Abacab pisze:z Jelczami 315
![:-$ :-$](./images/smilies/eusa_shhh.gif)
pomiszałeś605 - WAB 400C jeszcze żyje jako 9606 - WI 70161 na Stalowej
606 - WAB 627C
605-R5 (9605) nosi obecne rejestracje WI 69498 i stacjonuje na Stalowej
606-R5 zaś to WI 70161 i działa na Woronicza
![;-) ;-)](./images/smilies/icon_wink.gif)
tu także masz rację też tak mam zanotowane w bazie z rejestracjami ale nie wiesziałem że 9606 jest na Woronicza.interflug pisze:Abacab pisze:z Jelczami 315to są siodłowce, czyli 317
Masz rację interflugu i tak też mam zapisane ale pomyłka w pisaniu
pomiszałeś605 - WAB 400C jeszcze żyje jako 9606 - WI 70161 na Stalowej
606 - WAB 627C
605-R5 (9605) nosi obecne rejestracje WI 69498 i stacjonuje na Stalowej
606-R5 zaś to WI 70161 i działa na Woronicza
O tym nic mi nie wiadomo może coś bliższego o nich jakie miały numery rejestracyjne i co się z nimi stało?vip6744 pisze: Warto dodać, że był jeszcze 655-R10 i 666-R11.
A nie przypadkiem na Kleszczową trafiły wozy 2199-2200? W 1979 pojawiały się bowiem na 157 i 191 (no chyba że Redutowa obsługiwała te dwie linie?).Abacab pisze:Po dostarczeniu w 1979 roku 200 Ikarusów 280.11 i planowanym zakupem następnych już dla inych zajezdni oddelegowano wozy 2193-2200 do innych zajezdni w celu przetestowania ich przez kierowców na liniach danej zajezdni i tak
2193-2194 - Kleszczowa
2194-2196 - Ostrobramska
2197-2198 - Pożarowa
2199-2200 - Redutowa
No i masz 1000-u absolutną rację - wozy 2199 i 2200 stacjonowały na Kleszczowej w dniach 20.08-18.10.1979 roku. A co do reszty Abacabie to ja mam takie zapiski, że 2193 i 2194 w dniach 20.08-19.10.1979 roku były na stanie Redutowej, 2195 i 2196 w dniach 20.08-18.10.1979 roku stacjonowały na Pożarowej, zaś zaś 2197 i 2198 w dniach 20.08-17.10.1979 roku były na Ostrobramskiej.1000 pisze:A nie przypadkiem na Kleszczową trafiły wozy 2199-2200? W 1979 pojawiały się bowiem na 157 i 191 (no chyba że Redutowa obsługiwała te dwie linie?).Abacab pisze:Po dostarczeniu w 1979 roku 200 Ikarusów 280.11 i planowanym zakupem następnych już dla inych zajezdni oddelegowano wozy 2193-2200 do innych zajezdni w celu przetestowania ich przez kierowców na liniach danej zajezdni i tak
2193-2194 - Kleszczowa
2194-2196 - Ostrobramska
2197-2198 - Pożarowa
2199-2200 - Redutowa
A propos, jak jest dalsza historia tych dwóch wozów? Interesuje mnie też historia 2070 (z pierwszej obsady) i 2387 ?
Akurat trafiłeś w mój temat. Śledziłem to na bieżąco i mam zapiski, jakie wozy z Woronicza jeździły na jakich liniach.1000 pisze:Beni, Vip6744 i inni... jestem pod wielkim wrażeniem Waszych danych, bo nie przypuszczałem, że ktoś może takie informacje jeszcze posiadać....
--------------
A w kwestii historycznych wspomnień (których to niektórym brakowało):
W latach 80., przez pewien czas zajezdnia R7 sukcesywnie "testowała" linie należące do innych zakładów: przez kilka tygodni obsługiwała linie z jednej zajezdni, później z kolejnej itp. R7 była obecna średnio po kilka dni na każdej linii. W sumie trwało to kilka (kilkanaście?) miesięcy. Pamiętam dobrze, kiedy kursowała na liniach należących do Kleszczowej (109), później Redutowej (106, 105 itp). Najczęściej widywałem wóz 2200...
Nie pamiętam szczegółów, bo minęło już trochę czasu, natomiast do dzisiaj zastanawiam się jaki był cel tej akcji i dlaczego to właśnie R7 miała "testować" wszystkie? większość linii w Warszawie?.... Ktoś jeszcze pamięta?
A to nie było CITY-DIESEL?Na przegubowcu są foty wozu 2871 z taką naklejką.Michalk001 pisze:A pamiętacie testy nowego paliwa na Inflanckiej? - chyba nazywano to EKO-DIESEL? Pamiętam że niektóre Ikary miały naklejki na ścianie przedniej i tylnej i rzeczywiście dużo mniej dymiły. Ciekawe czy emisja związków też była mniejsza.