Super, dzięki Abacabie za te info. Z tym 2513 to ja wogóle nic takiego nie mam - bardzo ciekawa informacja.Abacab pisze:2755 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2767 - Sprzedaż 31.12.1986 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
2781 - Sprzedaż 03.07.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk na nr 226. Remont w 1987 roku.
2784 - Sprzedaż 02.11.1987 roku do IPJ Otwock-Świerk. Remont w 1987 roku.
Wszystkie te wozy po remoncie były dwudrzwiowymi IK260
W swoich notatkach mam jeszcze
2513 ex 1309 sprzedany do Rapid-Bus
No to teraz wpiszę już resztę, czyli moją ulubioną Chełmską i Piaseczno oraz resztę numerów.
2945(ex2700) - Sprzedaż w 08.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
2996 - Sprzedaż 01.10.2001 roku do KZNS.
3063 - Sprzedaż w 08.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
3115 - Sprzedaż w 08.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
3123 - Sprzedaż w 08.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
3129 - Sprzedaż w 07.2002 roku do ITS-u Radom, a dalej do Rosji.
3140 - Wymiana z MPK Białystok, MZK Warszawa oddaje swój wóz 18.12.1986 roku, a z Białegostoku dostajemy wóz również z 1986 roku i wpisujemy na stan 30.12.1986 roku.
3216 - Sprzedaż w 01.1987 roku do WPK Jelenia Góra pod nr 651.
3217 - Sprzedaż w 01.1987 roku do WPK Jelenia Góra pod nr 652.
I to z przegubów na tyle, od jutra cykl solówek. Jak wiecie, z solówkami to jest inna sprawa - tutaj to była masówka, od jutra wszystko będę wyjaśniał. Zapraszam i pozdrawiam wszystkich