Dziwadła i zagwozdki kolejowe
Moderator: JacekM
Jeden z nich to pewnie zjazd od 88146 na Grochów.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
wojtor pisze:Jeden z nich to pewnie zjazd od 88146 na Grochów.
Jeden to wraca z Łukowianki, ale drugi służbowy? NA pewno? Zwykle o tej porze jest najwięcej pusz-puli na Wschodnim. I służbowy z Łukowianki i radomiak, Mazovia i skład ze skarżyska. JAk się coś opóźni, to cztery na raz prawieSławekM pisze:Stojąc sobie przy PKP Powiśle w godzinach 7:45-7:55 w dniu 7.11.2009 w kierunku dw. Wschodniego jechały 3 składy push-pulli w układzie: służbowy, radomiak, służbowy.
Dziś około godziny 13 przez Skierniewice przejechał nietypowy pociąg. ET22 (bodaj 632) z drugim ET22 (chyba 910) prowadziły jeden wagon środkowy ze składu push-pull (oczywiście w malowaniu KM)... Skład bez zatrzymania przejechał przez stację i udał się w kierunku Koluszek. Rzeczą, która zwróciła moją uwagę był naklejony na drzwiach bocznych wagonu biało-czerwony znak X.
Czy ktoś orientuje się w jakim celu i dokąd wagon ten został wysłany?
Czy ktoś orientuje się w jakim celu i dokąd wagon ten został wysłany?
- Patryk2222
- Posty: 1305
- Rejestracja: 10 lut 2007, 22:52
- Lokalizacja: Legionowo
Wczoraj między 19 a 20 przez Ożarów Maz. jechał w stronę stolicy skład SKM Warszawa.
A415>>3911>>3916>>3905>>4796>>4938 >>5457>>1804
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
D2156HM6UT POWER >> http://www.youtube.com/watch?NR=1&v=xyaT6AMVrU0
Ehhh wspomnienia ostatnią jazdą 5202 https://www.youtube.com/watch?v=xdPpMuFIcAg
ja mam pytanie które mnie nurtuje...
Otóż jest sobie pociąg KM relacji W-wa Zachodnia - Ostrołęka (odjazd z Wawa Ochota 16:03).
Co mnie frapuje to fakt każdorazowego zatrzymania składu 100 metrów przed stacją w Rembertowie i podanie przez maszynistę Panu który wychodzi na środek torowiska jakiejś karteczki...
co to może być??? nie ma innej formy komunikacji?? przecież zatrzymanie składu 100 metrów przed stacją to dłuższe zamknięcie przejazdu w Rembertowie, niebezpieczeństwo w postaci Pana na ruchliwych o tej porze torach że o zużyciu dodatkowego prądu i hamulców nie wspomnę...
wie ktoś o co kaman??
Otóż jest sobie pociąg KM relacji W-wa Zachodnia - Ostrołęka (odjazd z Wawa Ochota 16:03).
Co mnie frapuje to fakt każdorazowego zatrzymania składu 100 metrów przed stacją w Rembertowie i podanie przez maszynistę Panu który wychodzi na środek torowiska jakiejś karteczki...
co to może być??? nie ma innej formy komunikacji?? przecież zatrzymanie składu 100 metrów przed stacją to dłuższe zamknięcie przejazdu w Rembertowie, niebezpieczeństwo w postaci Pana na ruchliwych o tej porze torach że o zużyciu dodatkowego prądu i hamulców nie wspomnę...
wie ktoś o co kaman??
Doręczenie rozkazu szczególnego ,,S'' na unieważnienie samoczynnej blokady liniowej na szlaku Rembertów - Zielonka.PePe pisze:ja mam pytanie które mnie nurtuje...
Otóż jest sobie pociąg KM relacji W-wa Zachodnia - Ostrołęka (odjazd z Wawa Ochota 16:03).
Co mnie frapuje to fakt każdorazowego zatrzymania składu 100 metrów przed stacją w Rembertowie i podanie przez maszynistę Panu który wychodzi na środek torowiska jakiejś karteczki...
co to może być??? nie ma innej formy komunikacji?? przecież zatrzymanie składu 100 metrów przed stacją to dłuższe zamknięcie przejazdu w Rembertowie, niebezpieczeństwo w postaci Pana na ruchliwych o tej porze torach że o zużyciu dodatkowego prądu i hamulców nie wspomnę...
wie ktoś o co kaman??
[ Dodano: |25 Lis 2009|, 2009 15:02 ]
Został wysłany do producenta do Gorlitz, w celu naprawy. Ale czemu serwis tego nie potrafił zrobić na miejscu to juz nie wiemMr_Kolesław pisze:Dziś około godziny 13 przez Skierniewice przejechał nietypowy pociąg. ET22 (bodaj 632) z drugim ET22 (chyba 910) prowadziły jeden wagon środkowy ze składu push-pull (oczywiście w malowaniu KM)... Skład bez zatrzymania przejechał przez stację i udał się w kierunku Koluszek. Rzeczą, która zwróciła moją uwagę był naklejony na drzwiach bocznych wagonu biało-czerwony znak X.
Czy ktoś orientuje się w jakim celu i dokąd wagon ten został wysłany?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Pojechał więc wagon srodkowy 013 albo 020 - po wykolejeniu, który pojechał dokładnie nie pamiętam.Mr_Kolesław pisze:Dziś około godziny 13 przez Skierniewice przejechał nietypowy pociąg. ET22 (bodaj 632) z drugim ET22 (chyba 910) prowadziły jeden wagon środkowy ze składu push-pull (oczywiście w malowaniu KM)... Skład bez zatrzymania przejechał przez stację i udał się w kierunku Koluszek. Rzeczą, która zwróciła moją uwagę był naklejony na drzwiach bocznych wagonu biało-czerwony znak X.
Czy ktoś orientuje się w jakim celu i dokąd wagon ten został wysłany?
Serwis pewnie by potrafił, ale Bombardier zadecydował, że wagon zostanie zrobiony w fabryce i poddany przy okazji na miejscu badaniom.Został wysłany do producenta do Gorlitz, w celu naprawy. Ale czemu serwis tego nie potrafił zrobić na miejscu to juz nie wiem
Tak jak rufio napisał. Ale to dosyć częsty widok w Rembertowie. Ja zawsze widywałem pośpiecha w takiej sytuacjiPePe pisze:ja mam pytanie które mnie nurtuje...
Otóż jest sobie pociąg KM relacji W-wa Zachodnia - Ostrołęka (odjazd z Wawa Ochota 16:03).
Co mnie frapuje to fakt każdorazowego zatrzymania składu 100 metrów przed stacją w Rembertowie i podanie przez maszynistę Panu który wychodzi na środek torowiska jakiejś karteczki...
co to może być??? nie ma innej formy komunikacji?? przecież zatrzymanie składu 100 metrów przed stacją to dłuższe zamknięcie przejazdu w Rembertowie, niebezpieczeństwo w postaci Pana na ruchliwych o tej porze torach że o zużyciu dodatkowego prądu i hamulców nie wspomnę...
wie ktoś o co kaman??
Najlepsze jest to, że to trwa już pewien dłuższy czas i nikt nie zamierza z tym nic zrobić...marcin89 pisze:Ten papier dostają tylko pociągi jadące na Zielonkę
Jožin z bažin kouše, saje, rdousí.... -
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.
"Dopóki nie skorzystałem z Internetu, nie wiedziałem, że na świecie jest tylu idiotów" - Stanisław Lem
Powyższy post jest tylko i wyłącznie moim prywatnym zdaniem z którym inni dyskutanci nie muszą się zgadzać.