zawsze między brygadami 2 i 3Rutin pisze:Ktoś może podac kolejnośc brygad 150?Znaczy między którą jeździ 06 w zm.B.
Z góry dzięki.
Wykaz brygad na poszczególnych liniach
Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS
Tylko czemu zrozumiał, skoro jest błędne? Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Że niby na maratonie jeździ dwóch kierowców czy maraton jeździ w godzinach także między oboma szczytami?pawcio pisze:Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.
To nie zmienia faktu, że w zm. A ma miejsce M53, a zm. B 054, które by prawdopodobnie nie miało miejsca, gdyby M53 było dwuzmianowe
Maraton to dodatek dwuzmianowy, że co?!?BJ pisze:Że niby na maratonie jeździ dwóch kierowców czy maraton jeździ w godzinach także między oboma szczytami?pawcio pisze:Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.
To nie zmienia faktu, że w zm. A ma miejsce M53, a zm. B 054, które by prawdopodobnie nie miało miejsca, gdyby M53 było dwuzmianowe
Przecież maraton to brygada, na której jeździ jeden kierowca (ten sam wyjeżdża i zjeżdża na zakład) i długość czasu pracy jest taka, jak na jednej zmianie na typowej całce (a godziny pracy to z reguły międzyszczyt i jedna pora szczytu) ale w jednym ciągu, a nie z przerwą, jaką mają kierowcy z dodatków, np. nieistniejące już 100/M1 w DŚ, 9:39-17:52 (wydłużenie o jedno kółko, 18:00 ze Starego Miasta, spowodowało ewolucję tego maratonu w zwykłą całkę)...
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
Kiedyś wszystkie dodatki mieściły się w obu zmianach na jednego kierowcę. Dziś to przeszłość, bo szczyty się dość mocno rozciągnęły. Ale śladem po tym jest fakt, że maraton jest specyficzną formą dodatku występującego w obu zmianach. Co widać choćby w maksimum.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Ale kiedyś maraton to było właśnie coś co jeździło od np. 9 do 19 - jednym wozem i jednym kierowcą.pawcio pisze:Kiedyś wszystkie dodatki mieściły się w obu zmianach na jednego kierowcę. Dziś to przeszłość, bo szczyty się dość mocno rozciągnęły. Ale śladem po tym jest fakt, że maraton jest specyficzną formą dodatku występującego w obu zmianach. Co widać choćby w maksimum.
Co to teraz za wynalazki z tymi trzycyfrowymi brygadami nocnymi?
BWLki łączone z dziennymi?
[ Dodano: |18 Lis 2009|, 2009 00:44 ]
I to musi z każdej strony stać po pół godziny?bartoni722 pisze:4/199 w DP:Walas pisze:Można prosić o rozkład 4/199
Pl.Hallera: 9:08-9:27,11:27-11:57,13:57-14:28,16:29-16:58,18:55-19:29
Rembertów-AON: 10:13-10:39,12:43-13:09,15:14-15:39,17:45-18:09
ŁK
Niektóre to BWLki łączone z dziennymi (np. 166+N37+N81/243) albo BWLki tylko nocne (N01+N46, nie pamiętam numerów), część zaś to zwykłe nocne całki (na N42 111, 112, 113, 114).Łukasz pisze:Co to teraz za wynalazki z tymi trzycyfrowymi brygadami nocnymi?
BWLki łączone z dziennymi?
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95
A co? Ma stać w Rembertowie 5 minut? Trochę mało. A pociągi jeżdżą, jak jeżdżą.Łukasz pisze:I to [199] musi z każdej strony stać po pół godziny?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem
Na 199 jest w DS pewnie 5 brygad, na 176 są 3. 176 też stoi równe godziny na Pl.Hallera.pawcio pisze:A co? Ma stać w Rembertowie 5 minut? Trochę mało. A pociągi jeżdżą, jak jeżdżą.Łukasz pisze:I to [199] musi z każdej strony stać po pół godziny?
Gdyby 199 było BWL ze 176, to jechałoby godzinę do Choszczówki i z powrotem, 15 minut postoju, 45 minut do Rembertowa, niechby i te 30 minut postoju i znowu 45 minut. Łącznie z postojem przed 176: 60+15+45+30+45+15=210 = 7 brygad. Jedna zaoszczędzona.
Niedasie, prawda? A i tak postoje to 60 minut z 210.
ŁK
-
- Posty: 730
- Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46