O Kolejach Mazowieckich - KM
Moderator: JacekM
prezes ma byc przede wszystkim dobrym menedzerem, a od takich spraw jak obiegi sa wlasnie eksperci zatrudnieni w firmie, ktorzy tak maja je ukladac, zeby realizowac jakas startegie wyznaczona przez prezesaFankol pisze:Najbardziej bawi mnie jak na temat kolei wypowiadają się ludzie nie mający o niej zielonego pojęcia:-studenci uczelni nie mających nic wspólnego z transportem lądowym, domorośli "uzdrawiacze" fachowcy z gazet i TV i różni inni pyskacze nie mający nawet pojęcia co to jest "obieg taboru" i jak się go układa. To takich należy również były "prezio".
to wlasnie przez takie stereotypowe myslenie kolej jest w takiej sytuacji dzisiaj. bo co z tego, ze jakis gosc skonczyl transport i wie jak dobrze ulozyc rozklad, jezeli nie wie jak sprawnie zarzadzac cala firma i koordynowac wszystkie dzialania
Czy ja jako student logistyki już mam prawo się wypowiadać czy jeszcze nie?Najbardziej bawi mnie jak na temat kolei wypowiadają się ludzie nie mający o niej zielonego pojęcia:-studenci uczelni nie mających nic wspólnego z transportem lądowym, domorośli "uzdrawiacze" fachowcy z gazet i TV i różni inni pyskacze nie mający nawet pojęcia co to jest "obieg taboru" i jak się go układa. To takich należy również były "prezio".
A co do rozkładu, to prezes powinien być od zarządzania firmą, a od rozkładu pewien zespól, który zna się bardzo dobrze i ma poparcie w odpowiednich badaniach!! Tak postępuje każda firma, ja mam wrażenie, że o tych badaniach się zapomina, badanie zapełnienia to nie wszystko!!
Najlepsi prezesi sprawdzają się w wielu branżach, bo są świetnymi zarządzającymi i nie robi im różnicy jaki produkt sprzedają.
Polecam: http://www.zm.org.pl
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Nazywam się Kajo i jestem Roweroholikiem.
Z tego wynika, że dyrektor szpitala powinien być lekarzem i mieć wszystkie specjalizacje, jakie mają jego podwładni?Fankol pisze:Najbardziej bawi mnie jak na temat kolei wypowiadają się ludzie nie mający o niej zielonego pojęcia:-studenci uczelni nie mających nic wspólnego z transportem lądowym, domorośli "uzdrawiacze" fachowcy z gazet i TV i różni inni pyskacze nie mający nawet pojęcia co to jest "obieg taboru" i jak się go układa.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
I dlatego przędą tak źle, jak przędą.Fankol pisze:Właśnie tak najczęściej jest.
W prywatnych spółkach medycznych dyrektorem jest zazwyczaj menedżer, a od spraw medycznych jest zastępca ds. medycznych.
Zresztą i w kilku szpitalach państwowych/samorządowych tak też jest i są stawiane za wzór prawidłowo przeprowadzonych reform.
Poducz się trochę np. z zarządzania projektami to się dowiesz, że kierownik projektu 80% czasu zazwyczaj poświęca na zarzadzanie, w związku z tym wcale nie musi (a nawet nie powinien) być najbardziej doświadczonym merytorycznie fachowcem w zespole.
I piszę to z żalem, bo jako fachowiec chciałbym kiedyś zostać kimś decyzyjnym, ale widzę że bez poważnego przeszkolenia w zakresie zarządzania nie ma się co w to pakować.
A z tymi studiami to jakiś kompleks czy co? Po jakiej to wybitnej uczelni jesteś, że się tak dowartościowujesz, MIT czy Sorbona?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Pokaż mi lekarza, który ma kilka, a często kilkanaście specjalizacji?Fankol pisze:Właśnie tak najczęściej jest.
I to jest system powszechnie stosowany na Zachodzie. A nie musze mówić, że od tamtejszego poziomu służby zdrowia, to dzielą nas lata świetlne.Glonojad pisze:W prywatnych spółkach medycznych dyrektorem jest zazwyczaj menedżer, a od spraw medycznych jest zastępca ds. medycznych.
Dobra, tyle tytułem OT.
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- a/p TALENT
- Posty: 1716
- Rejestracja: 31 sie 2007, 19:06
- Lokalizacja: Flughafen Bemowo
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
Wszystkie posty począwszy od 21 listopada br. zawierające argumenty ad personam zostały w całości - bez względu na treść - przeniesione do ZSYPU. Autorzy zamieszania zostaną ukarani punktami.
Temperatura dyskusji była od początku gorąca. Mam wrażenie, że obu stronom zabrakło chęci komunikacji i zrozumienia stanowisk. Od początku pojawiały się próby zaszufladkowania i etykietowania czy nawet zdyskredytowania (z jednej strony dyskusja o składkach na siskom, z drugiej wytykanie miejsca pracy w KM), niesłużące rozwojowi rzeczowej dyskusji. Zwracali na to uwagę sami uczestnicy dyskusji - Glonojad czy przewoz.
Na bieżąco podejmowane były przez moderację forum działania zmierzające do utemperowania dyskusji - pierwsze pisemne upomnienia pojawiły się już drugiego dnia. Wydawały mi się to środki adekwatne do sytuacji. Po pierwszych ostrzeżeniach dyskusja nieco uspokoiła się. Nie wydawało mi się stosowne pozbawiać kogoś dostępu do tematu na tamtym etapie (nie jestem zwolennikiem tak daleko idącej profilaktyki). Niestety - nie dysponuję umiejętnościami profetycznymi.
Przyznam, temat wywoływał u mnie białą gorączkę - wymagał niemal całodobowego nadzoru, co z oczywistych względów nie mogło być zapewnione. Można było oczywiście szybko zamknąć temat, ale mniejszym złem wydawało mi się dopuszczenie możliwości prowadzenia dyskusji.
Pozostaje mi wyrazić jedynie ubolewanie, jeśli ktoś poczuł się urażony dyskusją i sposobem jej moderacji.
Temperatura dyskusji była od początku gorąca. Mam wrażenie, że obu stronom zabrakło chęci komunikacji i zrozumienia stanowisk. Od początku pojawiały się próby zaszufladkowania i etykietowania czy nawet zdyskredytowania (z jednej strony dyskusja o składkach na siskom, z drugiej wytykanie miejsca pracy w KM), niesłużące rozwojowi rzeczowej dyskusji. Zwracali na to uwagę sami uczestnicy dyskusji - Glonojad czy przewoz.
Na bieżąco podejmowane były przez moderację forum działania zmierzające do utemperowania dyskusji - pierwsze pisemne upomnienia pojawiły się już drugiego dnia. Wydawały mi się to środki adekwatne do sytuacji. Po pierwszych ostrzeżeniach dyskusja nieco uspokoiła się. Nie wydawało mi się stosowne pozbawiać kogoś dostępu do tematu na tamtym etapie (nie jestem zwolennikiem tak daleko idącej profilaktyki). Niestety - nie dysponuję umiejętnościami profetycznymi.
Przyznam, temat wywoływał u mnie białą gorączkę - wymagał niemal całodobowego nadzoru, co z oczywistych względów nie mogło być zapewnione. Można było oczywiście szybko zamknąć temat, ale mniejszym złem wydawało mi się dopuszczenie możliwości prowadzenia dyskusji.
Pozostaje mi wyrazić jedynie ubolewanie, jeśli ktoś poczuł się urażony dyskusją i sposobem jej moderacji.
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26855
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
To nie jest pytanie do mnie. Sam je zacząłeś w wyedytowanym teraz poście, ale w cytacie Kaja został sladFankol pisze:Kolego Glonojadzie: Po co te wycieczki co do uczelni?
Nie pracuję w części technicznej Tramwajów Warszawskich. Nie wypowiadam się tu zresztą jako przedstawiciel ani TW, ani Tramwajów Śląskich, ani Imperium Galaktycznego, co już raz pisałemCo do menedżerów to sam pracując w części technicznej Tramwajów Warszawskich
O ile się orientuję, to w ZTM jest stosunkowo mało wysoko wykwalifikowanych menedżerów, za to nie brak tam ludzi po transporcie. Jednych słabszych, drugich lepszyh.na pewno spotkałeś się z tym co sobą reprezentują panowie menedżerowie po różnych "zarządzaniach". Powinieneś tego doświadczyć przecież ZTM to właśnie taki menedżer komunikacji miejskiej a nie wypowiadasz się o nim pochlebnie.
Wow. Po stylu wypowiedzi sądziłem, że co najmniej doktor n.t. się tu wypowiadaA jeśli chodzi o szkoły to:-Technikum Kolejowe Min. Komunikacji, Uniwersytet Warszawski Socjologia:-badania opinii publicznej i socjotechniki. Politechnika Warszawska wydział transportu studia inżynierskie.
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Czy taryfa w Mazovii jest najzwyklejsza w świecie czy jest jakaś specjalna promocyjna?
Czas sie przejechać tym cudem.Solaris U10 pisze:Na czym polega "droga okrężna" poc. 1227 (nie zatrzymuje się on od Wschodniego do Pilawy)?
W ostatnią niedzielę wybrało się parę osób ode mnie z pracy. W Pilawie z 35 minutowej przesiadki zostało... 7. Mechanik jechał 40 km/h bo nie znał trasy.
Polityka złym doradcą w pracy!