Obiegi i obsługa połączeń KM

Moderator: JacekM

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 30 lis 2009, 19:04

szelest2 pisze:Dopóki będzie taka mentalność to na tej linii nigdy nic nowego nie pojedzie.
Jak nikt z pasażerów nie reaguje na akty wandalizmu to nie ma co się dziwić. KM zrezygnowało nawet z wymiany siedzeń w jednostkach z Tłuszcza

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 30 lis 2009, 19:24

Wolfchen pisze:A Radom to pies?
Póki co największe zagłębie pusz-puli. A gdzie te się potem porozjeżdżają, tego fakt - nie wiemy.

Awatar użytkownika
Wolfchen
(Busmann)
Posty: 14826
Rejestracja: 16 kwie 2006, 9:21
Lokalizacja: Warszawa

Post autor: Wolfchen » 30 lis 2009, 19:28

przewoz pisze:Póki co największe zagłębie pusz-puli. A gdzie te się potem porozjeżdżają, tego fakt - nie wiemy.
Właśnie mnie to "potem" martwi. Bo później może się stać zagłebiem kibli.

A swoją drogą, to więcej P&P powinno jeździć rado do Warszwy, a wieczorem z Warszawy... :-k
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 30 lis 2009, 19:31

Czemu by AKMów wyłącznie na Mińsk nie dać?

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 30 lis 2009, 20:14

Nie wiem jak będzie w rozkładzie, ale na DB to akurat pociągi prosto do Mińska wyglądają na mało obciążone (wszystkie przesunięte bliżej poprzedniego Flirta), więc wystarczą 2 najzwyklejsze.

Za to Warszawa-Łuków się prosi o 3 x AKM.
Rano z Mińska 7:50 też 3 x AKM można.

Awatar użytkownika
Glonojad
Dark Lord of The Plonk
Posty: 26936
Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki

Post autor: Glonojad » 30 lis 2009, 20:22

Premo pisze:Czemu by AKMów wyłącznie na Mińsk nie dać?
A to nie taki zły pomysł - rozkłady byłyby wówczas podobniejsze dla Filrtów i kibli. O ile PLK w ogóle przewiduje różnicę czasu przejazdu dla obiegu "oporowego" i "asynchronów".
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.

Awatar użytkownika
Premo
Posty: 5448
Rejestracja: 15 kwie 2006, 14:58

Post autor: Premo » 30 lis 2009, 20:32

Chodzi mi o to by pociągi do Mińska standardowo były obsługiwane AKMami. Tylko w razie awarii wysłano by zwykłe kible. AKMów w tym roku ma być zrobionych 10. +10 które dojadą w przyszłym. Więc spokojnie można poustawiać je na wszystkie Mińskie obiegi.

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 30 lis 2009, 20:55

Za to Warszawa-Łuków się prosi o 3 x AKM.
Jeszcze ten o siódmej z Mińska. Teraz odjeżdża 10 minut wcześniej, odstęp od poprzedniego - 20 minut, teraz będzie 30. Teraz jeździ nabity, będzie -raczej nie mniej nabity, przyspieszony wcale nie musi rozwiazać sprawy.
Glonojad pisze:A to nie taki zły pomysł - rozkłady byłyby wówczas podobniejsze dla Filrtów i kibli. O ile PLK w ogóle przewiduje różnicę czasu przejazdu dla obiegu "oporowego" i "asynchronów".
Przewidzieć można, ale bohun pisał ,że nie zostały uwzględnione na swoich obiegach.
Stąd moja propozycja, by dawać je na pociągi szczytowe, które zwykle ne mieszczą się w standadowym czasie przejazdu. Do tego czesto na różnych liniach występują pociagi dziwnym trafem wytrasowane minutę-dwie krócej niż wszystkie inne - na takie też się nadają.
Premo pisze:AKMów w tym roku ma być zrobionych 10. +10 które dojadą w przyszłym. Więc spokojnie można poustawiać je na wszystkie Mińskie obiegi.
Dokładnie do końca roku 10, w przyszłym roku 5 z leasingu OIDP plus 18 z NG. Na koniec przyszłego roku jak wszystko dobrze pójdzie będzie tego około 30 sztuk. Taką ilością można załatwić cały grodzisk (oczywiście zakładam, że nic im się nie będzie działo, bo jak to nowy tabor -zawsze coś się może zdarzyć, nawet emzi to opisuje ;) ).

Awatar użytkownika
rufio198
Posty: 3601
Rejestracja: 19 sie 2006, 13:47
Lokalizacja: Z Doliny Muminków
Kontakt:

Post autor: rufio198 » 30 lis 2009, 21:29

szelest2 pisze:Rufio, scyzoryk się w kieszeni otwiera czytając takie komentarze, a pudło jako że jest z aluminium pewnie potną i na złom sprzedadzą? Dopóki będzie taka mentalność to na tej linii nigdy nic nowego nie pojedzie.
Do mnie masz pretensje? Ja tych jednostek przez ostatnie dwa tygodnie nie demolowałem. Zachowanie -nawet grupy pasażerów wpływa na opinie o tej linii. Niestety przez ostani tydzień nie było dnia żeby nie przyjąć zgłoszeń o demolce ezt na linii tłuszczowskiej. I to przynajmniej 3 dziennie. Dopóki nie naucza się szanować to niech tłuka się kiblami
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę :D
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 01 gru 2009, 4:42

Pociągi do Mrozów, Siedlec (jeśli nie Flirt) i Łukowa (nie Siedlce-Łuków) owszem. Do Mińska rano może, ale popołudniu nie (przy takim rozkładzie). Niech Otwock też ma coś z podatków (przyspieszenie).

Awatar użytkownika
bohunu
Posty: 5755
Rejestracja: 14 gru 2005, 23:26
Lokalizacja: dolina absurdu

Post autor: bohunu » 02 gru 2009, 14:21

Glonojad pisze:O ile PLK w ogóle przewiduje różnicę czasu przejazdu dla obiegu "oporowego" i "asynchronów".
Są wprowadzone do systemu oddzielne parametry dla AKMów, więc tak.
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 02 gru 2009, 18:58

Tak trzymać. W takim układzie za rok może się doczekamy większej ilości połączeń ze skróconym czasem przejazdu :)

Awatar użytkownika
zofey
Posty: 1570
Rejestracja: 11 mar 2009, 8:29
Lokalizacja: Mińsk Mazowiecki - Służewiec

Post autor: zofey » 02 gru 2009, 19:05

7:00 z Mińska 2 minuty szybciej?

przewoz
Posty: 6157
Rejestracja: 15 mar 2006, 16:58

Post autor: przewoz » 02 gru 2009, 19:24

DO zachodniej widzę, że o minutę dłużej niż Flirt. Więc nieźle. To może być AKM.
Ale dalej widzę te składy na Otwocku i Grodzisku przedewszystkim.

Awatar użytkownika
laczor
Posty: 374
Rejestracja: 08 paź 2007, 20:43
Lokalizacja: Warszawa/Tłuszcz
Kontakt:

Post autor: laczor » 02 gru 2009, 19:48

rufio198 pisze:Dopóki nie naucza się szanować to niech tłuka się kiblami
Dziwne mam przeświadczenie, że uogólnia się pasażerów linii tłuszczowskiej porównując ich co najmniej do bydła (nie mam tu na myśli tej jednej konkretnie wypowiedzi rufia). Wiem, jakie towarzystwo tam jeździ bo czasem aż strach wsiąść do służbówki na końcu składu. Muszę jednak powiedzieć, że linią tą podróżuję często....nawet bardzo często i w takiej Zielonce czy Wołominie itp mieszkają także zwykli, spokojni ludzie, którzy chcieliby mieć nowocześniejsze składy. A to, że ten pewien odsetek wandali im to uniemożliwia to już inna sprawa... :-?
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka

ODPOWIEDZ