszawiaków a nie miłośników, a warszawiacy imprezują.
![Obrazek](http://jajcys.pl/stacja.jpg)
M-1 507 509 N22+N72