O nowym rozkładzie KM w 2010 r. - uwagi, pomysły itp...

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 lis 2009, 21:19

bohun pisze:Tylko przy opłatach za dostęp do infrastruktury PLK między 3,59 zł/km na Otwockiej a 12,28 zł/km na Mińskiej jest różnica.
Fiu, ładnie sobie liczą...
To może coś przeunąć? :-k Tylko wtedy znowu obiegi padna...


PS. Z czystej ciekawości: ile PLKi sobie liczą za drogę przez mękę, czyli odc Warka - Radom?
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

milosz
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2009, 19:42

Post autor: milosz » 21 lis 2009, 21:21

bohun pisze:Tylko przy opłatach za dostęp do infrastruktury PLK między 3,59 zł/km na Otwockiej a 12,28 zł/km na Mińskiej jest różnica.
a nie 6,48? :> ale to i tak bez sensu; juz lepiej wydluzyc 17.28 z mrozow do siedlec, bo 10 min wczesniej jest minsk przeciez

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:03 ]
Uzupełnienie treści postu o cytat. MeWa

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 21 lis 2009, 21:24

PS. Z czystej ciekawości: ile PLKi sobie liczą za drogę przez mękę, czyli odc Warka - Radom?
Nie pamiętam jaka tam jest oficjalna szlakowa, chyba 100:
wtedy za 2EN57: 4,71; p&p: 6,16
milosz pisze:a nie 6,48? :>
hmm?
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 21 lis 2009, 21:26

Mińsk przesunąć za Mrozy. A Mrozy dać 8 minut później i np. w czwartki i piątki wydłużyć do Siedlec. (czy wybór dni obniży opłatę? pora powrotów z akademików)

To akurat i tak są 2 pociągi za jeden (jest 17:33 do Mińska teraz) więc jakoś to ujdzie.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14790
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 21 lis 2009, 21:36

bohun pisze:Nie pamiętam jaka tam jest oficjalna szlakowa, chyba 100:
wtedy za 2EN57: 4,71; p&p: 6,16
Dzięki ;) Nie tak drogo, ciekawe jak będzie po remoncie...
S3 | S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 21 lis 2009, 21:36

R 20843 - Na Wschodnim od 15:17 do 15:26 i do Mińska
R 15429 - Na Wschodnim od 15:25 do 15:28 i do Iłowa

Wolałbym żeby Mińsk odjeżdżał już tą minutę później i żeby te dwa pociągi były oficjalnie skomunikowane na piątym peronie. Tak żeby można się było przesiąść z tego do Iłowa.

Bo sens postoju akurat rozumiem, ten pociąg do Mińska byłby raczej pustawy odjeżdżając ze Wschodniej o 15:18.

milosz
Posty: 53
Rejestracja: 18 lip 2009, 19:42

Post autor: milosz » 21 lis 2009, 21:40

bohun pisze:
PS. Z czystej ciekawości: ile PLKi sobie liczą za drogę przez mękę, czyli odc Warka - Radom?
Nie pamiętam jaka tam jest oficjalna szlakowa, chyba 100:
wtedy za 2EN57: 4,71; p&p: 6,16
milosz pisze:a nie 6,48? :>
hmm?
http://www.plk-sa.pl/fileadmin/pdf/OFER ... 10_w.1.pdf no wg tej tabeli by tak wychodzilo, ale nie wiem nie znam sie :)

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 21 lis 2009, 21:44

fakt, patzryłem na obecny cennik, bo miałem zapisany. Ale z tego wynika, że teraz będzie to 5,55 do 10,28, czyli różnica się znacznie zmniejsza.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 lis 2009, 21:46

bohun pisze:@przewoz Tylko co z szopą Sochaczewską? Ona musi obsługiwać pociągi sochaczewskie,
Spokojnie. To byłby jeden obieg. Na sochaczew chyba też jakieś cudze składy zaglądają, co?
Z jednego obiegu wyszło by 3-4 pary pociągów w dobie. A resztę sochaczewskich można wydłużyć - czemu nie - na Mińsk, gdzie Grochów i tak zaglądał od zawsze.
Zdaję sobie sprawę z utrudnień (jak napisał aaa), ale jest to wykonalne, tym bardziej, że na szczyt przypadały by może łącznie 2-3 pociagi z 7-8.

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 21 lis 2009, 21:49

mińska
1EN56 1ER75 7,57 zł
2EN57 2ER75 10,28 zł
3EN57 12,13 zł

Dobrze liczę? Faktycznie lepiej dawać 3 jednostki niż dodatkowe pociągi.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 21 lis 2009, 21:49

przewoz pisze:Na sochaczew chyba też jakieś cudze składy zaglądają, co?
Zaglądają, raz Tłuszcz (pociąg rel. Tluszcz - Sochaczew) i raz Flirt. Na nowy zajrzy tylko raz w weekend Grochów, a i tak PK składów Sochaczewskich będzie czasem wykonywane w Warszawie.

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:05 ]
Uzupełnienie treści postu o cytat. MeWa
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 21 lis 2009, 22:02

Wolfchen pisze:Zaglądają, raz Tłuszcz (pociąg rel. Tluszcz - Sochaczew) i raz Flirt. Na nowy zajrzy tylko raz w weekend Grochów
Ech, nie mają urozmaicenia... Choć raz głupiego AKMa by zobaczyli, ale nie zobqaczą ;) Chyba trzeba im na szopę wpuścić parę nowości następnych.

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5753
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 21 lis 2009, 22:04

przewoz pisze: Choć raz głupiego AKMa by zobaczyli, ale nie zobqaczą
No mówiło się, że AKMy mają trafić na MNS coby jeździć 120 km/h, ale póki co ma je Ochota.

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:05 ]
Uzupełnienie treści postu o cytat. MeWa
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 21 lis 2009, 22:16

Ja to widzę tak:

Grochów:
- Wschodnia-Skierniewice/Łowicz/Radom ...
- Grodzisk-Mińsk
- SKM

Ochota:
- Zachodnia-Siedlce/Łuków
- Zachodnia-Dęblin
- Wola

Sochaczew:
- Sochaczew-Otwock
- Wola

Tłuszcz: sam siebie.

A mamy wszystko pomieszane...
przewoz pisze:R 9410 Łowicz - Warszawa (Śródmieście)
Jakby ktoś nie odnotował wcześniej to to kibel na pewno nie jest. Czyli nie tylko na Siedlcach będą Flirty.
Podaj godziny, bo znaleźć nie mogę... Rano mi się urywa między 9408 a 9412


Ja go widzę, ale coś źle spojrzałem na czas przejazdu. Odwołuję :P.
10:00

ps. Dla Łowicza trzeba wpisać połączenia bezpośrednie i to nie na Śródmieście. W przeciwnym razie olewa te które są wyprzedzane.

[ Komentarz dodany przez: MeWa: Nie 22 Lis, 2009 00:18 ]
Połączenie treści dwóch następujących po sobie postów. Uzupełnienie treści postu o cytat. MeWa

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 22 lis 2009, 10:15

bohun pisze:No mówiło się, że AKMy mają trafić na MNS coby jeździć 120 km/h, ale póki co ma je Ochota.
Czyli potencjał nie do końca wykorzystany tak, czy inaczej. Ani nie pojadą 120 ani nie wykorzystają rozruchu. Szkoda, ale liczę, że przy pierwszej poprawce się to uwzględni. Tymbardziej, że AKM przybędzie. Albo tak jak mówię - na składy, które mają krótsze czasy przejazdu. Warto o tym pomyśleć już teraz.
Jak będe miał chwilę, to zacznę typować obiegi na których powinny się znaleźć potrójniaki. Już teraz mam 2-3 typy ,ale to moja linia... Jeszcze KM1 nie oglądałem za Grodzisk.
Tylko nie straszcie, że na potrójniaki taboru nie będzie....

ODPOWIEDZ