Tramwajem do Muzeum Powstania Warszawskiego
Moderator: Wiliam
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26847
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
Wisząca trakcją mogłaby też oznaczać jakąś biedną kobyłę...
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
- Bastian
- Sułtan Maroka
- Posty: 36658
- Rejestracja: 13 gru 2005, 14:08
- Lokalizacja: Gdzieś tam na północy...
Lekarz kazał potakiwać...inż. Glonojad pisze:Wisząca trakcją mogłaby też oznaczać jakąś biedną kobyłę...
Honi soit qui mal y pense...
Chemia teraz doszła do wspaniałych wyników. Robią wiewiórki z aminokwasów. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
Gdzieś tam może i jest prawda, ale kłamstwa tkwią w naszych głowach. Terry Pratchett
Darmowy ser znajduje się tylko w pułapkach na myszy. Kir Bułyczow
- MeWa
- Cukiereczek
- Posty: 25176
- Rejestracja: 14 gru 2005, 21:34
- Lokalizacja: Czachówek Centralny Południowo-Środkowy
a tak swoją drogą to viewtopic.php?t=738&start=0
STACJA METRA "RATUSZ" POWINNA NAZYWAĆ SIĘ "PLAC BANKOWY"
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
[size=0]M-1 1 7 9 14 15 182 208 523[/size]
Siec trakcyjna obecnie kończy się w odległości około 200m przed Bema. Jeszcze w zeszłym roku dochodziła prawie do Bema.MeWa pisze:No nie wiem, czy nie ma nad większością odcinka... Nad sporawym jednak jest,
Jeżeli chodzi o torowisko to idąc od Skierniewickiej mamy po kolei: wycięte zwrotnice od strony obecnie używanej (pod warstwą ziemi jest jeszcze para starych zwrotnic). Dalej tory leżą aż za Płocką, z tym że na przejeżdzie przez torowisko położono asfaltowy dywanik. W odległości około 50m za Płocką brakuje jednej szyny na odcinku kilku metrow, a dalej po niecałych 100m kolejny brak w sumie kilkunastu metrów obu torow. Idąc dalej tory dochodzą do Bema, gdzie na przejeżdzie znów jest dywanik asfaltowy. Za przejazdem torowisko zostało przysypane ziemią ale nadal się znajduje. Koniec torowiska pod ziemią jest między wiaduktem kolejowym a przejściem dla pieszych. Tu podzczas budowy al. Prymasa zostały one usunięte. Dalsze torowisko znikło w czasie budowy podpór pod obecne estakady na Prymasa. Było to na początku lat 90-tych.
- Piotrek_2274
- Posty: 667
- Rejestracja: 15 sty 2006, 21:46
- Lokalizacja: Nowe Górce
Może żle się wyraziłem. Siec jezdna kończyła się wcześniej ale linka odciągowa kończyła się przy Bema a do 1999 roku za Bema. Ostatnio regularnie raz w roku ubywa 'druta'. Obecne miejsce zakkończenia sieci trakcyjnej jest na byłym izolatorze sekcyjnym. Mam zdjęcie z zeszłego rokutego miejsca i siec jezdna ciągnie się dalej.MeWa pisze:no nie wiem, czy jeszcze w zeszłym roku "sieć trakcyjna dochodziła aż do Bema" - przez trzy lata przechodziłem przez skryżowanie Bema z Kasprzaka i sieci tam nie było.
Przecież nadal w papierach TW jest to odcinek zawieszony a nie zlikwidowany. Likwidacja rozjazdów kojarzy mi się jakoś z rokiem 95 ale mogę się mylić. Swoją drogą to mam gdzieś w swoich papierach ogłoszenie o przetargu na remont tego odcinka ogłoszone w roku 1999 a póżniej anulowane bez roztrzygnięcia.