Jak nikt z pasażerów nie reaguje na akty wandalizmu to nie ma co się dziwić. KM zrezygnowało nawet z wymiany siedzeń w jednostkach z Tłuszczaszelest2 pisze:Dopóki będzie taka mentalność to na tej linii nigdy nic nowego nie pojedzie.
Obiegi i obsługa połączeń KM
Moderator: JacekM
Właśnie mnie to "potem" martwi. Bo później może się stać zagłebiem kibli.przewoz pisze:Póki co największe zagłębie pusz-puli. A gdzie te się potem porozjeżdżają, tego fakt - nie wiemy.
A swoją drogą, to więcej P&P powinno jeździć rado do Warszwy, a wieczorem z Warszawy...
S4 | R8 | R90 | RE8 | RE90 || 10 | 11 || 105 | 136 | 167 | 178 | 184 | 186 | 255 | 414 | 523 | N43
- Glonojad
- Dark Lord of The Plonk
- Posty: 26936
- Rejestracja: 13 gru 2005, 23:39
- Lokalizacja: z Ochoty, jak to płaczki
A to nie taki zły pomysł - rozkłady byłyby wówczas podobniejsze dla Filrtów i kibli. O ile PLK w ogóle przewiduje różnicę czasu przejazdu dla obiegu "oporowego" i "asynchronów".Premo pisze:Czemu by AKMów wyłącznie na Mińsk nie dać?
Wypowiedź ta stanowi moje prywatne zdanie i nie może być cytowana lub analizowana w związku z moją działalnością w jakiekolwiek instytucji z którą mogę lub mogłem współpracować, ani jako stanowisko tej instytucji. Nie wyrażam także zgody na jej przetwarzanie w żadnej formie technicznej ni magicznej.
Jeszcze ten o siódmej z Mińska. Teraz odjeżdża 10 minut wcześniej, odstęp od poprzedniego - 20 minut, teraz będzie 30. Teraz jeździ nabity, będzie -raczej nie mniej nabity, przyspieszony wcale nie musi rozwiazać sprawy.Za to Warszawa-Łuków się prosi o 3 x AKM.
Przewidzieć można, ale bohun pisał ,że nie zostały uwzględnione na swoich obiegach.Glonojad pisze:A to nie taki zły pomysł - rozkłady byłyby wówczas podobniejsze dla Filrtów i kibli. O ile PLK w ogóle przewiduje różnicę czasu przejazdu dla obiegu "oporowego" i "asynchronów".
Stąd moja propozycja, by dawać je na pociągi szczytowe, które zwykle ne mieszczą się w standadowym czasie przejazdu. Do tego czesto na różnych liniach występują pociagi dziwnym trafem wytrasowane minutę-dwie krócej niż wszystkie inne - na takie też się nadają.
Dokładnie do końca roku 10, w przyszłym roku 5 z leasingu OIDP plus 18 z NG. Na koniec przyszłego roku jak wszystko dobrze pójdzie będzie tego około 30 sztuk. Taką ilością można załatwić cały grodzisk (oczywiście zakładam, że nic im się nie będzie działo, bo jak to nowy tabor -zawsze coś się może zdarzyć, nawet emzi to opisuje ).Premo pisze:AKMów w tym roku ma być zrobionych 10. +10 które dojadą w przyszłym. Więc spokojnie można poustawiać je na wszystkie Mińskie obiegi.
Do mnie masz pretensje? Ja tych jednostek przez ostatnie dwa tygodnie nie demolowałem. Zachowanie -nawet grupy pasażerów wpływa na opinie o tej linii. Niestety przez ostani tydzień nie było dnia żeby nie przyjąć zgłoszeń o demolce ezt na linii tłuszczowskiej. I to przynajmniej 3 dziennie. Dopóki nie naucza się szanować to niech tłuka się kiblamiszelest2 pisze:Rufio, scyzoryk się w kieszeni otwiera czytając takie komentarze, a pudło jako że jest z aluminium pewnie potną i na złom sprzedadzą? Dopóki będzie taka mentalność to na tej linii nigdy nic nowego nie pojedzie.
I stało się - Muminek ma Muminkę i pannę Migotkę
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
http://www.fotokolej.waw.pl/
Mój post to moja prywatna opinia i nie jest pisany po to żeby go cytować w mediach
Są wprowadzone do systemu oddzielne parametry dla AKMów, więc tak.Glonojad pisze:O ile PLK w ogóle przewiduje różnicę czasu przejazdu dla obiegu "oporowego" i "asynchronów".
1 10 20 22 24 26 103 109 151 157 171 180 190 507 520 645 691 695 KM2 KM7 KM8 KM26 KM31 IC3 IC4 IC7 IC8 IC10
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
To, że pracuje tam gdzie pracuję nie oznacza, że zawsze zgadzam się z decyzjami swojej firmy, a wszystko co tu wyprodukuje jest moim własnym zdaniem.
a poza tym zgadzam się z maksymą pawcia!
Dziwne mam przeświadczenie, że uogólnia się pasażerów linii tłuszczowskiej porównując ich co najmniej do bydła (nie mam tu na myśli tej jednej konkretnie wypowiedzi rufia). Wiem, jakie towarzystwo tam jeździ bo czasem aż strach wsiąść do służbówki na końcu składu. Muszę jednak powiedzieć, że linią tą podróżuję często....nawet bardzo często i w takiej Zielonce czy Wołominie itp mieszkają także zwykli, spokojni ludzie, którzy chcieliby mieć nowocześniejsze składy. A to, że ten pewien odsetek wandali im to uniemożliwia to już inna sprawa...rufio198 pisze:Dopóki nie naucza się szanować to niech tłuka się kiblami
www.linia29.cal.pl Linia 29 Tłuszcz-Ostrołęka