Druga linia metra - dalsze plany rozbudowy
Moderator: JacekM
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Na razie nie traktowałbym tych deklaracji - póki nie idą za nią konkretne decyzje - jako nic innego, tylko chęć udobruchania / uspokojenia niedoinwestowanej prawej strony.
Nie wydaje mi się, żeby MW było temu przychylne (ale to władze miasta decydują) - bez zaplecza II linia długo nie pociągnie.
Nie wydaje mi się, żeby MW było temu przychylne (ale to władze miasta decydują) - bez zaplecza II linia długo nie pociągnie.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Też się tak pocieszam.MeWa pisze:Na razie nie traktowałbym tych deklaracji - póki nie idą za nią konkretne decyzje - jako nic innego, tylko chęć udobruchania / uspokojenia niedoinwestowanej prawej strony.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Fakt, lepiej by było, żeby zasięgu nie było wcale - większy komfort.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Z dwojga złego, to to by było najlepsze. Bo ciągłe "łapanie" i "gubienie" zasięgu znacznie nadszarpuje zarówno baterię, jak i nerwy.Glonojad pisze:Fakt, lepiej by było, żeby zasięgu nie było wcale - większy komfort.
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
wyłącz komórkę / przełącz na tryb samolotowyWolfchen pisze:Z dwojga złego, to to by było najlepsze. Bo ciągłe "łapanie" i "gubienie" zasięgu znacznie nadszarpuje zarówno baterię, jak i nerwy.Glonojad pisze:Fakt, lepiej by było, żeby zasięgu nie było wcale - większy komfort.
bury me in my favourite yellow patent leather shoes / and with a mummified cat / and a cone-like hat.
... jedź tramwajemJacekM pisze:wyłącz komórkę / przełącz na tryb samolotowy
![:P :P](./images/smilies/icon_razz.gif)
A na serio, to myślę, że zainstalować odpowiednie wzmacniacze liniowe sygnału czy też stacje bazowe, to ułamek kosztów budowy nowej linii, a udogodnienie znaczne, więc powinni pomyśleć nad tym.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A to ciekawe, bo mój telefon nie gubi tego zasięgu trwale - widać takie przerwy jak przejazd między stacjami interpretuje jako normalne problemy z siecią.Wolfchen pisze:Z dwojga złego, to to by było najlepsze. Bo ciągłe "łapanie" i "gubienie" zasięgu znacznie nadszarpuje zarówno baterię, jak i nerwy.Glonojad pisze:Fakt, lepiej by było, żeby zasięgu nie było wcale - większy komfort.
Inna rzecz, że metrem jeżdżę dość rzadko i nie mam dużej liczby obserwacji.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Gorzej, jak w tym czasie ktoś napisze do Ciebie wiadomość. System GSM jest tak skonstruowany, że jak nie masz zasięgu, to wiadomości są przechowywane na serwerze sieci. Jak zasięg złapiesz (wjedziesz na stację), to telefon wysyła raport, że jesteś w strefie zasięgu i system wysyła wiadomość... A Ty w tym czasie nie masz zasięgu, bo jedziesz w tuneluGlonojad pisze:A to ciekawe, bo mój telefon nie gubi tego zasięgu trwale - widać takie przerwy jak przejazd między stacjami interpretuje jako normalne problemy z siecią.
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
Sorry za OT, wyjaśniłem krótko o co mi chodzi
![;) ;)](./images/smilies/icon_wink.gif)
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
nie wiem, na ile to prawda, ale ponoć wypowiedź HGW została źle zinterpretowana.Glonojad pisze:Też się tak pocieszam.MeWa pisze:Na razie nie traktowałbym tych deklaracji - póki nie idą za nią konkretne decyzje - jako nic innego, tylko chęć udobruchania / uspokojenia niedoinwestowanej prawej strony.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Próbuje "lobbować" nad zmianą przegiegu II linii na Pradze Północ.
Chodzi o zmianę przebiegu na odcinku DW WILEŃSKI - TARGÓWEK
Metro miałoby lepszą frekencję i lepiej spełniało rolę gdyby zostało poprowadzone do PL. HALLERA (stacja przy skrzyżowaniu Szymanowskiego / Dąbroszczaków) i dalej pod Szymanowskiego i tereny wojskowe do RONDA ŻABA (stacja po wschodniej stronie - umożliwi w przyszłości przesiadki na kolej i z tramów z Bródna, ciąg Św. Wincentego), następnie pod mniej więcej ulica Witebską do stacji TARGÓWEK 1 (Ossowskiego / Witebska), dalej do Pratulińskiej dochodziła by przy osi Teatru Rampa.
najcięszży fragment to trasa pod domami przy pl. hallera (na pozostałych fragmentach nie przechodzą pod budynkami) i to łukiem, ale myślę, że warto, trochę czasu jeszcze jest.
Chodzi o zmianę przebiegu na odcinku DW WILEŃSKI - TARGÓWEK
Metro miałoby lepszą frekencję i lepiej spełniało rolę gdyby zostało poprowadzone do PL. HALLERA (stacja przy skrzyżowaniu Szymanowskiego / Dąbroszczaków) i dalej pod Szymanowskiego i tereny wojskowe do RONDA ŻABA (stacja po wschodniej stronie - umożliwi w przyszłości przesiadki na kolej i z tramów z Bródna, ciąg Św. Wincentego), następnie pod mniej więcej ulica Witebską do stacji TARGÓWEK 1 (Ossowskiego / Witebska), dalej do Pratulińskiej dochodziła by przy osi Teatru Rampa.
najcięszży fragment to trasa pod domami przy pl. hallera (na pozostałych fragmentach nie przechodzą pod budynkami) i to łukiem, ale myślę, że warto, trochę czasu jeszcze jest.
prawdopodobnie bedzie komplikowac, ale poczekam do ostatecznego projektu budowlaneg. odcinek centralny wg decyzji ma się kończyć pod moją szkołą
ale nie ma takiej potrzeby.
zielone mazowsze ma własną wersję: dodatkowa stacja przy Inżynierskiej, a następna pomiędzy torami a szwędzką w obecnie planowanym przebiegu.
zielone mazowsze ma własną wersję: dodatkowa stacja przy Inżynierskiej, a następna pomiędzy torami a szwędzką w obecnie planowanym przebiegu.