Wykaz brygad na poszczególnych liniach

Moderatorzy: Poc Vocem, Tyrystor, TranslatorPS

NR
(tygrys)
Posty: 3178
Rejestracja: 03 gru 2007, 8:53
Lokalizacja: Dzielnica Bemowo m. st. Warszawy

Post autor: NR » 17 lis 2009, 16:14

Rutin pisze:Ktoś może podac kolejnośc brygad 150?Znaczy między którą jeździ 06 w zm.B.
Z góry dzięki.
zawsze między brygadami 2 i 3

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lis 2009, 18:00

Tylko czemu zrozumiał, skoro jest błędne? Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

BJ
(BJ.2052)
Posty: 7395
Rejestracja: 26 maja 2008, 13:55
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: BJ » 17 lis 2009, 18:45

pawcio pisze:Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.
Że niby na maratonie jeździ dwóch kierowców czy maraton jeździ w godzinach także między oboma szczytami?

To nie zmienia faktu, że w zm. A ma miejsce M53, a zm. B 054, które by prawdopodobnie nie miało miejsca, gdyby M53 było dwuzmianowe ;-)

Awatar użytkownika
eM
Posty: 686
Rejestracja: 30 sty 2009, 18:00
Lokalizacja: ZET R-5 Uuk

Post autor: eM » 17 lis 2009, 19:22

BJ pisze:
pawcio pisze:Maratony to z definicji dodatki dwuzmianowe, więc maraton z definicji występuje i w zmianie A, i w zmianie B.
Że niby na maratonie jeździ dwóch kierowców czy maraton jeździ w godzinach także między oboma szczytami?

To nie zmienia faktu, że w zm. A ma miejsce M53, a zm. B 054, które by prawdopodobnie nie miało miejsca, gdyby M53 było dwuzmianowe ;-)
Maraton to dodatek dwuzmianowy, że co?!? :|

Przecież maraton to brygada, na której jeździ jeden kierowca (ten sam wyjeżdża i zjeżdża na zakład) i długość czasu pracy jest taka, jak na jednej zmianie na typowej całce (a godziny pracy to z reguły międzyszczyt i jedna pora szczytu) ale w jednym ciągu, a nie z przerwą, jaką mają kierowcy z dodatków, np. nieistniejące już 100/M1 w DŚ, 9:39-17:52 (wydłużenie o jedno kółko, 18:00 ze Starego Miasta, spowodowało ewolucję tego maratonu w zwykłą całkę)...
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 17 lis 2009, 19:33

Kiedyś wszystkie dodatki mieściły się w obu zmianach na jednego kierowcę. Dziś to przeszłość, bo szczyty się dość mocno rozciągnęły. Ale śladem po tym jest fakt, że maraton jest specyficzną formą dodatku występującego w obu zmianach. Co widać choćby w maksimum.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Awatar użytkownika
Lipek
Posty: 425
Rejestracja: 03 paź 2008, 22:08

Post autor: Lipek » 17 lis 2009, 21:09

Mam pytanko.
Jest mi ktoś w stanie powiedzieć jakie dodatki popołudniowe ma STALOWA na 516 i podać o której są ich pierwsze popołuduniowe odjazdy z Żerania (dalej już będę wiedział) :)

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 lis 2009, 0:38

pawcio pisze:Kiedyś wszystkie dodatki mieściły się w obu zmianach na jednego kierowcę. Dziś to przeszłość, bo szczyty się dość mocno rozciągnęły. Ale śladem po tym jest fakt, że maraton jest specyficzną formą dodatku występującego w obu zmianach. Co widać choćby w maksimum.
Ale kiedyś maraton to było właśnie coś co jeździło od np. 9 do 19 - jednym wozem i jednym kierowcą.

Co to teraz za wynalazki z tymi trzycyfrowymi brygadami nocnymi?
BWLki łączone z dziennymi?

[ Dodano: |18 Lis 2009|, 2009 00:44 ]
bartoni722 pisze:
Walas pisze:Można prosić o rozkład 4/199
4/199 w DP:
Pl.Hallera: 9:08-9:27,11:27-11:57,13:57-14:28,16:29-16:58,18:55-19:29
Rembertów-AON: 10:13-10:39,12:43-13:09,15:14-15:39,17:45-18:09
I to musi z każdej strony stać po pół godziny?
ŁK

Awatar użytkownika
eM
Posty: 686
Rejestracja: 30 sty 2009, 18:00
Lokalizacja: ZET R-5 Uuk

Post autor: eM » 18 lis 2009, 10:55

Łukasz pisze:Co to teraz za wynalazki z tymi trzycyfrowymi brygadami nocnymi?
BWLki łączone z dziennymi?
Niektóre to BWLki łączone z dziennymi (np. 166+N37+N81/243) albo BWLki tylko nocne (N01+N46, nie pamiętam numerów), część zaś to zwykłe nocne całki (na N42 -> 111, 112, 113, 114).
Linię obsługuje zakład R-7 „Woronicza”
128 131 192 195 210 501 502 510 514 727 N01 N13 N22 N31 N33 N34 N35 N36 N37 N41 N44 N63 N83 N85 N95

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 lis 2009, 20:59

Łukasz pisze:I to [199] musi z każdej strony stać po pół godziny?
A co? Ma stać w Rembertowie 5 minut? Trochę mało. A pociągi jeżdżą, jak jeżdżą.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 lis 2009, 21:53

pawcio pisze:
Łukasz pisze:I to [199] musi z każdej strony stać po pół godziny?
A co? Ma stać w Rembertowie 5 minut? Trochę mało. A pociągi jeżdżą, jak jeżdżą.
Na 199 jest w DS pewnie 5 brygad, na 176 są 3. 176 też stoi równe godziny na Pl.Hallera.
Gdyby 199 było BWL ze 176, to jechałoby godzinę do Choszczówki i z powrotem, 15 minut postoju, 45 minut do Rembertowa, niechby i te 30 minut postoju i znowu 45 minut. Łącznie z postojem przed 176: 60+15+45+30+45+15=210 = 7 brygad. Jedna zaoszczędzona.
Niedasie, prawda? A i tak postoje to 60 minut z 210.
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 lis 2009, 21:55

A 15 minut postoju na tych liniach wystarczy na niwelację opóźnień?
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 lis 2009, 21:55

pawcio pisze:A 15 minut postoju na tych liniach wystarczy na niwelację opóźnień?
W DS? 176 jeździ praktycznie co do minuty, 199 raczej 15+30 wystarczy, nie?
ŁK

Awatar użytkownika
pawcio
Posty: 25408
Rejestracja: 16 gru 2005, 13:53
Lokalizacja: Os. Wilga

Post autor: pawcio » 18 lis 2009, 21:57

W DS na 199 są 4 brygady, więc już gdzieś postój jest symboliczny. Raczej w Rembertowie, bo tam pętla też jest symboliczna.
Niekoniecznie zgadzam się ze wszystkim, co napiszę. (C) Marshall McLuhan
"Na diamentach nic nie wyrośnie. Za to kwiaty świetnie rosną na gnoju." - Josefa Idem

Łukasz
Posty: 10674
Rejestracja: 15 gru 2005, 15:48
Lokalizacja: Warszawa
Kontakt:

Post autor: Łukasz » 18 lis 2009, 21:59

pawcio pisze:W DS na 199 są 4 brygady, więc już gdzieś postój jest symboliczny. Raczej w Rembertowie, bo tam pętla też jest symboliczna.
A to spoko. Chociaż to 176 na Pl.Hallera w DS... Może ze 135 albo z czymś? Razi strasznie.
ŁK

Dzulikiewicz
Posty: 730
Rejestracja: 11 cze 2007, 21:46

Post autor: Dzulikiewicz » 18 lis 2009, 22:18

pawcio pisze:W DS na 199 są 4 brygady, więc już gdzieś postój jest symboliczny. Raczej w Rembertowie, bo tam pętla też jest symboliczna.
Na Pl. Hallera czas postoju w granicach 4 minut.

Zablokowany