O nowym rozkĹadzie KM w 2010 r. - uwagi, pomysĹy itp...
Moderator: JacekM
Na tłuszczańskiej jak dla mnie masakra
szczyt przewozowy Warszawa Wileńska kierunek Tłuszcz,ma być tak:
16:55
17:00
17:30
To chyba jakiś kretyn wymyślił,bo dziś jest tak i jest w miarę ok 16:47 ,17:02,17:12,17:27
A do pociągu na Wileńskim ciężko wejść,ciekawe co będzie się działo w tym 17:30 po pół godzinie przerwy ??
Druga sprawa:
Pociągi Klembów -Warszawa-Wileńska
Teraz:
10:31 ,11:01 ,11:30
W nowym RJ wypada ten o 11:01
No i jakieś idiotyczne godziny poza szczytowe np. 21:10 ,21:55 Teraz jest równo co pół godziny,widocznie było za dobrze...
Ogólnie klapa jak dla mnie, już za MZPR było lepiej,ale widać KM były bardziej zaangażowane w odwołanie prezesa Majewskiego niż ułożenie normalnego rozkładu.Ogólnie jak dla mnie to powoli KM schodzi na psy:pociągi jeżdżą bez szyb , śmietniczek ,palą jak autobusy ale dzięki Bogu zwiąchole są zadowoleni .No nic,to jest Polska za dużo nie wymagajmy
szczyt przewozowy Warszawa Wileńska kierunek Tłuszcz,ma być tak:
16:55
17:00
17:30
To chyba jakiś kretyn wymyślił,bo dziś jest tak i jest w miarę ok 16:47 ,17:02,17:12,17:27
A do pociągu na Wileńskim ciężko wejść,ciekawe co będzie się działo w tym 17:30 po pół godzinie przerwy ??
Druga sprawa:
Pociągi Klembów -Warszawa-Wileńska
Teraz:
10:31 ,11:01 ,11:30
W nowym RJ wypada ten o 11:01
No i jakieś idiotyczne godziny poza szczytowe np. 21:10 ,21:55 Teraz jest równo co pół godziny,widocznie było za dobrze...
Ogólnie klapa jak dla mnie, już za MZPR było lepiej,ale widać KM były bardziej zaangażowane w odwołanie prezesa Majewskiego niż ułożenie normalnego rozkładu.Ogólnie jak dla mnie to powoli KM schodzi na psy:pociągi jeżdżą bez szyb , śmietniczek ,palą jak autobusy ale dzięki Bogu zwiąchole są zadowoleni .No nic,to jest Polska za dużo nie wymagajmy
Jedynym pocieszeniem może być fakt, że rozkład na DB nigdy nie był w 100% taki sam jak ostateczny. Ale na koniec zwykle wiele się nie zmieniało. I to mnie martwi. Szczyt na wołomińskiej dobija.
Na otwockiej popołudnie wygląda całkiem normalnie (prawie takt 15-minutowy), ale dojazd poranny nieco gorzej.
Rozkład SKM też nieregularny. W dalszym ciągu widzę przerwy 45-minutowe.
Na otwockiej popołudnie wygląda całkiem normalnie (prawie takt 15-minutowy), ale dojazd poranny nieco gorzej.
Rozkład SKM też nieregularny. W dalszym ciągu widzę przerwy 45-minutowe.
No obecnie jest wprowadzane około 180 zmian, żeby trochę popoprawiać, ale i tak wszystkiego nie da się już naprawić (np. luk na Mińskach)przewoz pisze:Jedynym pocieszeniem może być fakt, że rozkład na DB nigdy nie był w 100% taki sam jak ostateczny. Ale na koniec zwykle wiele się nie zmieniało. I to mnie martwi. Szczyt na wołomińskiej dobija.
Na otwockiej popołudnie wygląda całkiem normalnie (prawie takt 15-minutowy), ale dojazd poranny nieco gorzej.
Rozkład SKM też nieregularny. W dalszym ciągu widzę przerwy 45-minutowe.
To co można teraz robimy teraz, część musi zostać do korekty, a część do grudnia 2010
I oby sytuacja za rok się już nie powtórzyła...
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Nocne są pieśnią przyszłości. Siedlce i tak kursowały w dni powszednie, więc w noc piatkowo-sobotnią i sobotnio-niedzielną ich nie było.
Ostał się tylko Tłuszcz nocny w weekendy przesunięty na godz. 1:45.
Ostał się tylko Tłuszcz nocny w weekendy przesunięty na godz. 1:45.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
No właśnie.. Przy czym niektóre pociągi można było bardziej równomiernie porozmieszczać. Poranna 35-minutowa przerwa w pociągach osobowych Mińsk - Wwa jest mało ciekawa (8924 i 9806). Sytuację poprawia to coś przyspiesoznego, ale to takie marne pocieszenie. Wcześniej przy przerwie w ruchu 20-minutowej było bardzo kiepsko w obu pociągach. To taki przykład. Mozna mnożyć.bohun pisze:No obecnie jest wprowadzane około 180 zmian, żeby trochę popoprawiać, ale i tak wszystkiego nie da się już naprawić (np. luk na Mińskach)
Jeszcze nie zauważyłem (nie przeszukałem całości rozkładu), czy i jak będą wykorzystane AKM. W grudniu będzie ich 9 w porywach do 10ciu. Z marszu można zrobić 4 szybsze obiegi od zwykłych kibli - na pociągach osobowych. Jest coś takiego uwzględnione? Liczyłem na użycie tego na grodziskiej i otwockiej, ale nie widzę. Podobvnie na sochaczewskiej (tam w sumie nawet Flirta nie widzę, choć mógł się ostać).
Można było jak był na to czas.przewoz pisze:No właśnie.. Przy czym niektóre pociągi można było bardziej równomiernie porozmieszczać. Poranna 35-minutowa przerwa w pociągach osobowych Mińsk - Wwa jest mało ciekawa (8924 i 9806). Sytuację poprawia to coś przyspiesoznego, ale to takie marne pocieszenie. Wcześniej przy przerwie w ruchu 20-minutowej było bardzo kiepsko w obu pociągach. To taki przykład. Mozna mnożyć.
A AKMy nie dostały jeszcze obiegu, choć pewnie pokażą się na ex-łukowiance (88147/88140). ER75 tylko pomiędzy Warszawą a Siedlcami.
W ramach poprawek zniknie na szczęście nowa strzała mazowsza (413) z trzema wyprzedaniami do Łowicza.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
1. Czy Majewski wcale nie pomyślał o takcie 60-minutowym w relacji Warszawa-Siedlce? Od tego powinno się chyba zaczynać projektowanie rozkładu... (oczywiście to samo w wypadku Skierniewic i Łowicza).
2. Co z zapowiedziami Majewskiego że ludzie pracują np. 9-17? Tego nawet w projekcie na DB nie widać (właśnie wtedy jest najgorzej).
3. PKP uraczyło podatników masą pociągów do Lublina. Ile z tego to tylko tymczasowe rozbijacze działań Kolei Mazowieckich?
Powyżej myślałem że pospieszny jedzie wcześniej, a nie stoi na Wschodniej nie wiadomo po co.
Po dokładniejszej analizie.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:12 ]
Połączenie treści dwóch następujących po sobie postów. MeWa
2. Co z zapowiedziami Majewskiego że ludzie pracują np. 9-17? Tego nawet w projekcie na DB nie widać (właśnie wtedy jest najgorzej).
3. PKP uraczyło podatników masą pociągów do Lublina. Ile z tego to tylko tymczasowe rozbijacze działań Kolei Mazowieckich?
Kod: Zaznacz cały
Szanowni pracownicy Grochowa/Ochoty.
Czy jest szansa że pociąg zastępujący popołudniową Łukowiankę i odjeżdżający 20 minut później (40 po pociągu do Mrozów, 60 po pociągu do Siedlec) z niskiego tunelu będzie miał zapewnione 3 jednostki? (a i to może być za mało na Wschodnim)
Czy nie dałoby się jeszcze przed niego wcisnąć pociągu do Mińska? R 9226 lub R 9418 (z Łowicza lub Skierniewic).
Wcześniejsza dziura jest mniejszym problemem. Gdyż przyspieszony i Flirt podzielą się równo pasażerami.
Po dokładniejszej analizie.
[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:12 ]
Połączenie treści dwóch następujących po sobie postów. MeWa
Wątpię. Tam naprawdę jeździ od groma ludzi. Wystarczy popatrzeć na pociągi do Lublina i na busy. Podobno 3/4 Lublina w Warszawie pracujezofey pisze:3. PKP uraczyło podatników masą pociągów do Lublina. Ile z tego to tylko tymczasowe rozbijacze działań Kolei Mazowieckich?
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Podziękuj reformatołom z pod znaku b. prezesa Majewskiego. Bohun przecież pisał że na linii mińskiej luk nie da sie już naprawić. Trochę za późno odwołano p. Majewskiego.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Kopia z innego tematu:
Po dokładniejszej analizie.
R863 ze Śródmieścia o 17:28 zwalnia Stojadła o 18:20.
TLK 8210/1 wyjeżdża ze Wschodniej o... 18:15.
Inne międzynarodowe i TLK są już poza Mazowszem.
No sorry... Tutaj jest jeszcze spore pole do popisu! Jakieś 30 kilometrów toru do zagospodarowania.
Nie ma miejsca na Średnicy. Dać pociąg ze Wschodniej.
Nie ma wolnego kibla. Zapukać do burmistrza Mińska. (tylko ceny biletów trzeba by zmodyfikować)
Po dokładniejszej analizie.
R863 ze Śródmieścia o 17:28 zwalnia Stojadła o 18:20.
TLK 8210/1 wyjeżdża ze Wschodniej o... 18:15.
Inne międzynarodowe i TLK są już poza Mazowszem.
No sorry... Tutaj jest jeszcze spore pole do popisu! Jakieś 30 kilometrów toru do zagospodarowania.
Nie ma miejsca na Średnicy. Dać pociąg ze Wschodniej.
Nie ma wolnego kibla. Zapukać do burmistrza Mińska. (tylko ceny biletów trzeba by zmodyfikować)
Jako składy z lepsza charakterystyką niż EN57/EN71 powinny dostać stałe obiegi (cztery). Na liniach o których mówiłem zysk był by 3-4 minutowy. Niby nic, ale jednak coś...bohun pisze:A AKMy nie dostały jeszcze obiegu
Na liniach dłuższych, z długimi odcinkami międzyprzystankowymi zysk byłby większy (szczególnie tam, gdzie można pojechać ponad 100km/h Czyli Łowicz, Iłowo...
Może warto jednak o tym pomyśleć przy korekcie chociaż. 4 obiegi to kilkanascie pociągów minimum.
Chyba, żeby puścić te skłądy na pociągi które czasem - nie wiadomo czemu - mają krótsze czasy przejazdu niż cała reszta. Mam taki jeden mój ulubiony pociąg, w nowym rozkąładzie 9806, który będzie jechał 2 minuty szybciej ,a skład pewnie klasyczny. Mało kiedy jest planowo na wschodnim. Tu AKM pełniły by rolę nadrabiania czasu
Busami to jeździ na pewno. Pociągi z tego co obserwuję są pełniejsze w weekendy. Ostatnio kilkakrotnie podziwiałem prawie pustego 21100.... Podobnie pustawe są inne w trakcuie dnia. Smutny widok. W ogóle sporo lepiej od lubelskich prezentują się pośpiechy na Terespol czy Białystok. Standard często równie niski, a frekwencja wysoka.rufio198 pisze:Wątpię. Tam naprawdę jeździ od groma ludzi. Wystarczy popatrzeć na pociągi do Lublina i na busy. Podobno 3/4 Lublina w Warszawie pracuje
Aha. Jeszcze zdarzają się kwiatki (widze taki jeden) z cyklu - przyspiesozny do Siedlec, ładny czas przejazdu od wschodniej ,ale na samej wschodniej postój 7 minut. Jak jest taka możliwość, to trzeba coś takiego zlikwidowac, bo zysk czasowy z automatu odpada na Wschodnim. Tu wystapił ten sam problem, co opisywałem - pospieszne z Lublina czy Białegostoku stoją czasem na centralnym 20-30 minut i kwitną wesoło, a pasażerowie w środku? Pewnie też, szczególnie jak jadą np. do Wrocławia z B-stoku... Tylko skala problemu w przypadku KM nieco mniejsza.
Aha. Brak postojów w Halinowie dla takich pociągów - minus. Pozostałe pociągi okoliczne dopycha na tym odcinku właśnie Halinów. To też do przemyślenia.
[ Dodano: |21 Lis 2009|, 2009 10:35 ]
Za wcześnie powołano może, bo w końcu rozkład się tworzy od wiosny, nie od lata... Ale jak widać można namieszać i wtedy.rufio198 pisze:Trochę za późno odwołano p. Majewskiego.
Jeszcze po szybkim przejżeniu linii otwockiej - niby w dni powszednie jest nawet jakiś takt, ale też zdarzają się kwiatki w stulu (odstęp) 15-7-20 - czyli dość nieregularnie. Natomiast poza szczytem w sobotę i niedzielę dalej co godzinę.
Ale na grodziskiej też jakaś sieczka. Szczególnie jak się widzi, że jakiś pociąg (9202) kursuje tylko w "C". Może lepiej dać 33140 jako całotygodniowy? Choćby od Grodziska? Jeszcze po południu czasem większe odstępy (mówię o weekendach). Od 14 do 19 na tej trasie mógłby być stały takt półgodzinny. Tak mi się wydaje.
Może potem coś mi jeszcze przyjdzie do głowy, bo tak na rpawde dopiero zaczynam to przeglądać i też nie bardzo mam czas.
Ale na grodziskiej też jakaś sieczka. Szczególnie jak się widzi, że jakiś pociąg (9202) kursuje tylko w "C". Może lepiej dać 33140 jako całotygodniowy? Choćby od Grodziska? Jeszcze po południu czasem większe odstępy (mówię o weekendach). Od 14 do 19 na tej trasie mógłby być stały takt półgodzinny. Tak mi się wydaje.
Może potem coś mi jeszcze przyjdzie do głowy, bo tak na rpawde dopiero zaczynam to przeglądać i też nie bardzo mam czas.
wlasnie dziwne to jest. przeciez Halinow ma jedynie 200 mieszkanocw mniej od Mrozow i 300 wiecej od Ceglowa, gdzie sie przeciez zatrzymuja eksperesy. moze ukladajacy rozklad pomysleli, ze miejscowosc tej wielkosci Halinow i tak ma spora liczbe polaczen w porownaniu do Ceglowa i Mrozow.zofey pisze:Halinów to pod względem rentowności jedna z perełek Kolei Mazowieckich*. Puszczenie pociągu z pominięciem tego przystanku do będzie wieli błąd. Ludzie znajdą inny sposób przedostania się do Warszawy (np. bus do Miłosnej), a KM tylko zwiększy udział dotacji w stosunku do przychodów.
Mam nadzieję że ta pomyłka zostanie naprawiona.
ps. Dziwi przy tym umieszczenie w rozkładzie Sulejówka. Oni korzystają głównie z SKM. (w przeciwieństwie np. do Rembertowian)
* - tylu pasażerów co Cisie, DW, NDW i Wrzosów razem wzięte. czasem więcej niż Mińsk.
http://pl.wikipedia.org/wiki/Powiat_miński